• Anonym (Sugen)

Sugen!

Tjaaa! Undrar helt enkelt vad ni tycker om sexleksaker och om ni använder det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sugen!
  • Anonym (Bert-Åke Pettersson)

Vi är lite till åren, frun och jag.

Hon har lättast att komma med sin Satisfyer, så hon föredrar en sån avslutning före att bli smekt eller slickad. 

Jag ligger bredvid med min lösmus, med vibrator. Jag har inte kommit med penetration på flera år. Och hon kan inte ta så mycket sånt nu, efter klimakteriet.

Sug och smeksex ingår i förspelet, väldigt njutbart. Men i själva finalen funkar det bäst med leksakerna.

Och om båda är överens och båda har det skönt så är det ju rätt. Eller hur?

• Anonym
    Anonym (A) skrev 2025-11-18 17:13:07 följande:

Aldrig.

Det kändes viktigt att dela med dig av det där menlösa inlägget?
  • Anonym

Väldigt få och dåliga alternativ..

Vad röstar jag om jag använder vibrator ca 2 ggr i månaden ensam. Min partner vet om det men berättar kanske inte varje gång. Ibland är den med under vårt sex också?

• Anonym (A.)
    Anonym skrev 2025-11-21 03:57:29 följande:
    Det kändes viktigt att dela med dig av det där menlösa inlägget?
    Dina alternativ var kanske lite dåliga?
  • Lazzi

Jag brukar använda penisbur men lite tråkigt när min särbo inte delar de med mig 
    Men skönt ibland även buttplugg

• Anonym
    Anonym (A.) skrev 2025-11-23 13:24:27 följande:
    Vilka alternativ?
  • Anonym
    Lazzi skrev 2025-11-23 19:25:04 följande:

Jag brukar använda penisbur men lite tråkigt när min särbo inte delar de med mig 
    Men skönt ibland även buttplugg

Hur funkar egentligen penisbur? 
    Gör det ont att få stånd så att man måste behärska sig för att inte få det eller vad är grejen? Ursäkta min stora okunskap.
  • Lazzi
    Anonym skrev 2025-11-25 00:09:33 följande:
    Hur funkar egentligen penisbur? 
    Gör det ont att få stånd så att man måste behärska sig för att inte få det eller vad är grejen? Ursäkta min stora okunskap.
    Du får nog köpa lite olika burar o testa dig fram ska inte skava o göra ont 
    Sen är det känslan när någon ger order att sätta på bur 
    Och kan göra ont med den nattliga erektion man vaknar o sen lugnar det sig 
    Och man måste vara nogran med hygienen 
  • Anonym
    Lazzi skrev 2025-11-25 09:28:42 följande:
    Du får nog köpa lite olika burar o testa dig fram ska inte skava o göra ont 
    Sen är det känslan när någon ger order att sätta på bur 
    Och kan göra ont med den nattliga erektion man vaknar o sen lugnar det sig 
    Och man måste vara nogran med hygienen 
    Jag är kvinna så jag kan inte prova bur även om jag skulle ha velat;D
    Var bara lite nyfiken på hur det fungerar ändå. Låter som att undergivenhet är själva huvudgrejen? 
  • Anonym
    Anonym (A.) skrev 2025-11-23 13:24:27 följande:
    Nu tror jag att jag fattar! Du har blandat ihop mig med ts?
    Fast att vi har olika nick och att jag också skrev att svarsalternativen var dåliga, långt innan dig..
    Men det är sånt som händer ibland ändå så vi får väl båda ta det med ett skratt bara.
  • Lazzi
    Anonym skrev 2025-11-25 12:46:55 följande:
    Jag är kvinna så jag kan inte prova bur även om jag skulle ha velat;D
    Var bara lite nyfiken på hur det fungerar ändå. Låter som att undergivenhet är själva huvudgrejen? 
    Ja det är nog själva drivkraften 
    O är du kvinna kan du styra över buren med nyckeln 
    O styra din man som du vill och med belöning o straff 
    Men med samtycke 
  • Anonym (AA)

Jag har aldrig använt tillbehör, men vill gärna att min partner gör det. Skulle vara så upphetsande att få se. Blev rekommenderad en äggformad vibrator som jag skaffade till henne, men den ligger kvar i kartongen. 

Anonym (AA) skrev 2025-11-25 22:31:44 följande:

Jag har aldrig använt tillbehör, men vill gärna att min partner gör det. Skulle vara så upphetsande att få se. Blev rekommenderad en äggformad vibrator som jag skaffade till henne, men den ligger kvar i kartongen. 

Det behövs kanske lite invänjning. Låt den finnas i sängen, använd den i din hand för att massera hennes rygg och ljumskar och... och...
  • Anonym (Sinnlig)

Vi njuter fullt ut av sex och även så av sexleksaker. Underbart exempelvis att mjukt och långsamt leka med en vibrerande dildo och samtidigt slicka hennes våta springa. Det finns inget ljuvligare än att uppleva henne njuta!

• Easilyledlady79

Sexleksaker gör livet så mycket roligare!
    Har svårt för att få orgasm så vibratorer och nu på senare år så är Satisfyer ett givet inslag i varje samlag. Ibland är även dildosar, buttpluggs och bröstvårtsklämmor med ihomed mannen.

Mina favoriter vid onani är bröstvårtsklämmorna, en g-punktsstav och Satisfyer. Men även där varieras det en del och läggs till och tas bort Glad

Easilyledlady79 skrev 2025-11-30 11:33:37 följande:

Sexleksaker gör livet så mycket roligare!
    Har svårt för att få orgasm så vibratorer och nu på senare år så är Satisfyer ett givet inslag i varje samlag. Ibland är även dildosar, buttpluggs och bröstvårtsklämmor med ihomed mannen.

Mina favoriter vid onani är bröstvårtsklämmorna, en g-punktsstav och Satisfyer. Men även där varieras det en del och läggs till och tas bort Glad

Hur påverkas du av klämmor?
Svar på tråden Sugen!