• carlove

Fråga till er Tjejer gällande penisstorlek utifrån eran erfarenhet

Vi alla har hört vad dessa undersökningar säger, men känns som att det undersökningarna säger inte stämmer överens med verkligheten då avarage enligt undersökningar ofta anses vara litet och ovanligt i verkligheten. Så till alla tjejer enligt eran erfarenhet vad är avarage? 

• Svar på tråden Fråga till er Tjejer gällande penisstorlek utifrån eran erfarenhet
  • Anonym (f)
    carlove skrev 2025-11-09 19:08:24 följande:

Så till alla tjejer enligt eran erfarenhet vad är avarage? 

Ett felstavat ord.

Alla dessa kuktrådar börjar likna spam. Ska vi stå redo med meterstocken vid varje ligg?
  • carlove
    Anonym (f) skrev 2025-11-09 19:10:39 följande:
    Ett felstavat ord.

Alla dessa kuktrådar börjar likna spam. Ska vi stå redo med meterstocken vid varje ligg?
    Det är helt valfritt att svara!
  • Anonym (f)

Ja det ser vi för det kunde inte ens TS...

• Anonym (A)
    DimScene skrev 2025-11-09 20:07:43 följande:

Vet inte då jag aldrig mätt någons kuk. 

Inte jag heller. 
  • Anonym (J)

Tror du tillhör majoriteten. Mest killar som sysslar med sånt och mäter sin egen.
  • Anonym (Frida)

Inte jag heller 
  • Anonym (Endast män är kukfixerade)

Har aldrig mätt.
    Känner ingen kvinna som har sagt sig mäta någon.
    Jag har dessutom dåligt ögonmått och har aldrig kommit på mig själv med att ens fundera över hur många cm den ena eller den andra har.

Många män är kukfixerade och oftast fixerade vid sin egen kuk,
    vilket alla dick-pics visar och vilket alla trådar på detta och alla andra forum visar.
    Enbart män.

Har någon kvinnlig medlem på FL någonsin startat en tråd om kukstorlek?

För mig ger mannen ett mycket osunt intryck om han visar minsta lilla tendens till att vara fixerad vid sin egen kuk, eller fixerad vid kukstorlek.
    Varje man som skickar dick-pic går helt bort i samma ögonblick som han skickade den.
    Om vi så småningom skulle komma överens om naket foto så är det endast foto i helfigur som kan vara intressant för mig.
    Dick-pic = blockad.

• Anonym (JK)
    Anonym (J) skrev 2025-11-09 20:17:24 följande:
    Tror du tillhör majoriteten. Mest killar som sysslar med sånt och mäter sin egen.

Ja precis , att en kille har mätt sin egen är väl inte så konstigt , det har nog många gjort när de var tonåringar typ. Men den enda jag har mätt eller varit med och mätt vag min första pojkvän, då var vi 16 eller 17 (jag är 35+nu) och tyckte väl det var en kul grej. Inget jag skulle göra som vuxen direkt😂

De två andra förutom han som jag har haft långa förhållanden (inklusive nuvarande sambon) vet jag hur stora de har eftersom de har sagt det någon gång , de har väl mätt själva vid något tillfälle.  Det är alltså 3 män som jag vet , alla andra skulle isåfall bara vara ögonmått / jämföra med de 3. Så att svara på vad som är medel är alltså ganska omöjligt. 

• Anonym (Cm)

Skulle tro att snittet på de som jag haft bra sex med är cs 20 cm.  Sen har det visat sig att några är rätt klent utrustade, mindre än 15 ca, men då blir det inget sex.

Helt klart är storleken avgörande om det ska bli bra sex Har en riktig välutrustad kk, 20+, nu och vi har fantastisk sex. Min man, som jag tagit för pengarna, skulle bara veta. 

• Anonym (Lustigt)
    Anonym (Cm) skrev 2025-11-10 17:30:20 följande:

Skulle tro att snittet på de som jag haft bra sex med är cs 20 cm.  Sen har det visat sig att några är rätt klent utrustade, mindre än 15 ca, men då blir det inget sex.

Helt klart är storleken avgörande om det ska bli bra sex Har en riktig välutrustad kk, 20+, nu och vi har fantastisk sex. Min man, som jag tagit för pengarna, skulle bara veta. 

Haha, förlåt att jag var för snabb med tumknappen nu. Det var säkert ett ironiskt svar utifrån förra tråden 😁

• Anonym (Cm)
    Anonym (Lustigt) skrev 2025-11-10 17:37:04 följande:

Haha, förlåt att jag var för snabb med tumknappen nu. Det var säkert ett ironiskt svar utifrån förra tråden 😁

Finns det fler minikuk trådar???  Vad patetiskt att spamma forumet med sitt 12 cm komplex!!!
  • Anonym (J)
    Anonym (JK) skrev 2025-11-10 17:08:24 följande:

Ja precis , att en kille har mätt sin egen är väl inte så konstigt , det har nog många gjort när de var tonåringar typ. Men den enda jag har mätt eller varit med och mätt vag min första pojkvän, då var vi 16 eller 17 (jag är 35+nu) och tyckte väl det var en kul grej. Inget jag skulle göra som vuxen direkt😂

De två andra förutom han som jag har haft långa förhållanden (inklusive nuvarande sambon) vet jag hur stora de har eftersom de har sagt det någon gång , de har väl mätt själva vid något tillfälle.  Det är alltså 3 män som jag vet , alla andra skulle isåfall bara vara ögonmått / jämföra med de 3. Så att svara på vad som är medel är alltså ganska omöjligt. 

Om en man säger till dig att han har X cm, så ska man nog ta det med en nypa salt.
    Dra av typ 10% så hamnar man nog närmare sanningen:)
  • Anonym (Lustigt)
    Anonym (Cm) skrev 2025-11-10 17:44:36 följande:
    Finns det fler minikuk trådar???  Vad patetiskt att spamma forumet med sitt 12 cm komplex!!!
    Tråden om att välja mellan fattig man med stor kuk, eller man med pengar och liten kuk tänkte jag på. Glad
  • Anonym (JK)
    Anonym (J) skrev 2025-11-10 17:56:35 följande:
    Om en man säger till dig att han har X cm, så ska man nog ta det med en nypa salt.
    Dra av typ 10% så hamnar man nog närmare sanningen:)
    Så kan det nog vara också haha 😅
  • Anonym (J)
    Anonym (JK) skrev 2025-11-11 18:20:07 följande:
    Så kan det nog vara också haha 😅
    Så är det garanterat haha 
Svar på tråden Fråga till er Tjejer gällande penisstorlek utifrån eran erfarenhet