• Anonym (Trådad start)

Vill du ha fler orgasmer?

Du som är i förhållande idag. Vill du ha fler orgasmer än du får idag?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du ha fler orgasmer?
  • Anonym (Lisa)

Är så nöjd med dom jag får 2-3 stycken varje gång.

• Anonym (Felicia)

Nä jag får aldrig en orgasm vid samlag 

• Anonym (Trådad start)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-11-08 07:43:24 följande:

Är så nöjd med dom jag får 2-3 stycken varje gång.

Är det vid ett och samma onanitillfälle eller flera under dagen?
  • Anonym (Man)

Nej, möjligen färre orgasmer än idag. Får inte så Många, kanske 1-2/vecka men med åldern blir det svårt att ladda om och jag blir slö och trött efter en orgasm. När jag inte kommer är jag mer kärleksfull och alert mot lik sambo och det gillar jag.  

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Trådad start) skrev 2025-11-08 15:31:29 följande:
    Är det vid ett och samma onanitillfälle eller flera under dagen?
    Vid ett tillfälle med min man onani och oralt.
  • Anonym (Orgasm inget mått)

Antalet orgasmer är inte ett mått på hur mycket jag njuter då jag alltid haft svårt att få det. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Orgasm inget mått) skrev 2025-11-11 07:35:14 följande:

Antalet orgasmer är inte ett mått på hur mycket jag njuter då jag alltid haft svårt att få det. 

Även vid onani?
    Anonym (Lisa) skrev 2025-11-11 07:43:26 följande:
    Även vid onani?
    Japp. Har svårt att släppa kontrollen över min kropp av olika anledningar. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Orgasm inget mått) skrev 2025-11-11 07:45:16 följande:
    Japp. Har svårt att släppa kontrollen över min kropp av olika anledningar. 
    Då får du öva upp det skaffa lite leksaker.
    Anonym (Lisa) skrev 2025-11-11 07:51:42 följande:
    Då får du öva upp det skaffa lite leksaker.
    Har leksaker. Det är inte bristen på leksaker som är problemet. Är snart 50 och haft leksaker i över 25 år. Köpte min första vibrator 1997. 

Men som sagt, jag har inga som helst problem med att njuta utan orgasm så varför ska jag jaga den varje gång? Den kommer när den kommer, när någon annan tar kontrollen. 
  • Sharpshooter
    Anonym (Orgasm inget mått) skrev 2025-11-11 08:43:19 följande:
    Har leksaker. Det är inte bristen på leksaker som är problemet. Är snart 50 och haft leksaker i över 25 år. Köpte min första vibrator 1997. 

Men som sagt, jag har inga som helst problem med att njuta utan orgasm så varför ska jag jaga den varje gång? Den kommer när den kommer, när någon annan tar kontrollen. 
    Har du lättare att komma när någon annan "tar hand om dig"så att säga? När du ger dig hän?
    Sharpshooter skrev 2025-11-11 10:24:50 följande:
    Har du lättare att komma när någon annan "tar hand om dig"så att säga? När du ger dig hän?
    Vad spelar det för roll? Jag njuter av sex oavsett och låter inte en brist på orgasm begränsa mitt sexliv. Min partner är väl medveten om det hela och vet att jag njuter oavsett. Jag har inga som helst problem med att "ge mig hän" även om jag inte får orgasm av det hela. Ingen här behöver veta mer än det jag redan skrivit. 

Förstår inte varför andra har problem med att jag kan njuta av sex utan att jag behöver få orgasm eller att jag erkänner att jag har problem med att släppa kontrollen över min egen kropp och hjärna så pass att jag får det. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Orgasm inget mått) skrev 2025-11-11 07:35:14 följande:

Precis. 

Det är allt runt omkring som gör det. Hela känslan kring det. Inte bara orgasmen. Man kan få orgasm men sen är det liksom glömt två sekunder senare. Den kan man få en rejäl orgasm, den kan man tänka på i en vecka efteråt. Det är skillnad på orgasm och orgasm. Tycker jag iallafall. 

• Anonym (J)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-11-11 07:43:26 följande:
    Även vid onani?
    Heter du Lisa? Verkligen? 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (J) skrev 2025-11-11 13:21:20 följande:
    Heter du Lisa? Verkligen? 
    Är det något fel med det??
Svar på tråden Vill du ha fler orgasmer?