• Anonym (Fulaste)

Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?

Hur såg de ut och vad fick dig att verkligen känna avsmak för dem? Själv blev jag kontaktad av en man som var skallig och med stort underbett, men uppenbarligen trodde han han var guds gåva till kvinnorna. En annan var långsmal i ansiktet och hade en liten löjlig lugg, samt runda glasögon, och med ett fånigt leende.

• Svar på tråden Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?
  • Anonym (Ely)

Alla har väl rätt att försöka? Annars skulle någon aldrig kunna få en partner som är i en annan liga.

Fast jag beundrar män för deras syn på sig själva, Som kvinna känner jag mig aldrig nöjd. 

• Anonym (Du)
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-13 18:43:07 följande:

Hur såg de ut och vad fick dig att verkligen känna avsmak för dem? Själv blev jag kontaktad av en man som var skallig och med stort underbett, men uppenbarligen trodde han han var guds gåva till kvinnorna. En annan var långsmal i ansiktet och hade en liten löjlig lugg, samt runda glasögon, och med ett fånigt leende.

Du är otrevlig. 
  • Anonym (patetiskt trollet)

hjälp är vi alla 19 här igen

• Viravi
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-13 18:43:07 följande:

Dålig självkänsla much? Jobba på att tycka om dig själv istället för att trycka ner andra.
  • Anonym (Fulaste)
    Viravi skrev 2025-11-13 19:21:49 följande:
    Dålig självkänsla much? Jobba på att tycka om dig själv istället för att trycka ner andra.
    Jag är minst en 8-poängare och vill inte bli kontaktad av män som ser ut som "Hej-kom-och-hjälp mig".
  • rebecca25
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-13 19:24:51 följande:
    Jag är minst en 8-poängare och vill inte bli kontaktad av män som ser ut som "Hej-kom-och-hjälp mig".
    Om du nu är ?en 8a? som du påstår så mister du många poäng med din attityd. Tro mig. Det är inte attraktiv för det minsta.
  • Anonym (Tgoolk)
    rebecca25 skrev 2025-11-13 20:26:11 följande:

Väx upp

Du må vara en 8 på utsidan men på insidan är du en 1. 
  • Viravi
    Det vet jag inget om. Din personlighet är en stadig 1-poängare iallafall och du skulle förmodligen behöva att någon "hej-kom-och-hjälpte-dig-ner-på-jorden". 
  • Anonym (Jodå)
    Jag tror du är en äldre kvinna som haft svårt att få relationer med män att fungera.
  • Jimmy75
    Och vi vill inte se påhopp från en som har intelligens kom och hjälp mig
  • Viravi
    Anonym (Jodå) skrev 2025-11-13 20:49:26 följande:
    Jag tror du är en äldre kvinna som haft svårt att få relationer med män att fungera.
    Alternativt en gen Z som lever på likes på tinder för att dölja självhatet som gror under ytan. Som springer efter 10-poängare för att hitta den stora kärleken, men de bara knullar och dumpar henne om och om igen. Nu börjar hon känna sig lite smutsig i jakten på den stora kärleken som aldrig kommer för ingen står ut med hennes kassa personlighet längre än för att tömma och glömma, därför hackar hon på fula killar för att lyfta sin allt sämre självkänsla.
  • Anonym (Abc)

Skallig med lugg?

Som en helikopter platta på bakhuvudet då?

No shame. Jag är också skallig men jag rakar huvudet så lugg har jag ingen.

• Anonym (B.)
    Man kan vara vacker utanpå och ful inuti..

Det är väl vara att inte svara om man inte är intresserad.
  • Fjäril kär

Jösses kvinna vilken realitycheck du kommer få när du fyller 40... just wait and see.... 

• Mayjel

Gå in på Elitsinglar istället då? Tinder är nog inte känt för att hysa något högvilt inom det manliga klientelet direkt.

• Anonym (qwerty)

Då måste ju du vara skitful om de kontaktar dig och tror sig ha en chans.

• Anonym (Suck)

Ganska juvenilt uppträdande kan jag tycka. Den man tycker om på riktigt blir vacker i ens ögon. Enkelt!
    Fan så skönt att vara vuxen....

Svar på tråden Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?