• Anonym (Ledsen)

Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba

Min man har sagt att han ska jobba en helg i december och sova kvar på jobbet. Vad han inte vet är att jag har sett på hans Mail att han har bokat hotell för två just den helgen i en annan stad. Va fan ska jag göra? Jag kan ju inte säga att jag har kollat hans Mail..för det är ju inte ok att göra. Men jag fattar ju att han tänkt vara otrogen 
    jag går sönder 

• Svar på tråden Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (mm) skrev 2026-02-19 18:36:03 följande:
    Du skrev ju att han har frågat redan?
    Jo men inte rakt ut. Utan mer oj varför då?
    jag tror att han kanske anar men vill inte veta svaret just nu. Jag orkar inte heller nu. 
  • Anonym (Ledsen)
    19mark82 skrev 2026-02-20 09:28:36 följande:

starkt av dig TS, håll ut då det är bara få månader kvarHjärta

Tack! Vi försöker faktiskt båda två. Blir outhärdligt att bo tillsammans annars 
  • Steffi
    Trent skrev 2026-02-20 08:52:26 följande:
    Ja, konstigt va? Fniss
    Du har aldrig tänkt att detta kanske är sant och du hela tiden kanske trycker ner en annan människa som redan inte mår bra. Fy så lågt och för såna som du. Du borde skämmas och 
  • Trent
    Steffi skrev 2026-02-20 13:58:45 följande:
    Du har aldrig tänkt att detta kanske är sant och du hela tiden kanske trycker ner en annan människa som redan inte mår bra. Fy så lågt och för såna som du. Du borde skämmas och 
    Jo en kort stund innan det gick över igen.
  • Anonym (???)
    Trent skrev 2026-02-20 22:16:58 följande:
    Så du har ingen aning om att folk är otrogna och blir bedragna..
  • Steffi
    Hemskt att kunna bete sig så mot andra människor som du inte vet om dom befinner sig i sitt livs kris.
  • Meddelande borttaget
  • Aniiee
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-02-16 22:32:37 följande:
    Jo jag är ff sjukpensionär för din info så är det inget man bara avslutar och blir frisk när det passar. Jag har hittat en liten lägenhet som hyrs ut privat ganska billigt och nej jag kommer att få det jäkligt tufft ekonomiskt men jag har inget val. Sen får du ju tro och älta att det är påhittat alltihop.. 
    Anonym (Betty) skrev 2026-02-16 09:56:45 följande:
    Men frågar han inte varför du vill skiljas? Undrar han inget? Har du sagt varför du vill skiljas? 

Eller accepterar han bara i stillhet utan diskussion?
    Jo han har ju så klart frågat. Men jag har bara sagt att känslorna försvunnit
    Vad bra att du fått en lägenhet. Glöm inte att söka bostadstillägg. Det kan du lägga in om idag hos FK om du har kontraktet, så får du det på en gång i Maj isf.
    Omae no mono wa watashi no mono, watashi no mono mo watashi no mono
  • Anonym (illa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2026-02-20 13:56:34 följande:
    Tack! Vi försöker faktiskt båda två. Blir outhärdligt att bo tillsammans annars 
    Ja, försök bara att ta dig framåt så gott det går, tills du får tillträde till lägenheten Heja dig!
  • molly50
    Men om du inte tror att tråden är sann så får du väl anmäla den så får moderatorerna avgöra det. Eller så får du väl helt enkelt hålla dig borta från den om du inte har något snällt att säga.
    Om detta är sant,vilket det mycket väl kan vara ,så sparkar du ju på en som redan ligger.
  • Anonym (Ledsen)
    Aniiee skrev 2026-02-22 13:25:32 följande:
    Vad bra att du fått en lägenhet. Glöm inte att söka bostadstillägg. Det kan du lägga in om idag hos FK om du har kontraktet, så får du det på en gång i Maj isf.
    Tack! Jag har precis skickat in till FK 
Svar på tråden Hjälp! Han har bokat hotell i en annan stad och säger att han ska jobba