• Anonym (H)

Ser detta ut som en hemorrojd? Eller cancer

Nu ska jag inte sätta skräck i er genom att lägga ut bilden här, önskar att det fanns en spoilerfunktion. 

för man ens lägga upp bilder på sin röv här? Då kan jag lägga den bland kommentarer. Om det finns nån kunnig här. Törs ej gå till läkaren fast jag vet att jag bör. 

haft dessa besvär i 8 mån. oförändrat åt bägge hållen, varken förbättring eller försämring. Blöder inget eller konstiga avföring. Dock gör det ont när jag suttit för länge.  Finns det nån funktion där man inte behöver visa upp hela bilden? 

https://ibb.co/JRL9rs48

• Svar på tråden Ser detta ut som en hemorrojd? Eller cancer
  • Anonym (H)

Nu la jag upp bilden i ts. Kom på att man kan välja om man vill klicka på länken eller ej. Det vita är salva 

• Anonym (H)

VARNING!!!!! För känsliga, bilden dyker upp direkt i stor form 😝

• Anonym (Juniper)

mmenn ojj det har blivit  så stor hemorrojder om detta påverkar din hälsa gå till sjukhuset

• Anonym (Patricia)

Ser ut som en typisk hemorrojd och ja du bör gå till doktorn för stt få bort den. Kan finnas salva på apoteket men den är rätt stor så du kan behöva annan behandling.  Vissa måste man ta bort med ett enkelt ingrepp. 

Att motverka hemorrojder är att dricka mycket vatten och äta bra med fibrer och se till att du har mjuk avföring och inte sitter för länge på toan. Brister blodkärl för att du krystar och är hård i magen kan det bli värre. 

• Anonym (H)
    Anonym (Juniper) skrev 2025-11-17 21:51:11 följande:

mmenn ojj det har blivit  så stor hemorrojder om detta påverkar din hälsa gå till sjukhuset

Är den stor? 

den gör ganska ont I perioder när jag suttit still mkt. Ser det ut som cancer? 

• Anonym (H)
    Anonym (Patricia) skrev 2025-11-17 21:52:10 följande:

Ser ut som en typisk hemorrojd och ja du bör gå till doktorn för stt få bort den. Kan finnas salva på apoteket men den är rätt stor så du kan behöva annan behandling.  Vissa måste man ta bort med ett enkelt ingrepp. 

Att motverka hemorrojder är att dricka mycket vatten och äta bra med fibrer och se till att du har mjuk avföring och inte sitter för länge på toan. Brister blodkärl för att du krystar och är hård i magen kan det bli värre. 

Tack för att du kollade 🙈inte ens vågat visa den för min partner jag haft i 25 år. 

får ta och ringa dr

Svar på tråden Ser detta ut som en hemorrojd? Eller cancer