• Anonym (Kille med liten snopp)

Snoppstorlek

jag är en kille på 18 år och mår så fruktansvärt dåligt över min snoppstorlek. Min snopp är mellan 11-12 vid stånd. Jag vet att tjejer vill ha välhängda killar så jag har väll ingen chans att få en tjej och ha sex. ska tilläggas att jag är oskuld. Jag har insett att jag aldrig kommer att ha sex för den är så liten. Mår så dåligt över den så vill bara att den ska försvinna.

• Svar på tråden Snoppstorlek
  • Anonym (Vakna)
    Anonym (Genomsnitt) skrev 2025-11-23 20:25:06 följande:
    ? Är det vanligt att de som läser inte får någon mening i det du skriver?
    Nej det är inte vanligt. 
  • Anonym (30+)

Jag har 16,5 cm och jag kan säga att när jag är inne 12 cm då är det riktigt nice, även för tjejen. Så det kommer inte att vara ett problem. Många tjejer vill dessutom ha små penisar.

• Anonym (Stor)

Jag har väldigt stor både på längden och omkrets men det är bara jobbigt och gör oftast ont på tjejen trots långa förspel och glidmedel så jag önskar man haft mindre.
    Så stirra inte dig blind på storleken utan ni kommer hitta sätt ändå att ha det trevligt på så försök tänka bort det och njut. 
    Har ni väl börjat så är det få som kommer att sluta för att den är för liten.

• Smålandgrabb

Till TS: Det största problemet är ditt självförtroende. Jag garanterar! Jag förstår absolut att det känns skitjobbigt just nu, men om du träffar rätt tjej (dvs: en vanlig, smart och snäll och helt normalt funtad tjej) så kommer du ligga i sängen en kväll och tänka ?Shit, att jag gått runt och varit så orolig för det där så jävla länge?? 

Tjejer / kvinnor har en lång lista på saker som är viktigare hos en kille/man än just storlek på bananen. Du har dessutom ?mindre? penis - inte ?extremt liten?. Vad jag menar med det är att den är mindre än genomsnittet men att det inte påverkar funktionen. Precis som vissa människor är ovanligt korta utan att det gör dem handikappade, eller som att vissa tjejer har små bröst, men kan amma hur bra som helst ändå. 

Sex är så mycket mer än penetrerande in/ut/in/ut. Ta det lugnt och försök att göra en grej av det, så kommer du vara helt ok.

• max32
    Anonym (Q) skrev 2025-11-23 19:55:14 följande:

12 cm behöver inte vara en deal breaker men man måste kunna kompensera med annat.

Hur kompenserar man då? Nyfiken! 
  • Dude889
    Anonym (Kille med liten snopp) skrev 2025-11-22 12:41:29 följande:
    Snoppstorlek

jag är en kille på 18 år och mår så fruktansvärt dåligt över min snoppstorlek. Min snopp är mellan 11-12 vid stånd. Jag vet att tjejer vill ha välhängda killar så jag har väll ingen chans att få en tjej och ha sex. ska tilläggas att jag är oskuld. Jag har insett att jag aldrig kommer att ha sex för den är så liten. Mår så dåligt över den så vill bara att den ska försvinna.

du de e helt normal storlek kanske lite åt mindre hållet men de finns betydligt mindre. De finns massvis med sätt att uppväga om du nu anser att du inte kan få njuta av din kuk och slut tänk så innan du ens har provkört och ser va de går för Skrattande Slut tänk så direkt!
    De finns nån för alla Skrattande
    Själv är jag åt andra hållet 22+ och de inte lätt de hellerDrömmer
  • Dude889
    Anonym (Kille med liten snopp) skrev 2025-11-22 12:41:29 följande:
    Snoppstorlek

du de e helt normal storlek kanske lite åt mindre hållet men de finns betydligt mindre. De finns massvis med sätt att uppväga om du nu anser att du inte kan få njuta av din kuk och slut tänk så innan du ens har provkört och ser va de går för Skrattande Slut tänk så direkt!
    De finns nån för alla Skrattande
    Själv är jag åt andra hållet 22+ och de inte lätt de hellerDrömmer
  • Dude889
    max32 skrev 2025-11-26 16:55:08 följande:
    Hur kompenserar man då? Nyfiken! 
    Men om du provar tänka & fundera lite :)
    Vad skulle du vilja bli kompensrad med om du inte fick fitta?Flört
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Same)

