Vasamamma eller Mama Mia Östermalm
Hej! Jag har skrivit in mig på Mama Mia men är ej så nöjd. Vad säger ni om Vasamamma, har läst blandade recensioner?
Hej! Jag har skrivit in mig på Mama Mia men är ej så nöjd. Vad säger ni om Vasamamma, har läst blandade recensioner?
Gjorde tidigt ultraljud samt nipt där för några år sen och var nöjd!
Sen gick jag inte hos dem under resten av graviditeten i och för sig men jag har inget att klaga på utan blev fint omhändertagen.
Någon mer? Behöver verkligen input!
Jag har gjort två tidiga ultraljud (vecka 9 och 11) hos Vasamamma förra sommaren (betalade själv), det är väl inte samma sak som att vara inskriven där men jag var nöjd iallafall, tyckte hon som gjorde ultraljuden var trevlig och duktig. Anledingen till att jag gjorde ultraljuden var att jag har fått två missfall tidigare och så hade jag haft en liten blödning i vecka 6-7 ungefär. Men som tur var så var allt bra, dottern är 9 månader gammal nu :)
Nu är jag ganska säker på att jag är klar efter fyra barn men skulle kunna tänka mig att skriva in mig där om det skulle bli ett till mot all förmodan. Jag är inte helt nöjd med MVC där jag bor faktiskt (förort söder om stan) trots att jag har gått där alla fyra gånger , det var en del som de slarvade med och vid sista besöket skrev inte barnmorskan ens någon journalanteckning alls.
Tack!
är osäker pga de gör ej ultraljud på plats utan man behöver remiss till andra ställen. Kanske jobbigt?