• Anonym (Sofia)

Ex kille ringer med inget uppringnings id nummer hela tiden

Mitt ex har sedan förra året ringt mig på dolt nummer efter att vi gjorde slut men jag bytte mitt nummer då jag inte ville ha honom pga att jag vad sjuk och låg inlagd på sjukhus. Men när jag tillfrisknade smsade jag hösten 2024 att jag kan ge en andra chans om han öppnar upp sig mer ifall han vill att jag ska ta tillbaka honom men samtidigt håller han mig blockerad på sociala medier och fortfarande ringer mig på dolt trots att han inte svarat på mitt SMS. Senast förra veckan ringde han på dolt. Hur ska jag tolka det? Jag vill inte fastna i samma tankemönster hela tiden. 

• Svar på tråden Ex kille ringer med inget uppringnings id nummer hela tiden
  • Anonym (?)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 13:23:02 följande:
    Ex kille ringer med inget uppringnings id nummer hela tiden

Mitt ex har sedan förra året ringt mig på dolt nummer efter att vi gjorde slut men jag bytte mitt nummer då jag inte ville ha honom pga att jag vad sjuk och låg inlagd på sjukhus. Men när jag tillfrisknade smsade jag hösten 2024 att jag kan ge en andra chans om han öppnar upp sig mer ifall han vill att jag ska ta tillbaka honom men samtidigt håller han mig blockerad på sociala medier och fortfarande ringer mig på dolt trots att han inte svarat på mitt SMS. Senast förra veckan ringde han på dolt. Hur ska jag tolka det? Jag vill inte fastna i samma tankemönster hela tiden. 

Skit i att tolka. Dump honom för gott och gå vidare i ditt liv utan honom.
  • Anonym (Sofia)

Många som har sagt det. Verkar vara han som inte mognat upp kanske. 

• Anonym (C)

Gå vidare, finns inget att tolka.

• Anonym (?)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 13:27:20 följande:

Många som har sagt det. Verkar vara han som inte mognat upp kanske. 

Spelar det någon roll? Bara glöm honom och gå vidare
  • Anonym (Sofia)

En del av mig är fortfarande intresserad men samtidigt är det inte min uppgift att se till han mognar upp då han snart är 35 år.

• Anonym (M.)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 13:47:35 följande:

En del av mig är fortfarande intresserad men samtidigt är det inte min uppgift att se till han mognar upp då han snart är 35 år.

Varför är du intresserad av en omogen 35-åring som inte ens svarar dig? 
  • Anonym (Sofia)

Han ringer ju konstant på dolt nummer. Inte jag som ringer. 

• Anonym (?)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 13:57:56 följande:

Lägg på, ignorera
  • Fjäril kär

Det betyder inte att han är intresserad.  Snarare att han är helt pantad i roten och bara vill förstöra.  Han stalkar ju dig. 
  • Anonym (M.)

Och vad säger han då, när han ringer?
  • Anonym (M.)

Fast du skrev att han inte svarade när du hörde av dig.

trots att han inte svarat på mitt SMS.
  • Anonym (Sofia)

Jo jag skrev att han hör av sig genom att ringa på dolt. Han brukar fråga hur jag mår och vad jag gör. Han är dessutom den enda killen som också har mitt nummer och mitt nummer är privat (finns inte på internet) så inte så svårt att gissa sig fram då han ringt på dolt tidigare. 

• Anonym (?)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 15:25:46 följande:

Jo jag skrev att han hör av sig genom att ringa på dolt. Han brukar fråga hur jag mår och vad jag gör. Han är dessutom den enda killen som också har mitt nummer och mitt nummer är privat (finns inte på internet) så inte så svårt att gissa sig fram då han ringt på dolt tidigare. 

Lägg bara på så du blir av med detta störningsmoment i ditt liv.
  • Anonym (M.)
    Anonym (Sofia) skrev 2025-11-11 15:25:46 följande:

Varför är du intresserad av en omogen 35-åring?
Svar på tråden Ex kille ringer med inget uppringnings id nummer hela tiden