Gravid symtom
Hej! Jag är gravid i snart vecka 6 men har fortfarande inga symptom utom ömma bröst. När började ni få symtom? Någon som varit med om samma men graviditeten ändå var normal?
Väldigt tacksam för alla svar.
Hej! Jag är gravid i snart vecka 6 men har fortfarande inga symptom utom ömma bröst. När började ni få symtom? Någon som varit med om samma men graviditeten ändå var normal?
Ömma bröst och utebliven mens ÄR ju symptom.. och många får inte mer än så i början.
Alla mår inte illa.
En del mår illa längre in i graviditeten
En del blir piggare och energiska och mår extremt mycket bättre än innan dom var gravida och andra kan bli sängliggande.
Allt är relativt och alla är olika.
Tro mig, du vill inte må illa och kräkas i veckor .... 😅
Du är fortfarande jättetidigt i din graviditet. Som Patricia skriver ovan, var glad att du slipper må illa och kräkas osv så länge som möjligt.
Jag hade också bara ömma bröst i början, var kanske lite tröttare än vanligt. Sen började jag må lite illa kring vecka 7-8, började kräkas runt vecka 10 och kräks fortfarande i vecka 27. Så var glad för varje vecka du får må bra. Min första graviditet mådde jag lite illa i typ två veckor kring vecka 10, inget mer. Mängden symptom har inget med missfallsrisk eller hur bäbis mår 
Jag fck inte symptom förrn v14 i min första
i min 2a fick jag inga symptom alls.
Fick lite ömma bröst i vecka 12. Thats it! Hur mycket symptom man har säger inget om hur graviditeten går 🙂
Jag har under mina graviditeter känt mig svullen runt magen från plusset, inga andra symptom förrän illamåendet slagit till runt vecka 7-8 (och det har blivit värre och värre för varje graviditet). Aldrig haft ont i brösten, eller jo har väl varit lite öm runt bröstvårtorna i andra halvan av mina graviditeter, men det är väl för att förbereda för amningen. Så symptom kan variera och säger som de andra, var glad så länge du mår bra och har lätta symptom. Även om jag förstår att man gärna vill känna sig mer gravid :)
Jag är vecka 6, känner ingenting! Inte alls ömt i brösten.
bara lite magsmärtor då och då. Ibland undrar jag om jag faktisk är gravid? 😄