Hur länge är för länge?
Mjukt långsamt sex med hångel, mysigt och intimt. Men er partner kommer inte. Hur lång tid är ett samlag bra, när tar det för lång tid?
Mjukt långsamt sex med hångel, mysigt och intimt. Men er partner kommer inte. Hur lång tid är ett samlag bra, när tar det för lång tid?
Efter en timme börjar det kännas lite segt. Då kan vi gå upp och göra frukost och i bästa fall återvända till sängen för ett 2.0
Om det inte går för mig inom fem minuter börjar frun undra om jag inte är klar snart :)
Men byt från samlag till sex om det tar för lång tid... Det får ta den tid det tar eller så får den som inte kommer välja att denne haft det skönt ändå
Ja. Även sex.
Skulle aldrig orka med ett förhållande med någon som kräver en timmes samlag bara för att kunna komma!
Det finns gränser för när saker blir långtråkigt och drygt. Och det blir det när jag sugit i 30 minuter och haft samlag i 30-45 min så då får han runka över mitt ansikte i 30 medan jag snackar lite upphetsande.
Går det inte då heller så har han för stor sexuell dysfunktion för att vi ska vara kompatibla.
Själv kommer jag på 5 minuter. Så orka med något 2 timmarsmarathon varje gång vi ska ha sex, nej aldrig!
En 30-60 min inklusive ett rejält förspel räcker gott och väl.