• Anonym (Fulaste)

Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?

Hur såg de ut och vad fick dig att verkligen känna avsmak för dem? Själv blev jag kontaktad av en man som var skallig och med stort underbett, men uppenbarligen trodde han han var guds gåva till kvinnorna. En annan var långsmal i ansiktet och hade en liten löjlig lugg, samt runda glasögon, och med ett fånigt leende.

• Svar på tråden Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?
  • Core
    Anonym (Hela jävla zoologiska trädgården... nästan) skrev 2025-11-14 05:16:52 följande:

Oh, det har varit Herr Vessla, Herr Råtta, Herr Gris, Herr Apa... men såklart inte Herr Hingst eller Herr Tjur.

Du får fundera varför det är just den gruppen män som söker sig till dig. Hm, vilken gåta va? 
  • Core

För att förtydliga; egentligen är den mer talande delen i gåtan att du inte blir uppsökt av den alternativa gruppen män, som du egentligen önskar. 

• Anonym (Hela jävla zoologiska trädgården... nästan)
    Fjäril kär skrev 2025-11-14 13:02:31 följande:
    För att när kvinnor når 40+ kommer en del åldrande börja visas och så konkurrerar dom plötsligt med 20-åringarna och en ytlig kvinna kommer ha oerhört svårt att acceptera det .. 
    Fast normalvettiga människor - både män och kvinnor - ser sig ju om efter en partner i sin egen åldersgrupp. Kanske +/- fem år åt båda hållen. Så egentligen förekommer det ingen konkurrens med 20-åringar när man är 40. 

De män som söker efter 20-åriga kvinnor, brukar även vara oattraktiva och oerfarna män som inte haft någon relation på riktigt alls. (Med undantag för mycket rika och mäktiga män, som kan hålla sig med köpta troféfruar, eller svenska män som använder sig av budgetvarianten - alltså lycksökerskor från Thailand, Filippinerna Ukraina, Ryssland, Polen etc..)

Om man har haft relationer, så vet man att det måste till så mycket mer än ett slätt ansikte. Man VET att det inte skulle fungera på riktigt med en ung människa, som nätt och jämt frigjort sig från sina föräldrar (eller inte ens gjort det). 
  • Anonym (Fråga en app så vet du sen)
    Anonym (Ely) skrev 2025-11-14 08:34:03 följande:
    Va finns det en app som betygsätter en? Undrar vad den utgår från i så fall?
    Ett ansiktsfoto och olika symmetrimått samt jämförelse med ett bibliotek vanligen.

Här några exempel:

www.vidnoz.com/ai-attractiveness-test.html

airbrush.com/pretty-scale

ChatGPT har också funktionen men då måste man vara inloggad.

• Anonym (Speak for yourselves prunies)
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-14 13:43:24 följande:
    Hur menar du då? Vilka utseendemässiga markörer anser du "kännetecknar" vissa åldrar?
    Undrar jag också. Och håller verkligen inte med heller.

Tar man hand om sig korrekt (vilket många kvinnor och män inte gör med sina ohälsosamma livsvanor) så kommer man inte att ha några rynkor vid 40. Man kan också ha sin fyllighet kvar i ansiktet och behöver inte alls bli "hålögd" eller tappa en massa ansiktsfett och bli kantig, som vissa missunnsamma gamla kråkor kraxar om, bara för att de själva inte brytt sig om sin kropp eller hälsa i övrigt. 
  • Anonym (Fulaste)
    Anonym (Speak for yourselves prunies) skrev 2025-11-14 20:15:48 följande:
    Undrar jag också. Och håller verkligen inte med heller.

Tar man hand om sig korrekt (vilket många kvinnor och män inte gör med sina ohälsosamma livsvanor) så kommer man inte att ha några rynkor vid 40. Man kan också ha sin fyllighet kvar i ansiktet och behöver inte alls bli "hålögd" eller tappa en massa ansiktsfett och bli kantig, som vissa missunnsamma gamla kråkor kraxar om, bara för att de själva inte brytt sig om sin kropp eller hälsa i övrigt. 
    Precis. Folk som vill göra ned andra bara för att de själv åldrats fortare genom att inte sköta hälsan. Vanligast bland män men förekommer bland kvinnor med. Det är ju tur också att man får välja själv hur man vill se ut. :)
  • Anonym (50 o ful)
    Anonym (Fråga en app så vet du sen) skrev 2025-11-14 18:19:48 följande:
    Ett ansiktsfoto och olika symmetrimått samt jämförelse med ett bibliotek vanligen.

