Anonym (Bingo) skrev 2025-11-20 08:44:53 följande:
Jag skulle gärna filma när vi har sex men min fru är inte alls sugen på det tyvärr. Tycker det kan vara upphetsande att backa tillbaka och se hur skönt vi haft det, även fast det inte är så varierat alla gånger (tyvärr), känns lite privat porrigt sådär, absolut inget fel.
Och om man är orolig för att barnen skulle få se ngt av det så göm materialet i dolda mappar.
Lustigt hur pryda en del verkar vara, bilder på bröst tagna i samband med amning, hur kan man ens vilja gömma såna med rädsla för att det ska uppfattas som sex eller porr? Det är ju en del av barn/mamma-relationen, fullt naturligt.
Men den kvinna som är det minsta osäker på om bildmaterialet stannar kvar hemma och inte hamnar i cyberrymden ska nog tänka efter innan..
Nej, gillar ni att filma det ni gör tillsammans, kör på!
Vi gillar det o jag har 100% tillit för min man. Jag vet saker om honom som kan vara förrödande om det kommer ut, litar han på mig med det så litar jag på han med vprt gemensamma...som är i gömd låst mapp som ingen kommer åt i hans telefon, som han aldrig lämnar utan synhåll.