• Anonym (Coacher)

Varför är det mest bara folk i karriären som kan få tillgång till coacher?

Många andra människor skulle nog också behöva livscoacher, för att kunna utvecklas.Och om en person har råd att betala för det så förstår jag inte vad problemet skulle vara?

Ar det för att man anser att de som inte är karriärmänniskor inte har potential för personlig utveckling eller nåt?

• Svar på tråden Varför är det mest bara folk i karriären som kan få tillgång till coacher?
  • Jimmy75

Klart att du säkert kan få tag i en coach ifall du har råd med det. Sedan finns det andra faktorer som gör att inte vilka som helst är tillgängliga för oss "vanliga".

• Anonym (Tellus)

Jag förstår inte vad du menar, den som betalar för sig kan ju köpa vilken slags tjänst som helst.
    Är det karriärcoachning så finns ju omställningsorganisationerna som gör ett ypperligt jobb med detta (de borde dock göra mer reklam för sig via arbetsgivarna).

• Anonym (Honn)

Jag förstår inte din fråga. Den som kan betala för tjänsten kan köpa den. Men de flesta behöver ingen livscoach utan vi snackar med kompisar och familj. 

Svar på tråden Varför är det mest bara folk i karriären som kan få tillgång till coacher?