• Amanda nielssen

Pris dra ut visdomstsnd

Vad har ni fått betala för att dra ut visdomstand/tänder? Och hur smärtsamt upplevde ni det

• Svar på tråden Pris dra ut visdomstsnd
  • Anonym (Sara)

Det gick på lite drygt ett tusen. Minns inte exakt summa. Jag har låtit dra ut en visdomstand då den satt alldeles för nära tanden bredvid. Det gjorde inte ont alls. Jag var orolig innan att det skulle göra ont men nej. Man får ju bedövning och det hjälper verkligen. Det gjorde inte heller ont efteråt. Behövde aldrig Alvedon eller liknande då jag inte hade det min ont. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (Sara) skrev 2025-11-05 21:10:40 följande:

Det gick på lite drygt ett tusen. Minns inte exakt summa. Jag har låtit dra ut en visdomstand då den satt alldeles för nära tanden bredvid. Det gjorde inte ont alls. Jag var orolig innan att det skulle göra ont men nej. Man får ju bedövning och det hjälper verkligen. Det gjorde inte heller ont efteråt. Behövde aldrig Alvedon eller liknande då jag inte hade det min ont. 

?..minsta ont, ska det stå. 
  • Dexter dot com

Jag drog ut en visdomstand på jourtid en söndag och betalade 2400 kr. Tog ca 1 timme med undersökning, röntgen och utdragning och det gjorde inte ont alls.

Svar på tråden Pris dra ut visdomstsnd