• Anonym (S.B)

Försvunna symptom v6

Hej! Jag är gravid i v.6+3. Jag har hittills haft symptom som ömma och svullna bröst, illamående och varm/svettig. 
    Från en dag till en annan (igår till idag) så känns brösten som vanligt, som att luften gått ur. Och när jag gick på toaletten idag var det bruna flytningar, inte mycket men ändå där. Har en liten molande värk i nedre magen men får för mig att jag haft det till och från.
    Är såklart orolig för MF / MA.
    Är det någon härinne som har varit med om liknande? Kan det vara så att symtomen kommer tillbaks och det bruna bara är något normalt. 

Ska söka vård imorrn, men känner att jag bara vill höra från andra för att lugna mig om inte annat, förbereda mig..

• Svar på tråden Försvunna symptom v6
  • Anonym (K)

Fy vad jobbigt att råka ut för sånt, man blir ju så orolig. Varit där själv. Det kan vara hur lugnt som helst, inte ovanligt att blöda lite under graviditetens första tid. Håller tummarna för det 💕

För mig har det varit starten på missfall. Började få bruna/rosa flytningar i slutet av v 11. Efter två dagar med knappa flytningar kom svag värk, sen mer blodblandade flytningar och VUL visade att fostret dött nån vecka tidigare. 

Håller tummarna att dina blödningar helt avtar och att allt är som det ska. Fullt möjligt.

Svar på tråden Försvunna symptom v6