Är 40 år snart. Singel, INte en kvinna i sikte. Har lite större än dig ts.. vet iten hur mycket men när jag kollar på porr så förstår jag hur jävla liten jag är. Mår skit. Mår skit, vill ta mitt liv. Menar hur många trådar har man inte läst här liksom om hur värdelösa vi är med mindre snoppar. Jag är snarare smal, men kanske har en ok längd. Jag vet inte. Jag slutade blöda för andra och söp mig full och vågade vara lite kaxig.. Fick ligga med ca 50-60 kvinnor iallafall. Men Ingen som jag har kontakt med idag.. menar det visar ju återigen hur värdelös man var. Fast många älskade mig i sängen.. Men inte p ga min storlek utan hur jag behandlade de. Men tråden handlade inte om mig. Men Faktum är att personen som heter "Vakna" i denna tråd har rätt. Jag har satt tjejer / Kvinnor på pedistal, ändå tills  de kom och ville ha sex med mig p ga vart jag bodde, vilka jag kände och jaja alla man kände.. Jag stängde ute hela världen efter det då en hel del hade partners. Det handlar inte om storlek, det handlar inte om hur duktig du är i sängen heller.. En gång hade jag sex med en tjej.. fast jag var nyopererad i handen och hade gips.. Jag luktade så illa från den handen att jag mådde själv illa och fick ont i huvudet, men hon ville bara ha mig över allt annat. Detta fick mig att inse att "Vakna" har en Jävligt viktig POÄNG ! Satsa på pengarna! För då kommer kvinnorna efter dig som nattfjärilarna flyger till lampan i mörkret och fastnar..

Det finns inget heligt i det här landet när det t kommer till kvinnor. så va inte rädd för att bryta över dina egna vågor. Så länge du inte gör någon illa fysiskt såklart. Psykiskt.. - en helt annan fråga då allt går att lösa med pengar uppenbarligen. Därför som min stora kärlek idag har barn med sin "man" fast han är asful, grav diagnos men han är rik. Och jag vet inte hur länge till jag kommer leva om man säger så. Det handlar inte om storlek. Det handlar om pengar. Så äckligt har världen blivit och det är i princip söndersmittat över nästan hela världen idag med. Säger bara en sak.. Vill du finna äkthet.. så gå bort långt utanför asfalten och anlagda stenar!

• Anonym (Liten kuk)

Det gör alltid lika ont i mig när jag läser om män som tror att deras liv är över bara för att de har en kuk som är lite mindre än medel. Själv har jag 10-11 cm lång och det har aldrig varit till nackdel.

Jag har levt i relationer hela mitt liv (har nu passerat 60). Jag har två underbara och nu vuxna barn. Jag är visserligen inne på mitt tredje fasta förhållande men det är jag som avslutat de två föregående. Det var inte kvinnorna som ratade mig, och definitivt inte för att jag hade för liten kuk.

Sen har jag däremellan haft några olika kortare förhållanden som varat lite olika lång tid men slutat av olika anledningar, dock inte för att kvinnan ratat mig för min min kuk.

Jag har alltid varit intresserad av sex även rent teoretiskt och läste som ung mycket vetenskaplig litteratur och forskning om sex. På 70-talet ville alla sexupplysare berätta för oss män att kvinnor inte kan få orgasm av penetration, så det hade jag ingen förväntan på att det skulle ske.

Jag debuterade med en jämnårig men mycket erfaren tjej som hade mig som vänsterprassel när vi gick på en folkhögskola och hennes kille inte fanns i närheten. Hon klarade inte att vara utan sex i veckor. Hennes kille hade en väldigt mycket större kuk än jag, men ändå ville hon fortsätta ha sex med mig efter första ggn, när hon såg hur jämförelsevis liten kuk jag hade. Hon fick aldrig vaginalorgasm, inte ens med sin kille med jättekuken, men hon ville ha sex ändå.

