• Anonym (Ledsen)

Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba

Min man har sagt att han ska jobba en helg i december och sova kvar på jobbet. Vad han inte vet är att jag har sett på hans Mail att han har bokat hotell för två just den helgen i en annan stad. Va fan ska jag göra? Jag kan ju inte säga att jag har kollat hans Mail..för det är ju inte ok att göra. Men jag fattar ju att han tänkt vara otrogen 
    jag går sönder 

• Svar på tråden Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba
  • Anonym (mm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-01-05 14:40:40 följande:
    Helt ärligt så vet jag inte. Försöker mest hålla ihop och ordna allt praktiskt. kanske bryter jag ihop när allt är klart. Just nu jag inte kraft till det. Tack snälla för omtanken ❤️
    Hur lång tid är det kvar tills du ska berätta för honom att det är slut, tror du?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (mm) skrev 2026-01-05 16:43:13 följande:
    Hur lång tid är det kvar tills du ska berätta för honom att det är slut, tror du?
    När jag fått svar om ett annat boende. jag hoppas väldigt snart 
  • Anonym (Kimchi)

Håller tumme att ett bra erbjudande dyker upp efter helgerna nu. Du är färdig med honom. Gäller det även om det visar sig att han inte alls varit otrogen? Samma beslut om separation? Du hade ju lite fler tecken på att det skulle finnas andra kvinnor med i bilden. Hans ex t ex. Det jag eg vill fråga är att du är färdig med relationen av fler orsaker än en ev otrohet. Du kämpar på jättebra! 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Kimchi) skrev 2026-01-05 19:46:18 följande:

Håller tumme att ett bra erbjudande dyker upp efter helgerna nu. Du är färdig med honom. Gäller det även om det visar sig att han inte alls varit otrogen? Samma beslut om separation? Du hade ju lite fler tecken på att det skulle finnas andra kvinnor med i bilden. Hans ex t ex. Det jag eg vill fråga är att du är färdig med relationen av fler orsaker än en ev otrohet. Du kämpar på jättebra! 

För mig räcker att handhaft tanken. Så ja beslutet gäller oavsett om han har hoppat i säng med någon eller inte rent fysiskt 
    Tack snälla. Jag hoppas samma sak. ❤️
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-01-05 13:46:46 följande:
    Det var inget spam.. utan en bekräftelse från booking. Så jag är säker
    Håller med om att det KAN vara ett missförstånd. Det kan ha blivit fel, nån annan kan ha en liknande e-postadress och bokat rummet och så har hotellet skickat bekräftelse till fel person. Han kan ha hjälpt nån kompis att boka. Han kan ha bokat åt sin mamma eller nån. Det kan vara nån svensexa eller överraskning åt nån som fyller år. Det kanske var en överraskning till dig som han avbokade när ni började bråka. Såklart märkligt att han plötsligt skulle byta helg på jobbet och sova över på hemtjänstkontoret trots att han inte brukar göra det. Men jag tycker ändå att du ska fråga honom. Om ni ändå ska separera spelsr det väl ingen roll? 
  • Anonym (illa)

Om det blit svårt med boendet har Hyresgästföreningen på sin hemsida en förteckning över lite större hyresvärdar i olika kommuner i Sverige. 

Hoppas att allt går bra!

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (illa) skrev 2026-01-06 19:45:21 följande:

Om det blit svårt med boendet har Hyresgästföreningen på sin hemsida en förteckning över lite större hyresvärdar i olika kommuner i Sverige. 

Hoppas att allt går bra!

Tack!! Det ska jag absolut kolla upp!! 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Qwerty) skrev 2026-01-11 20:30:56 följande:

Hur går det?

Jag ska titta på en bostad i veckan så håll tummarna 
  • Anonym (mm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-01-12 17:28:17 följande:
    Jag ska titta på en bostad i veckan så håll tummarna 
    Men märker han inte det då?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (mm) skrev 2026-01-12 17:30:28 följande:
    Men märker han inte det då?
    Om jag tittar på en bostad? Nej han ska jobba då. sen lär han märka när allt är klart. Och skulle han märka att jag tittar på en bostad så får jag väl hoppas extra mycket på att jag får bostaden 
  • Anonym (illa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-01-12 18:14:19 följande:
    Om jag tittar på en bostad? Nej han ska jobba då. sen lär han märka när allt är klart. Och skulle han märka att jag tittar på en bostad så får jag väl hoppas extra mycket på att jag får bostaden 
    Toppen, hoppas att den är bra och att du får den! Heja dig!
  • Anonym (mm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-01-12 18:14:19 följande:
    Ja precis. Hur långt ska du gå innan du släpper bomben? Köpa möbler, bohag? Inflyttningsklart samma dag du säger det så att det bara är att dra?
Svar på tråden Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba