• Anonym (Anonym)

Finns det frivilliga singlar här?

Tja, 

Jag är singel sedan 2017 och är idag 30 år gammal och tror jag kommer vara singel ett tag till.

Det har varit riktigt snygga brudar som visat mig intresse men jag har valt att inte gå vidare då jag inte vill ha bråttom. 

Jag kanske raggar på några snygga brudar framöver och skaffar mig en snygg tjej men det är upp till bevis. 

Är du singel? Hur länge har du varit singel? Varför har du varit singel? 

• Svar på tråden Finns det frivilliga singlar här?
  • Anonym (af)

Ja. Var världens bästa och snällaste grabb som liten. Hamnade alltid i "kompis fällan".. När jag blev äldre så hjälpte alkoholen mig att tappa bort mig själv och istället svara burdus med burdus..det fällde ett 60 tal av honorna. Men sedan mådde jag dåligt över de.. och gick i celibat. Försökte därefter med 2 kvinnor 7 år senare.. men de var inte djurvänliga fast de sa dig älska djur och den ena hade en egen som den inte borde ha fått ha kvar. Nu har jag gett upp. Kommer aldrig finna mig en partner i det här narcisstiska egoistiska högnäse landet! Sök dig öster ut och börja redan nu innan du blir äldre! 

• Dexter dot com

Frivilligt singel sen 4-5 år tillbaka. Tycker relationer kräver mer än jag tycker det är värt. Trivs otroligt bra med att leva själv.

Svar på tråden Finns det frivilliga singlar här?