• Anonym (Karin)

Hans problem är?

Min sambo har börjat bli riktigt förändrad, åt det negativa hållet. Han ryter ifrån, håller sig på avstånd, påpekar fel hos mig hela tiden, fysiskt och psykiskt. Detta är väldigt påfrestande. Vi 2 barn, 1 år och 4 år. Det sista jag behöver mitt i småbarnslivet är en elak idiot till sambo som gör livet surt för mig. När jag påpekar att han höjer rösten eller skriker så säger han bestämt att han inte gör det. Alltså jag förstår inte hur man kan bli så förändrad på någon vecka??!

• Svar på tråden Hans problem är?
  • Anonym (A)

Har han uppvisat tendenser till beteendet tidigare?

• Anonym (Karin)
    Anonym (A) skrev 2025-11-08 21:00:09 följande:

Har han uppvisat tendenser till beteendet tidigare?

Ja men aldrig på denna nivå.
  • Anonym (A)
    Anonym (Karin) skrev 2025-11-08 21:02:48 följande:
    Ja men aldrig på denna nivå.
    Har du försökt prata med honom vid ett lugnare tillfälle?
  • Anonym (Ella)

Orolig över något?
    Har du frågat vad det igentligen är som skaver? 

något är det och det verkar som att han tar ut det på dig.

• Anonym (Mama33)

Han är otrogen. Hade lämnat honom direkt. Fyfan för en arg man i mitt hem, bland mina barn? ALDRIG!

• Anonym (Karin)
    Anonym (A) skrev 2025-11-08 21:18:05 följande:
    Har du försökt prata med honom vid ett lugnare tillfälle?
    Ja, det är hopplöst. Han vägrar förstå mig och vad det är som jag mår dåligt av. 
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Ella) skrev 2025-11-08 22:52:55 följande:

Orolig över något?
    Har du frågat vad det igentligen är som skaver? 

något är det och det verkar som att han tar ut det på dig.

Vad det än är så är det inte rätt att jag får ta smällen. Han verkar så hatisk mot mig och jag kan verkligen inte förstå vad det är jag har gjort. 
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Mama33) skrev 2025-11-08 23:11:12 följande:

Han är otrogen. Hade lämnat honom direkt. Fyfan för en arg man i mitt hem, bland mina barn? ALDRIG!

Har själv tänkt i de banorna. Antingen är han otrogen eller så vill han helt enkelt hitta en ny. Har kikat lite på hans sociala medier och hittar inget som tyder på otrohet. Men jag har tappat så mycket känslor för honom pga hans beteende. Jag kan inte titta på honom och må bra helt enkelt. 
Svar på tråden Hans problem är?