• Anonym (Iwish)

Så olika grav symptom

Valde att göra abort i somras pga flera olika omständigheter. Upplevde då egentligen inga symptom förutom ömma bröst någon dag innan mensen skulle ha kommit Samt grova humörsvängningar. Lyckades nu pricka in 2 dagar innan ägglossning och upplevde sedan enormt molande värk i ca 6 dagars tid. Igår höll jag på att kräkas och har mått smått illa i 3 dagar. Inga humörsvängningar utan känner mig lycklig och lugnt som en filbunke. 

ägglossning skedde 7 november. 

nu hoppas jag ju på bebe denna gång och undrar om man verkligen kan ha så skilda symptom? Knappt några förra gången och extremt tidiga och starka denna gången. Ska göra test imorgon . Förväntad mens nu på lördag 🙏🏼🙈 

• Svar på tråden Så olika grav symptom
  • Anonym (Linda)

Jag har tre barn men varit gravid totalt 7 ggr och slla gånger har jag haft helt olika symptom.  En del mående beror ju också på vilka fysiska förutsättningar man började med som typ blodtryck,  vikt, stressnivå,  eventuella sjukdomar etc och då kan en graviditet också förstärka vissa symptom.  

Grattis till bebis! Skål

• Anonym (Iwish)

Okej 5 dagar innan beräknad mens men visst är det rätt tydligt? Inge spök? 🙈 kanske min kropp hoppar in i hormonerna snabbare denna gång ? eller så ere tvillingar 😅
    🙈❤️ nu vart jag glad ! Ska testa imorrn igen med annat test bara för att va säker. 

Svar på tråden Så olika grav symptom