• Anonym (BrittamedF)

Filma när man har sex?

Jag o min man brukar filma mär vi har sex, ibland syns hela vi, ibland bara nedre delen o sen närbilder. 
    Är det normalt? Gör fler sånt?
    Vi filma sen mästa gång kan vi titta på det eller så anbänder min man det när han runkar.
    Vi är inte förtjusta i porr...så tittar aldrig på det. Bara vår egen så att säga.

• Svar på tråden Filma när man har sex?
  • Dirtyminded
    Anonym (M.) skrev 2025-11-18 23:07:59 följande:

Har du barn? Är du inte rädd att de ska få tag i det där materialet? Eller att en ficktjuv ska stjäla din mobil eller en inbrottstjuv din dator (eller var du nu har de där filmerna)? Eller att någon ska hacka sig in? Eller att din man och du ska bli osams, och han i rena ilskan lägga ut det där på nätet (efter att ha maskat sitt eget ansikte men inte ditt)... och sedan sprids det som en löpeld och går inte att ta tillbaka. 

Nä. Alldeles för farligt. Jag har aldrig låtit någon ta nakenbilder eller ens top-less-bilder på mig heller. Utom på BB, när jag ammade och ena bröstet syntes. Den påsen med foton försvann förstås vid en flytt och jag hade ångest för det länge... fast det inte ens var någon sexuell situation.

Det löser man ju lätt genom att lägga dem i en lösenordsskyddad mapp om man är orolig? Flört
  • Dirtyminded
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-19 13:03:49 följande:

Det är väl dock inte särskilt lyckat ifall förhållandet tar slut i framtiden, och din då exmake har kvar dessa filmer? 
    Och en framtida partner lär inte uppskatta att ditt ex kan fortsätta titta på porrfilmer med dig i. 

Känns inte som en vidare upplyftande livsinställning att planera för att ett 6-årigt äktenskap ska ta slut? Tyst

Och varför skulle en eventuell ny partner inte uppskatta att exet hade filmerna kvar? En SÅ svartsjuk partner känns inte som idealiskt förhållandematerial... Skrikandes
  • Anonym (Erfaren_man)
    Dirtyminded skrev 2025-11-19 13:13:40 följande:
    Känns inte som en vidare upplyftande livsinställning att planera för att ett 6-årigt äktenskap ska ta slut? Tyst

Och varför skulle en eventuell ny partner inte uppskatta att exet hade filmerna kvar? En SÅ svartsjuk partner känns inte som idealiskt förhållandematerial... Skrikandes
    Och för många potentiella nya partners lär en kvinna, som har porrfilmer med sig själv spridda bland andra män, inte kännas som idealiskt förhållandematerial heller. 
  • Dirtyminded
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-19 15:05:13 följande:
    Och för många potentiella nya partners lär en kvinna, som har porrfilmer med sig själv spridda bland andra män, inte kännas som idealiskt förhållandematerial heller. 
    Där tänker vi HELT klart diametralt olika!
  • Anonym (Erfaren_man)
    Dirtyminded skrev 2025-11-19 15:13:11 följande:
    Där tänker vi HELT klart diametralt olika!
    Så kan det vara. Världen går inte under för det! Glad
  • Anonym (Bingo)

Jag skulle gärna filma när vi har sex men min fru är inte alls sugen på det tyvärr. Tycker det kan vara upphetsande att backa tillbaka och se hur skönt vi haft det, även fast det inte är så varierat alla gånger (tyvärr), känns lite privat porrigt sådär, absolut inget fel.

Och om man är orolig för att barnen skulle få se ngt av det så göm materialet i dolda mappar.

Lustigt hur pryda en del verkar vara, bilder på bröst tagna i samband med amning, hur kan man ens vilja gömma såna med rädsla för att det ska uppfattas som sex eller porr? Det är ju en del av barn/mamma-relationen, fullt naturligt.

