Tvilling gått bort av SIDS
Hej, i måndags så hände alla mammors största rädsla. TW SIDS (Plötslig spädbarnsdöd)
Jag fick tvillingar den 24 september i år, en tjej och en kille.
På morgonkvisten såg jag min dotter helt likblek och efter det vet jag att jag plockar upp henne i famnen o springer till granngården mitt emot i panik och att vi ringde 112, resten av dagen är svår att komma ihåg jag har minnesluckor och mycket av hela händelseförloppet ser jag i tredje person. Jag minns när barnläkaren från ambulansen sa att tyvärr så är det för sent, hela min värld rasade.
Jag är helt förkrossad, jag är 19 år gammal och det här är mina första barn. Emellanåt så tror jag fortfarande att hon lever och kommer tillbaks men varje gång som jag blir påmind av att hon inte finns kvar i livet bryter jag ihop..jag vet inte hur jag ska samla orken att ta hand om min son Emellanåt, jag är så tacksam över att jag har min son och jag älskar honom, han har det bra och är största anledningen till att jag faktiskt orkar att leva.
Finns det någon annan här som har varot med om Plötslig spädbarnsdöd? Det känns så orättvist, hon skulle bli 7 veckor idag.