• Anonym (My love)

Vad göra

Jag vet att jag kommer få skit nu men
    .
    Åkte på semester mötte upp gamla ungdomskärleken jag mötte på 80talet.
    Det skulle bara bli ett möte vänner emellan men blev mycket mer än så

Känslorna kom tillbaka vi gick så långt att vi låg med varandra 2 gånger under veckan. Han är passionerad men gift..

Han säger sig älska frun o att han är hennes livskärlek. Men nu snurrar hans huvud säger han då jag kommit dit och väckt gamla känslor. Påstår att han är kär i mig också och jag står på ruinens brant och vet varken ut eller in.
    Livet är såååå svårt. 

• Svar på tråden Vad göra
  • Anonym (H)

Om det var så att ni var unga och skildes åt av yttre omständigheter den gången, så är det inte omöjligt, (men väldigt opraktiskt) att ni åter är  mycket förälskade.

Gjorde ni ett ärligt försök och kärleken tog slut då på 80-talet, för en av er eller båda, så finns det en tydlig risk att det skulle hända igen. 

• Anonym (My love)

Det tog slut pg av avstånd bla och att jag träffade en annan. Men han fanns alltid kvar i huvudet..

• Tow2Mater

Så du har en historia att vara notoriskt otrogen. Låt denna mannen vara nu och förstör inte hans familj.

• Anonym (A)
    Tow2Mater skrev 2025-11-21 20:40:47 följande:

Så du har en historia att vara notoriskt otrogen. Låt denna mannen vara nu och förstör inte hans familj.

Han har lika mycket ansvar, han är inte oskyldig. Det är han som skulle ha låtit bli.
  • Tow2Mater
    Anonym (A) skrev 2025-11-21 20:43:32 följande:
    Han har lika mycket ansvar, han är inte oskyldig. Det är han som skulle ha låtit bli.
    Jag pratar inte om vem som skulle skulle ha låtit bli. Jag pratar om vad TS ska göra nu.
  • Anonym (Granbarr)

Är det du som tog med dottern utomlands och träffade din gifta ungdomskärlek? 

Jag tror du fattar att han såklart inte kommer lämna sin fru 

Och var inte du själv gift också? 

På frågan vad du ska göra nu handlar väl om att du självklart kommer hamna i konsekvenser vare sig du vill ellrr inte och förmodligen inte till din fördel.  Glöm honom och red upp ditt liv istället. 

• Anonym (My love)
    Tow2Mater skrev 2025-11-21 20:40:47 följande:

Jag har verkligen inte varit notoriskt otrogen..
  • Anonym (My love)
    Anonym (Granbarr) skrev 2025-11-21 21:50:58 följande:

Är det du som tog med dottern utomlands och träffade din gifta ungdomskärlek? 

Jag tror du fattar att han såklart inte kommer lämna sin fru 

Och var inte du själv gift också? 

På frågan vad du ska göra nu handlar väl om att du självklart kommer hamna i konsekvenser vare sig du vill ellrr inte och förmodligen inte till din fördel.  Glöm honom och red upp ditt liv istället. 

Det stämmer och jag förstår att han inte kommer lämna henne. Men jag tror ändå att hans känslor för mig är äkta men att frun såklart kommer först..
Svar på tråden Vad göra