Här några exempel:

www.vidnoz.com/ai-attractiveness-test.html

airbrush.com/pretty-scale

ChatGPT har också funktionen men då måste man vara inloggad.
    Det var mig ett svindåligt test. Mitt ansikte fick 99 procent och ålder 33. Jag är 50 och ful.
  • Martinnains
    Anonym (50 o ful) skrev 2025-11-14 20:43:06 följande:
    Det var mig ett svindåligt test. Mitt ansikte fick 99 procent och ålder 33. Jag är 50 och ful.
    Jag fick också konstigt resultat, 100% på ansiktet och 35 år.
    Jag är normal inte snygg och 50 år
  • Anonym (Black white)

Tinder ger inget, att titta på en massa falska tavlor och göra en bedömning av deras personlighet osv. blir helt pointless inom två minuter. 

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-13 19:24:51 följande:
    Jag är minst en 8-poängare och vill inte bli kontaktad av män som ser ut som "Hej-kom-och-hjälp mig".
    Men svara inte då. Vad är problemet? Upplever dock samma med många män som kontaktar men det är 1 av 80 som man tycker är attraktiv. Det går inte att svara nej tack på alla dessa som ej är av intresse. Så strunta i det bara och lägg inte så mycket energi på det som du gör. 
  • Anonym (50 o ful)
    Martinnains skrev 2025-11-14 23:33:32 följande:
    Jag fick också konstigt resultat, 100% på ansiktet och 35 år.
    Jag är normal inte snygg och 50 år
    Haha, vi måste ju vara jättesnygga! Jag något yngre, du något snyggare. Win-win.
  • Anonym (Pajas)

Vuxna mogna människor känner inte avsmak eller gör sig lustiga över andras utseende. Antingen gillar man eller så gillar man inte.

Grattis du är en förvuxen tonåring som är 46 år. Rätt vad det är så kommer inga män titta efter dig längre. Ha så kul.

• Anonym (Fulaste)
    Anonym (Pajas) skrev 2025-11-15 22:25:20 följande:

Vuxna mogna människor känner inte avsmak eller gör sig lustiga över andras utseende. Antingen gillar man eller så gillar man inte.

Grattis du är en förvuxen tonåring som är 46 år. Rätt vad det är så kommer inga män titta efter dig längre. Ha så kul.

Varför tror så många fula män att de är guds gåva till kvinnorna? Vad är det som gör att de tycker att de inte behöver anstränga sig det minsta för att vara attraktiva? Det är väl den stora frågan.
  • Anonym (Fulaste)
    Anonym (Black white) skrev 2025-11-15 13:40:59 följande:

Tinder ger inget, att titta på en massa falska tavlor och göra en bedömning av deras personlighet osv. blir helt pointless inom två minuter. 

Har börjat söka på hederliga Happypancake nu, och männen där är betydligt mer respektfulla.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Du)
    Anonym (Fulaste) skrev 2025-11-15 22:46:57 följande:
    Varför tror så många fula män att de är guds gåva till kvinnorna? Vad är det som gör att de tycker att de inte behöver anstränga sig det minsta för att vara attraktiva? Det är väl den stora frågan.
    Du tror väl också att du inte behöver anstränga dig för att bli attraktiv? 
  • Anonym (Fulaste)
    Anonym (Du) skrev 2025-11-22 16:40:47 följande:
    Du tror väl också att du inte behöver anstränga dig för att bli attraktiv? 
    Jag, liksom många andra kvinnor, anstränger oss på ett sätt som många män aldrig kommer att göra eller anse sig behöva göra. Men så blir de utan partner med, för det mesta,
  • Anonym (69)

Har aldrig vart på Tinder, det stället är ju ökänt för att endast ha bottenapp haha! Och då menar jag från båda hållen 😂 Pinsamt att säga att man är just där. 
    Jag skulle då aldrig. . .

• Anonym (Fulaste)
    Anonym (69) skrev 2025-11-23 21:26:18 följande:

Har aldrig vart på Tinder, det stället är ju ökänt för att endast ha bottenapp haha! Och då menar jag från båda hållen 😂 Pinsamt att säga att man är just där. 
    Jag skulle då aldrig. . .

Kan meddela att jag också lagt ner / avinstallerat appen. Min TS var mest ett konstaterande av att Tinder är just skit.
Svar på tråden Fulaste männen som kontaktat er på Tinder?