Omvänt om snoppstorlekstrådar
När jag någon gång ibland (fråga mig inte varför) läser i dessa oändliga snoppstorlekstrådar så brukar emellanåt se ett inlägg från en kvinna som tålmodigt försöker förklara hur oväsentlig snoppstorleken är. Att det är så otroligt många andra egenskaper som väger tyngre. Att en mindre storlek kan kompenseras med så mycket annat. Att ända gången en modell större skulle vara att föredra är om mannen i övrigt är tafatt eller tom dålig i sängen.
Och varje gång sitter jag och nickar instämmande.
Men sen slog det mig. Om det var omvänt då?
Om diskussionen handlat om exempelvis stora fasta bröst och forumet översvämmades av kvinnor som startar tråd efter tråd där ängslan av att inte ha tillräckligt vackra bröst debatteras. Och någon man då lika tålmodigt förklarar att det är så mycket annat som är viktigare än det. Och bara i ett extremfall med en lat och oengagerad kvinna i sängen så vore det en tröst om hon ändå hade stora snygga tuttar.
Jag erkänner att jag hade inte kunnat låta bli att ta det som en indikation på att stora och vackra bröst ändå innerst inne är att föredra - oavsett vad alla män har försökt bedyra. Det hade nog legat och gnagt i bakhuvudet på mig.
Inser jag.
Vad tänker ni andra?