Vetskapen om detta kanske gav mig ett väldigt bra självförtroende och jag var inte rädd för att fortsätta dejta tjejer och snart träffade jag kvinnan som jag levde med ett par decennier och fick mina barn med. Hon fick bara vaginalorgasm några få ggr under de år vi levde ihop, och det var givetvis en stor bonus när det hände!

Efter henne så träffade jag en kvinna som faktiskt fick vaginalorgasmer tillsammans med mig och min lilla kuk! Det förvånade mig och det var bara att tacka och ta emot! Men vi blev inte ett par, så jag började söka på dejtingsajter, som var en nyhet då. Den kvinna som jag träffade då, och som blev min andra fru, hon fick vaginalorgasmer så det bara tjoade om det och dessutom oftast fontänorgasmer! Vi var tillsammans nåt tiotal år och sen hade jag ett kortare förhållande med en kvinna som också väldigt lätt fick vaginalorgasmer.

Några andra förhållanden, dejter med sex osv. med kvinnor som både fick vaginalorgasmer (även en som fick analorgasm - nåt jag inte trodde var möjligt!) och andra som inte fick det så träffade jag den kvinna som blev min tredje fru och som jag lever med nu. Hon får också vaginalorgasmer, och det blir många under varje samlag innan jag hinner komma.

Allt detta berättar jag inte för att skryta (och inte heller ljuger jag) utan för att tala om att man inte behöver ha en stor kuk för att göra en kvinna (och sig själv) lycklig! Naturligtvis var jag orolig som ung att jag hade för liten kuk, men den där första kvinnan gav mig styrka och tro på mig själv.

Nej, det är andra faktorer som spelar in. Sex ligger mycket på det mentala planet. Olika kvinnor går igång på olika typer av personligheter hos män. Vissa vill kanske ha machotyper, andra snälla och mjuka män. Men om man ska få till det i sängen så måste man nog ha lite initiativförmåga, kunna läsa av kvinnorna, ge dem trygghet, vara uppmärksam på vad de tycker om, lära sig hur kvinnors könsanatomi ser ut och hur man gör när man smeker och slickar en kvinna.

Och framför allt: Alla är vi olika och har olika preferenser. Jag brukar säga att det är en otrolig tur om man träffar en kvinna som man både trivs med vad gäller intressen, att man tycker att hon är fin/vacker/snygg/sexig och att man passar varandra i sängen. När man är ung så vet man inte hur ens sexuella preferenser egentligen är och hur man kommer att utvecklas. Och det är inte säkert, eller ens troligt, att man lyckas med samma "knep" eller tillvägagångssätt med två olika kvinnor.

Så KOMMUNIKATION är det viktigaste! Det kan kännas osexigt att prata om sex, men min erfarenhet är att det är det bästa man kan göra. Och då menar jag att man ska fråga sin partner vad den gillar och vad den vill ha. Visst, kvinnor kan också vara blyga och tafatta och inte kunna uttrycka vad de gillar, men då får man börja och göra nåt och försöka läsa av hur det tas emot och man kan fråga t.ex. känns det här bra? Vill du att jag ska vara försiktigare eller eller ska jag ta i lite mer? En kvinna (som inte hade några problem att säga vad hon gillade) var väldigt tydlig med att när jag smekte henne inte fick ha för snabba rörelser (och det är nog bara hon som sagt så) och det var faktiskt lite svårt när jag under åren övat upp tekniker för att kunna vicka på klitoris både snabbt och inte för hårdhänt.

En annan kvinna ville inte alls bli smekt eller slickad. Hon ville bara ha penetration och kunde bara få orgasm av det. En annan ville först bli slickad till orgasm och sen knullad och då fick hon vaginalorgasmer på löpande band. Men om jag tog henne bakifrån behövde hon inte bli slickad först för att hennes "vaginalorgasmfabrik" skulle komma igång.

Inte så många kvinnor jag har haft sex med gillar 69:an och de säger att det är svårt att både ge oralsex och släppa loss och njuta själv. Men min första fru gillade detta och hon brukade komma först och när jag märkte det så fick jag en extra kick och kom rätt snart efter det.

En nackdel som man kan ha om man har en lite kortare kuk är att inte alla ställningar fungerar lika bra. Skedställningen funkar inte med alla kvinnor om de inte är skapade så att de kan svanka bra. Annars blir det mer "liggande doggy".

