• Anonym (Hotwife lover)

Hotwife/ Hotman

Jag älskar att kolla på när min fru blir knullad av yngre killar
    Jag blir så kåt av att se henne njuta av att bli utnyttjad i alla hål av dessa atleter
    Nu har önskemålet kommit från henne attt vi ska hitta en yngre tjej som jag ska knulla när hon tittar på 
    Så en av killarna som hon brukar knulla erbjöd sig att snacka med hans kk om det upplägget och hon sa ja 
    Är det vanligt att fruar vill se deras män knulla andra 
    Hotwife är ju ett vanligt kommande uttryck men har aldrig hört hotman

• Svar på tråden Hotwife/ Hotman
  • Anonym (Ca)

Ännu en larvig hittepåtråd.

Varför går du inte in på nån porrsajt med dina incelfantasier istället? Familjeliv är inte rätt ställe för dina vulgära rövarhistorier. Du äcklar folk enbart. 

• Anonym (Jo)

Jag har haft en fetish för detta för många årsedan men levde inte ut det då jag inte hade någon relation.
    Finns grupper på darkside om detta och jag var medlem i den gruppen då så det finns men är inte lika vanligt.

• Anonym (Jo)

Det hetter cukquean när en kvinna gillar detta.

• Anonym (Jo)

Sedan brukar mannen kallas cukold när en man gillar att kvinnan har sex med andra. Kan vara bra att känna till.

• Anonym (Jo)

Oftast är ju mannen undergiven när han gillar att kvinnan har sex med andra men om han inte är det så brukar han kallas Stag/Vixen

• Anonym (Anonym)

Om ni båda gillar att titta på när eran partner ligger med någon annan är ni snarare swingers och inte hotwife och hotman (ett begrepp jag aldrig hört tidigare). Enligt ChatGPT så:

Hotwife

En gift eller fast partner som har sex eller romantiska kontakter med andra personer, med sin partners samtycke.

Cuck / Cuckold

En man som, med samtycke, låter eller gillar att hans partner är med andra sexuellt eller romantiskt. Ibland gillar han att veta om det.

Stag

En man i en relation som uppmuntrar eller tillåter sin partner att ha sex med andra, men som själv inte känner sig förnedrad eller undergiven av det (till skillnad från en cuck).

Vixen

En kvinna i en liknande roll som en ?stag? ? hon är partner till en hotwife och gillar eller accepterar att hennes partner är med andra.

Cuckqueen

En kvinna som, med samtycke, gillar eller accepterar att hennes partner är sexuellt med andra personer.

Bull

En person (ofta en man) som är den tredje parten som hotwifen eller partnern är med.

• Anonym (switch)

I min dominanta roll hade jag njutit av att beordra honom att glädja en eller flera andra kvinnor oralt, men han hade inte fått penetrera dem (och han hade själv föredragit det). 

Svar på tråden Hotwife/ Hotman