• Cia78n

Vad har ni för ansiktsmaskiner?

Hej!
    Vad har ni för elektroniska ansiktsmasker och liknande skönhetsmaskiner?
    Vilka hemma skönhetsaparater för ansiktet som tex muskelstimulerare för ansiktet eller elektroniska ansiktsmasker  tycker ni är bäst?
    För nuvarande använder jag själv Nuface som jag tycker är okej men skulle gärna vilja hitta någon ännu bättre muskelstimulerare för ansiktet. Jag har även beställt BeautyPWR infinity ljusterapimask som verkar bra med 472 ljusdioder, mer än jag sett att andra masker har och ljusintensitet 120mw/cm.
    Någon som har erfarebhet av den?

• Svar på tråden Vad har ni för ansiktsmaskiner?
  • Ezmeraldah

Det kan ju ge avkoppling. Själv gillar jag mer vanliga ansiktsmasker. Men går ibland på ansiktsbehandling på salong där de använder nån maskin. 

• Anonym
    Cia78n skrev 2025-11-20 15:35:34 följande:
    Andra gissar att jag är i den åldern och ser det tydligt själv också att jag ser mycket yngre ut. Har tex inte en enda rynka ännu. Kinderna sitter högre upp sedan jag började med Nuface. En man frågade om jag är 35år och jag visar ännu legg på systemet. Män kommer ofta fram och säger att jag ser bäst ut på stället. Så något är det ju.
    Såklart.
    Fantasin är det iallafall inget fel på.
  • Cia78n
    Ezmeraldah skrev 2025-11-20 16:46:45 följande:

Det kan ju ge avkoppling. Själv gillar jag mer vanliga ansiktsmasker. Men går ibland på ansiktsbehandling på salong där de använder nån maskin. 

Ja det kan ge avkoppling, det tycker jag också.
  • Mayjel

Låter som at TS försöker göra reklam för onödiga bluffprodukter. 

• Anonym
    Mayjel skrev 2025-11-20 17:29:12 följande:

Låter som at TS försöker göra reklam för onödiga bluffprodukter. 

Håller med, vem f@n tror på den skiten?
  • Mayjel
    Anonym skrev 2025-11-20 17:33:19 följande:
    Håller med, vem f@n tror på den skiten?
    Folk som saknar omdöme och sunt förnuft.
  • Cia78n

Inget fel i att hålla sig till frågorna.. tycker det är självklart och att det är tydligt att frågorna är riktade till den som har någon maskin att prata om.....

• Ezmeraldah
    Cia78n skrev 2025-11-20 16:50:18 följande:
    Ja det kan ge avkoppling, det tycker jag också.
    Precis som elektriskt fotbad eller massagespparat för ryggen. Det är klart att man inte blir 30 år yngre på en dag men vad är det som är så fel med ansiktsmassage? 
  • Anonym
    Cia78n skrev 2025-11-20 17:50:50 följande:

Inget fel i att hålla sig till frågorna.. tycker det är självklart och att det är tydligt att frågorna är riktade till den som har någon maskin att prata om.....

Nåja, det verkar inte vara fler som gått på det helt enkelt.
  • Cia78n
    Ezmeraldah skrev 2025-11-20 18:31:30 följande:
    Precis som elektriskt fotbad eller massagespparat för ryggen. Det är klart att man inte blir 30 år yngre på en dag men vad är det som är så fel med ansiktsmassage? 
    Ja det borde inte vara konstigare och alla gör som de vill.
  • Anonym (Tvål)
    Cia78n skrev 2025-11-20 14:56:30 följande:
    Kan inte vara bluff när jag fått resultat av nuface men man måste vara konsvekvent med användandet annar ger det inte ruseltat. Jag är 47år men ser ut som 39år och jag drog tillbaks åldrandet med många år när jag började använda nuface.
    Kul för dig! 

Själv fick jag höra av flera att de trodde jag fyllde 40 när jag berättade att jag fyllde 50 i år. 

Mitt knep? Tvål och vatten, inte en massa krämer och klet. Inga maskiner osv osv. 
  • Anonym (Fjantigt)
    Cia78n skrev 2025-11-20 15:35:34 följande:
    Andra gissar att jag är i den åldern och ser det tydligt själv också att jag ser mycket yngre ut. Har tex inte en enda rynka ännu. Kinderna sitter högre upp sedan jag började med Nuface. En man frågade om jag är 35år och jag visar ännu legg på systemet. Män kommer ofta fram och säger att jag ser bäst ut på stället. Så något är det ju.
    Och inget av det där hände innan den fantastiska ansiktsmaskinen inköptes?
    Du gick från fula ankungen till snyggast på stället efter maskinköpet. Såg åldersadekvat ut innan men tappade nästan 10 år när den magiska maskinen gjorde sitt intåg?
    Fick du visa leg på bolaget innan maskinen? 

Nä det är inte gener, det är bara NuMaskinens förtjänst! :D
  • Anonym (Fjantigt)

Och jag gick in i tråden för jag trodde jag läst fel eller att ts skrivit fel.
    Ansiktsmaskin what?!?

Klart jag var nyfiken på vad som menades.

• Ezmeraldah
    Anonym (Tvål) skrev 2025-11-20 20:21:26 följande:
    Själv fick jag höra av flera att de trodde jag fyllde 40 när jag berättade att jag fyllde 50 i år. 
    Haha så säger man väl till alla.
  • Anonym
    Ezmeraldah skrev 2025-11-21 04:25:47 följande:
    Och det flesta verkar gå på det... spegeln är bästa facit.
  • Anonym (SP)
    Och "män kommer ofta fram och säger att jag är snyggast på stället". Nähä!!! 

Vilken ovanlig kommentar! 

De säger det av en enda anledning, TS. Den anledningen handlar inte om din hudvård. 
  • Anonym (Tvål)
    Nja. 

Flera var uppriktigt förvånade faktiskt. Folk som ändå vetat vem jag är i 15 år men som inte är så "nära".
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Fjantigt) skrev 2025-11-21 04:25:46 följande:

Och jag gick in i tråden för jag trodde jag läst fel eller att ts skrivit fel.
    Ansiktsmaskin what?!?

Klart jag var nyfiken på vad som menades.

Samma här. Jag trodde att det var autocorrect som varit i farten och hittat på att det finns ansiktsmaskiner.
  • Trent

Om du har onödiga pengar kan du ge dem till mig istället för att köps värdelösa maskiner. Effekten på ditt ansikte blir samma men jag blir glad. Win win!

Svar på tråden Vad har ni för ansiktsmaskiner?