Så, om du bara är en trevlig och hygglig man som intresserar dig för din kvinna och är uppmärksam och inte bara tjatar om analsex hela tiden så kan även du med liten kuk få ett bra liv! (Fast du med liten kuk har nog större chans att få analsex... Skrattande ) Tänk på också att det är bra om du själv tar upp din oro för att du inte är tillräckligt utrustad med kvinnan. När jag har dejtat online har jag oftast flaggat för att om de bara tänder på stora kukar så är det lika bra att vi avslutar direkt. Det finns ju kvinnor som har det som fetisch och det ska man respektera. Men massor av kvinnor är inte fixerade av storleken så chansen att du träffar på en sån är ändå rätt stor!

Lycka till! 

• Anonym (Chiffong)

En sak som TS faktiskt inte får svar på och som borde vara det relevanta, är hur många av de unga jämnåriga tjejerna som inte skulle vara ok med en mindre storlek. Det kan ju vara stor skillnad på vad man tycker idag i den åldern jämfört med vad den äldre generationen som mest svarar här ansåg.

• Anonym (Same)
    Anonym (Chiffong) skrev 2026-01-07 17:20:38 följande:

En sak som TS faktiskt inte får svar på och som borde vara det relevanta, är hur många av de unga jämnåriga tjejerna som inte skulle vara ok med en mindre storlek. Det kan ju vara stor skillnad på vad man tycker idag i den åldern jämfört med vad den äldre generationen som mest svarar här ansåg.

Syftar du på et 2 manna tält mot en vs herrgård nu? För i såfall har du ju faktiskt rätt.
  • Anonym (L)
    Anonym (Same) skrev 2026-01-07 17:25:08 följande:
    Syftar du på et 2 manna tält mot en vs herrgård nu? För i såfall har du ju faktiskt rätt.
    Nu citerade du inte mig men jag fattar inte vad du menar. Äldre generationer kan jag tänka mig föredrar herrgårdsvistelse framför tvåmanna tält men yngre kanske är mer benägna att tälta. Men vad har det med snoppstorlek att göra?
  • Anonym (Liten kuk)
    Anonym (Chiffong) skrev 2026-01-07 17:20:38 följande:

Ja, det är ju så idag att även tjejer tittar på porr och får en bild av att alla kukar är 17-23 cm eller mer. Dessutom grova som basebollträn. Men när det kommer till kärlek så blir det annorlunda. Om man tycker mycket om en person så brukar viljan finnas där att acceptera personen som den är. Även killar som ansett att stora bröst är ett måste på en tjej accepterar nog oftast att hon inte har mer än en A-kupa.

Bakom stängda dörrar där ingen annan hör eller ser så är det lättare att vara sig själv och inte känna sig tvingad att skratta åt "rätt saker".

Det är minst lika synd om personer som bär på en massa förutfattade meningar som det är synd om dem som drabbas av det.
  • Just Precis

Åh jag var SÅ kär i en kille med liten snopp, troligen mindre än din, när jag var yngre. Han dumpade tyvärr mig rätt tidigt

Jag förstår din oro men du ska inte hänga upp dig på det där. Däremot har man allt att vinna på att bli tekniskt skicklig. De flesta 18-åriga killar är rätt usla i sängen så du bör inte behöva anstränga dig särskilt mycket för att bli bättre än snittet.

Hitta en seriös e-bok eller nåt och lär dig några trick, fingrar är alltid bra. Eller vänta bara tills nån blir riktigt kär i dig, så kan ni ligga och tråkgnussa och vara nöjda och glada ändå.

Ha så kul! 

• Anonym (ma.)
    Just Precis skrev 2026-01-07 21:19:39 följande:

Åh jag var SÅ kär i en kille med liten snopp, troligen mindre än din, när jag var yngre. Han dumpade tyvärr mig rätt tidigt

Jag förstår din oro men du ska inte hänga upp dig på det där. Däremot har man allt att vinna på att bli tekniskt skicklig. De flesta 18-åriga killar är rätt usla i sängen så du bör inte behöva anstränga dig särskilt mycket för att bli bättre än snittet.

