Fråga till kvinnor
Har du penetrerande sex för att det är väldigt skönt för dig eller för att det är väldigt intimt och skapar en fin gemenskap mellan er och det är skönt för honom?
Har du penetrerande sex för att det är väldigt skönt för dig eller för att det är väldigt intimt och skapar en fin gemenskap mellan er och det är skönt för honom?
Intressant, får du orgasm med en ny m, tillfällig partner men inte med en stadig? Jag trodde det var tvärtom.
Jag är nyfiken, har du reflekterat över varför?
Intressant, får du orgasm med en ny m, tillfällig partner men inte med en stadig? Jag trodde det var tvärtom.
Jag är nyfiken, har du reflekterat över varför?
Jag har haft penetrerande sex av massa olika orsaker både positiva och negativa.
Jag får inte orgasm av bara det utan smeker mig själv eller blir smekt av min man samtidigt. Vill jag komma så fort som möjligt så får han ligga ner på rygg och jag häller babyolja på honom och så gnider jag mig mot honom som en slags massage fast med hela kroppen.
Men en gång hade jag inte rakat mig ordentligt utan hade vass stubb och hans hud rispades röd på några ställen och det gav en slags mental spärr för nig att göra så.
Jag har penetrerande sex för hans skull. Mig ger det inget, men det är ju härligt att se hans njutning.
Sen sällar jag mig till dem som tycker att sex definitivt är bäst i början med en ny partner. Just ovissheten, att allt är nytt...
Eller så var trådstarten så himla dålig att ditt agerande är det enda som håller den vid liv.
Jag tror ibland att FL är ett forum för vuxna men så ställs denna typ av frågor... Vuxna har sex med samtycke och med mål att båda ska njuta. Orgasm eller inte.
Eller så var trådstarten så himla dålig att ditt agerande är det enda som håller den vid liv.
Jag tror ibland att FL är ett forum för vuxna men så ställs denna typ av frågor... Vuxna har sex med samtycke och med mål att båda ska njuta. Orgasm eller inte.