• Anonym (Emma)

Fd vännina som fortsätter höra av sig

Jag var vän med en tjej via plugget på universitetet jag till en början tyckte var lugn men som sedan visade sig vara motsatsen. Ju närmare jag kom, desto mer märkte jag att hon bara vill umgås på sina villkor. Exempelvis prata i telefon dagligen flera timmar per dag, kontrollera mig och vill ha mig för sig själv. De sista 2-3 månaderna började hon även lägga kränkande kommentarer som att jag aldrig kommer få jobb med två utbildningar och att ingen kille vill ha mig trots att jag och min ex kille som försöker komma tillbaka till mig har kontakt. Känns som att hon är narcissist då hon konstant är i behov av uppmärksamhet och bekräftelse. Bröt min vänskapsrelation med henne i juni men hon fortsätter höra av sig genom olika fakekonton och att ringa på dolt. Tips på vad jag kan göra?

• Svar på tråden Fd vännina som fortsätter höra av sig
  • Fjäril kär

Fortsätt bara blocka henne och ignorera henne. 

På alla sociala medier kan du också göra dina profiler privata . Då kan ingen lägga till dig som vän eller ta kontakt med dig.   Be dina närmaste göra samma sak också så hon inte kan följa dig via en pojkvän tex 

Svar på tråden Fd vännina som fortsätter höra av sig