Men den kvinna som är det minsta osäker på om bildmaterialet stannar kvar hemma och inte hamnar i cyberrymden ska nog tänka efter innan..

Nej, gillar ni att filma det ni gör tillsammans, kör på!

• Anonym (BrittamedF)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-19 15:05:13 följande:
    Varför är det bara kvinnan som blir stämplad? Mannen är väl lika delaktig o "porrig" som kvinna?
  • Anonym (BrittamedF)
    Anonym (Bingo) skrev 2025-11-20 08:44:53 följande:

Jag skulle gärna filma när vi har sex men min fru är inte alls sugen på det tyvärr. Tycker det kan vara upphetsande att backa tillbaka och se hur skönt vi haft det, även fast det inte är så varierat alla gånger (tyvärr), känns lite privat porrigt sådär, absolut inget fel.

Och om man är orolig för att barnen skulle få se ngt av det så göm materialet i dolda mappar.

Lustigt hur pryda en del verkar vara, bilder på bröst tagna i samband med amning, hur kan man ens vilja gömma såna med rädsla för att det ska uppfattas som sex eller porr? Det är ju en del av barn/mamma-relationen, fullt naturligt.

Men den kvinna som är det minsta osäker på om bildmaterialet stannar kvar hemma och inte hamnar i cyberrymden ska nog tänka efter innan..

Nej, gillar ni att filma det ni gör tillsammans, kör på!

Vi gillar det o jag har 100% tillit för min man. Jag vet saker om honom som kan vara förrödande om det kommer ut, litar han på mig med det så litar jag på han med vprt gemensamma...som är i gömd låst mapp som ingen kommer åt i hans telefon, som han aldrig lämnar utan synhåll.
  • Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (BrittamedF) skrev 2025-11-20 16:29:46 följande:
    Varför är det bara kvinnan som blir stämplad? Mannen är väl lika delaktig o "porrig" som kvinna?

Eftersom jag själv är man, så utgick jag från ett manligt perspektiv. 

Hade jag varit kvinna hade jag högst sannolikt tyckt samma sak om män i heminspelade porrfilmer. Jag hade då tyckt lika illa om att min pojkväns ex hade kvar porrfilmer med honom  

= Det är ingen skillnad!

• Anonym (Man)

Har gjort det några gånger för att testa.

• Kirenaj68
    Anonym (BrittamedF) skrev 2025-11-17 11:13:42 följande:
    Filma när man har sex?

Jag o min man brukar filma mär vi har sex, ibland syns hela vi, ibland bara nedre delen o sen närbilder. 
    Är det normalt? Gör fler sånt?
    Vi filma sen mästa gång kan vi titta på det eller så anbänder min man det när han runkar.
    Vi är inte förtjusta i porr...så tittar aldrig på det. Bara vår egen så att säga.

Vad kul att ni kan förgylla ert sexliv på det här sättet och det är nog många par som gör som ni. Jag ser inga fel i detta, så länge ni båda är överens om att det är enbart  för eget bruk.
  • Anonym (Sinnlig)

Jag och min vackra älskarinna gör det också, vi riggar upp mobilen på stativ och  filmar. Vi är liksom lite av varandras egna porrstjärnor fast så mycket bättre de, även om det finns en hel del bra även på en del porrsiter, Kollar gemensamt på filmerna efteråt och njuter i fulla drag medan vi pillar på varandra eller knullar. Oftast knullar vi länge och långsamt medan vi tittar på oss själva. Det är en så helt otroligt vacker  och sinnlig syn för ögat när hon exempelvis långsamt och länge rider mig och när man ser hur jag glider in i henne. Vansinnigt upphetsande är det för oss båda.  Vi är lite av exhibitionister även för övrigt och har sex även utanför sängkammaren, uti naturen, i båten eller i någon park eller bakom kyrkan. Det är bara fantasin som sätter våra begränsningar. Lev livet och njut av det, är vårt motto.

Svar på tråden Filma när man har sex?