Xenia skrev 2025-11-22 14:52:53 följande:
Klart de inte vet sitt eget bästa! (Det vet inte män heller.) Varför annars alla dessa uppbrott? Om ett förhållande/äktenskap håller beror på personligheterna, inte på utseendena.
Så du har aldrig träffat en snygg kort man? Eller en charmig kort man?
Det höll tydligen inte med din senaste långe man heller, eftersom du är ute på Tinder.
Det var bättre förr. Då kunde man träffa någon man tyckte om utan att han måste uppfylla en lång kravlista.
Känns som mått är det enda viktiga. Man ska uppge längd, vikt (BMI), kanske byst och höftmått etc. Om nu männen inte uppger sin längd får du väl själv uppge "endast män som är minst 185 cm långa är av intresse".
Varför är det så självklart? Varför skulle inte en persons bästa kunna vara att vara singel, om den inte hittar någon som den känner attraktion till och är mer nöjd med livet som singel än i ett liv med någon den inte tänder på? Varför måste en persons bästa vara att ha ett förhållande till varje pris?
Jo det finns snygga och charmiga korta män men om jag kan tänka mig att ha en intim relation med dem är en annan fråga.
Jag är inte ute på tinder, jag träffar någon nu, vad det nu har med någonting att göra. Tar inte förhållanden slut om man väljer en kort man? Då hamnar man aldrig på tinder igen?
Jag vet precis hur jag skulle hantera att männen inte uppger längd på en dejtsida, och det har jag skrivit i tråden men kan skriva det igen: jag hoppar över dem.