• Anonym (Snoppen)

Hård eller slak kuk?

Vad tycker ni tjejer bäst om. En kul som är hård från början eller gillar ni se den växa? En tjej sa en gång att hon tyckte det var hett när hon kände den växa i munnen. Så vad tycker ni?

• Svar på tråden Hård eller slak kuk?
  • Anonym (Hanna92)

Får gärna växa så länge den blir hård..?

• Anonym (.)

Både och. Beror på situationen. Jag vill helst sova helt naken och om jag har på mig något så är det bara trosor, han sover helst i boxershorts men tar alltid av när jag ber honom om det. Vi har mer sex om vi är helt nakna. Men iallafall, om vi ligger nakna och bara pratar om allt möjligt så leker jag ofta med honom, smeker över kroppen sådär mjukt och skönt, smeker över penisen, bollarna, runt om på låren, magen, bröstkorgen, ner igen osv. Tycker det är underbart att smeka en mjuk penis, den är så härligt len och mjuk. Han är alltid slätrakad och det är den bästa känslan i världen att smeka när det är slätrakat överallt. 

Ibland, eller oftast egentligen 😉 börjar han växa i handen, eller bara av att jag smeker runt omkring, och det är så sjukt underbart! Känner mig så sexig och åtråvärd då. Men även om han inte blir styv så är det så fint, härligt, mysigt och intimt att bara mysa och smeka honom. ❤️ Ibland smeker han mig samtidigt, jag blir oftast sjukt kåt då, men ibland är det bara sådär härligt intimt, avslappnat och tryggt. ❤️ Behöver jag säga att jag älskar min man? 😉🥰 

Sen är det ju dom gångerna när han är helt styv utan att jag har gjort nåt. Det är helt fantastiskt på ett helt annat sätt. Helt klart mycket sexigare. Blir kåt på en gång. Som att slå på en lampa! 😅 Kåt och våt på en gång 😅 Att känna honom komma bakom mig och ge mig en kram och känna hur hans hårdhet spränger igenom jeanstyget... sjukt sexigt. Eller att gå och lägga mig efter att han har lagt sig och bokstavligt talat se täcket stå rakt upp över hans styva stake. Eller när han tar av boxershortsen och penisen bara studsar ut ur boxern när han "släpper loss den"...

Ja du fattar nog vad jag tycker, både och är lika underbart men på helt olika sätt 😉

• Anonym (.)

Glömde skriva att jag håller med tjejen som sa att hon tycker om att känna att kuken växer i munnen. Oftast om jag suger honom är han redan styv eller halvstyv, men ibland när jag bara myser med honom så lägger vi oss skavfötters och pratar medans vi masserar och smeker benen, låren och oftast längre upp 😉 då kan jag börja slicka, kyssa, nafsa runt kuken, pungen och kuken. Oftast börjar han såklart växa redan då men inte alltid. Älskar att suga, kyssa, leka, nafsa och slicka på bollarna och det älskar han och då börjar han typ alltid att växa. Men inte alltid då heller. Ibland är det som jag skrev verkligen bara mys och egentligen inget sexuellt i det. Bara helt avslappnat och en typ av intimitet som är en enorm närhet och djup kärlek till varandra. Typ tantra så som det väl egentligen är menat att vara, bara att de allra flesta menar att det är förspel eller sex. 
    Sen om jag tar honom i munnen så växer han typ till 99% av gångerna. Ibland inte tills att han är helt styv beroende på om han är sugen, hur trött han är osv. Och även hur engagerad jag är. Märker han att jag inte är så sugen på sex heller utan bara vill mysa så slappnar han av på ett "tantrasätt" som vi brukar kalla det (blir nog helt fel uttryck men det är det vi kallar det) och då blir han inte alltid helt styv. 

Däremot de gångerna jag är sugen på sex, eller blir det medans jag leker med honom, och vill ha igång honom så går jag mer in för det och även om han inte är så sugen så får jag igång honom så att han blir kåt och blir riktigt styv. Och det är sjukt skönt att känna hur han växer i munnen. Från mjuk, silkeslen till tjock, ådrig och stenhård...

• Anonym (C)

Tja, bara den inte är smutsig och svettig.

Svar på tråden Hård eller slak kuk?