Anonym (Förvånad...) skrev 2025-11-22 21:34:59 följande:
Nja.. tror ju inte att ytterhöger folket på Flashback som är allmänt grova i munnen och inte sällan önskar att "nynazzar" som de var på 90-talet kommer tillbaks och sätter sig i respekt hos invandrare, har så mycket emot detta egentligen, men det ska väl se ut som om de har "mänskliga" sidor. Har ju kollat olika diskussioner där under lång tid och vet hur jargongen är, bland annat i Politik Inrikes och Invandring & integration.
Ska se ut inför vem? Poängen med Flashback är ju yttrandefrihet och det är knappast någon som försöker ge sken av något när alla har anonyma nick.
Man kan vara för en mycket stram invandringspolitik och till och med ha en grov jargong utan att vilja att oskyldiga invandrare på stan ska bli godtyckligt misshandlade.
Jag är helt för utvisning av kriminella, jihadister och islamister som sprider hat mot Sverige och svenskar men jag har inget emot invandrare som sköter sig och bidrar till samhället.
Jag är även fruktansvärt trött på en del problem som invandringen har medfört men jag vill fortfarande inte att folk tar lagen i egna händer och sprider rädsla bland skötsamma invandrare.
Jag är inte ett dugg förvånad över att många på Flashback delar den uppfattningen.
SD har för övrigt ett rätt stort stöd bland invandrare. Jag känner framförallt kurder, iranier och syrianer som röstar på SD.
Jag har suttit på middagar med invandrare som har en minst lika grov jargong som folk på Flashback när de pratar om invandrare som inte sköter sig.