Anonym (Katten) skrev 2025-12-03 08:09:02 följande:
Förstår inte var i tråden du läser in något som tyder på detta?
Har du inte snappat upp innebörden, dvs att det handlar om att fantisera om något så alldagligt som en stilla flört eller ett spännande möte på oväntad tid och plats?
Var läser du att jag har som ambition att kasta mig fram på ett olämpligt sätt och besvära någon eller att jag uppmanar någon annan att göra det..?
Dina inlägg tyder bara på att du väljer att misstolka, eller bara är rabiat och rubbad. Lägg ner.
Lägg ner själv med dina egna rubbade fantasier. Varför skriva en hel tråd om nåt som du inte ämnar ta tag i irl? Du startade denna tråd för att få medhåll i att det skulle vara helt okej att kontakta kvinnor på olämpliga platser, den saken är klar.
Anonym (Husfrun) skrev 2025-12-03 10:49:43 följande:
Vad ger dig rätten att driva din sanning som min sanning? Hur kan du påstå att du för fram en sanning som gäller alla kvinnor?
När utnämndes FL till ett kvinnoforum som du skrev tidigare i tråden?
Känner att jag blir provocerad av dig och dina sanningar som inte är mina. Jag är kvinna och inte intresserad av dejtingappar eller krogragg. Nu är jag upptagen men ska det flörtas så är det i vardagliga situationer det uppskattas av mig. Om en man skulle flörta med mig då skulle jag känna mig smickrad till skillnad från på krogen då jag utgår från att ett ligg önskas. Då är möjligheten att få ligga större än min karisma utgår jag från, förmodligen hade det mesta dugt. Nån som vågar ta kontakt nykter mitt på dagen vinner min respekt.
Eh, jag nämner bara vanligt normalbegåvat bondförnuft, du vet, sånt som de flesta är medvetna om men inte du då tydligen.
Normalt funtade människor fattar att man
inte raggar på folk i olämpliga, avsexualiserade miljöer där de kan känna sig ofredade, oförberedda och trängda. Det är allmänna sanningar och inte särskilt svårt att begripa, annat än för vissa, asociala typer då förstås.
Du utgör ett undantag om du på allvar tycker det är okej att ragga på kvinnor på olämpliga platser och är därmed knappast rätt person att uttala dig i ämnet. Man lämnar kvinnor ifred på platser där det inte finns någon social platå, ex. mataffärer, kommunaltrafik, bibliotek, museum och liknande. Vanligt folkvett som sagt. Sluta provocera själv med ditt verklighetsfrånvända trams.