• Anonym (Anonym)

Snygg Polis i Tumba

Tja

Det var en riktigt snygg Polis-tjej i Tumba som jag var trungen att ge komplimanger till. Hon sa att hon uppskattade det när jag sa "WOW DU ÄR RIKTIGT SNYGG"

Hon var riktigt snygg med dessutom, hon var blond och en 9a utseendemässigt. Den snyggaste Polis-tjejen jag någonsin sett varken på nätet eller internet. 

Skulle du uppskattat om någon sa som det var att du var riktigt snygg om du är det? 

Finns du här på familjeliv? Jag vet att dina kollegor hänger här på Familjeliv och gissa hur jag vet det, de är som 8 åringar. darför vet jag det. 

• Svar på tråden Snygg Polis i Tumba
  • Anonym (Anonym)

Hon satt i sin bil och vevade ner rutan, tillsammans satt hon med genererade manliga kollegor.

• Anonym (Anonym)

Hon var riktigt snygg, hon rörde sig över 9a på snygghetsskalan,

Skulle tippa på att hon var 9.4 eller 9.5 av 10 utseendemässigt, och 9.5 är snyggaste tjejen man ser på en månad. 

• Anonym (KEK)

Haha vilken vuxen håller på och betygsätter? Räcker att säga att någon är snygg eller väldigt snygg.

Känner igen detta, är det inte du som skulle till Tyskland och ragga? Samma som halvsvensk?

• Anonym (Man)
    Anonym (KEK) skrev 2025-11-07 23:55:06 följande:

Haha vilken vuxen håller på och betygsätter? Räcker att säga att någon är snygg eller väldigt snygg.

Känner igen detta, är det inte du som skulle till Tyskland och ragga? Samma som halvsvensk?

Hahaha hur gammal är hon, är hon singel, kanske något för mig, men personligheten är viktigare, jag bor lite mer söderut så nu vet ni var jag bor
  • Dr Nail
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-07 23:38:13 följande:

Hon var riktigt snygg, hon rörde sig över 9a på snygghetsskalan,

Skulle tippa på att hon var 9.4 eller 9.5 av 10 utseendemässigt, och 9.5 är snyggaste tjejen man ser på en månad. 

Är du ett barn?
Svar på tråden Snygg Polis i Tumba