Hitta en seriös e-bok eller nåt och lär dig några trick, fingrar är alltid bra. Eller vänta bara tills nån blir riktigt kär i dig, så kan ni ligga och tråkgnussa och vara nöjda och glada ändå.

Ha så kul! 

110% !
    Och jag är man 😄

Men du har helt rätt, riktig kärlek och teknisk skicklighet i sängen sopar fullständigt banan med kroppsliga ideal. 

Första gången man får sin kvinna att halvt skrikande tungt and andas rulla ögonen i en orgasm med hjälp av fingrarna så vill man gjuta in sin hand i guld..!
  • Anonym (Man 48)
    Anonym (Same) skrev 2026-01-07 15:17:51 följande:

Är 40 år snart. Singel, INte en kvinna i sikte. Har lite större än dig ts.. vet iten hur mycket men när jag kollar på porr så förstår jag hur jävla liten jag är. Mår skit. Mår skit, vill ta mitt liv. 

Jag har en 18x15 cm kuk men hörde aldrig något positivt eller negativt om min storlek. 

låg med ca 40-50 tills jag var i 40 års åldern. Kollade också på porr och blev deprimerad av min lilla storlek. Tills jag började googla om det.

Nu är jag stolt över min storlek och komplimangerna om storleken har också kommit som ett brev på posten. Tror att ju med du visar självförtroende, ju mer gillar tjejer allt om dig?

• Anonym (Bara)

Bara för att man har större betyder inte att det automatiskt går bra i livet.

Nu har det väl gått bättre på senare år men har varit riktigt dystra tider. Det är ju få som vet att man har större om ingen vet att man har större så att säga.

Så träna på din personlighet istället för den är viktigare än storleken.

• Anonym (30+)
    Anonym (Same) skrev 2026-01-07 15:17:51 följande:

Är 40 år snart. Singel, INte en kvinna i sikte. Har lite större än dig ts.. vet iten hur mycket men när jag kollar på porr så förstår jag hur jävla liten jag är. Mår skit. Mår skit, vill ta mitt liv. Menar hur många trådar har man inte läst här liksom om hur värdelösa vi är med mindre snoppar. Jag är snarare smal, men kanske har en ok längd. Jag vet inte. Jag slutade blöda för andra och söp mig full och vågade vara lite kaxig.. Fick ligga med ca 50-60 kvinnor iallafall. Men Ingen som jag har kontakt med idag.. menar det visar ju återigen hur värdelös man var. Fast många älskade mig i sängen.. Men inte p ga min storlek utan hur jag behandlade de. Men tråden handlade inte om mig. Men Faktum är att personen som heter "Vakna" i denna tråd har rätt. Jag har satt tjejer / Kvinnor på pedistal, ändå tills  de kom och ville ha sex med mig p ga vart jag bodde, vilka jag kände och jaja alla man kände.. Jag stängde ute hela världen efter det då en hel del hade partners. Det handlar inte om storlek, det handlar inte om hur duktig du är i sängen heller.. En gång hade jag sex med en tjej.. fast jag var nyopererad i handen och hade gips.. Jag luktade så illa från den handen att jag mådde själv illa och fick ont i huvudet, men hon ville bara ha mig över allt annat. Detta fick mig att inse att "Vakna" har en Jävligt viktig POÄNG ! Satsa på pengarna! För då kommer kvinnorna efter dig som nattfjärilarna flyger till lampan i mörkret och fastnar..

Det finns inget heligt i det här landet när det t kommer till kvinnor. så va inte rädd för att bryta över dina egna vågor. Så länge du inte gör någon illa fysiskt såklart. Psykiskt.. - en helt annan fråga då allt går att lösa med pengar uppenbarligen. Därför som min stora kärlek idag har barn med sin "man" fast han är asful, grav diagnos men han är rik. Och jag vet inte hur länge till jag kommer leva om man säger så. Det handlar inte om storlek. Det handlar om pengar. Så äckligt har världen blivit och det är i princip söndersmittat över nästan hela världen idag med. Säger bara en sak.. Vill du finna äkthet.. så gå bort långt utanför asfalten och anlagda stenar!

När jag träffade min tjej så var jag luspank. Men vad vi låg.
Svar på tråden Snoppstorlek