När en man tackar nej till ett ONS - reaktionen
Vet inte om jag lägger den här tråden i rätt forum nu iom att det inte blev något sex. Men i alla fall...
Jag var ute med några kompisar i helgen och hamnade på en krog där vi ganska snabbt blev sittandes tillsammans med ett tjejgäng. Väldigt trevligt occh alla pratade med varandra och hade trevligt. Jag satt intill en väldigt vacker tjej och vi pratade länge med varandra. Det bara flöt på så naturligt och jag hade väldigt trevligt. Det hande hon också vad jag kunde förstå. Sen började folk röra på sig och vi satt kvar en liten stund och fortsatte prata. När vi sen bröt upp frågade hon om jag inte ville hänga med hem till henne. Och så blev det. Vi gick tillsammans och jag noterade att hon började gå lite närmare mig nu. Ungefär så att vi nuddade vid varandra helat tiden. Det kändes i luften att det skulle hända grejer. Jag kände ett pirrr av förväntan. Och när vi var på väg upp i hissen så står hon tätt intill mig och säger med låg röst att hon vill ha mitt sällskap för natten och inget annat. Väl inne i hennes farstu och när vi fått av oss ytterkläderna så smiter hon in på toan och säger att hon kommer strax. Och här ungefär drabbas jag av en insikt.
Jag vill inte det här. Jag känner inte henne. Hon känner inte mig. Jag vet inte hur hon är i sängen och jag vet inte hur hon reagerar dagen efter.
Jag har dessvärre exempel från min kamratkrets där efterspelet efter ett ons blivit otrevligt pga av svikna förhoppningar och allt möjligt.
Så när hon kom ut från toan så hade jag klätt på mig ytterkläderna igen och stod vid ytterdörren och sa att jag nog ändå skall åka hem.
Hon blev skitsur. Hon ifrågasatte varför jag ballade ur. Jag fick höra att jag bara var ute efter bekräftelsen och sen när det hettar till så vågar jag inte eller klarar inte av att leverera. Är jag bög? Har jag liten snopp?
Man kan tdligen inte ångra sig om man är man utan att bli utskäld eller förlöjligad. Jag ville inte ta en risk med henne. Inget annat.
Borde jag ha gått hela vägen iom att jag följde med henne hem trots att jag upplevde att det kunde innebära en risk?