• Anonym (SCB)

Fråga till kvinnor

Har du penetrerande sex för att det är väldigt skönt för dig eller för att det är väldigt intimt och skapar en fin gemenskap mellan er och det är skönt för honom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (A)
    EnAnonumius skrev 2025-11-22 18:35:52 följande:
    Men precis...
    Ja, eller hur att det är så
  • EnAnonumius
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-22 21:43:10 följande:
    Precis, jag vill att man ska ta ställning och inte dra kortet om mellanmjölk. OM du måste välja, gör du det för dig själv eller för din partner - innerst inne? Du måste väl kunna ta ställning om det bara finns två alternativ?
    Varför väljer du att utgå från att det skulle handla om någon jäkla mellanmjölk? 

Är det för att du är en 100% egoist i sängen själv, som gör att du har dessa två totalt egoistiska alternativ? 

Som någon skrev i tråden, sex är en gemensam grej.

P.S

Ditt nickval är ju helt patetisk...
    Inte ens det riktiga SCB fjantar runt med totalitära svartvita alternativ så som du gör, när de skall fixa med något statistiskt.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (A) skrev 2025-11-22 21:46:06 följande:
    Ja, eller hur att det är så
    Man får väl hoppas att TS inser detta så småningom om när han blir lite äldre och mognare. 🤔
  • Anonym (SCB)
    EnAnonumius skrev 2025-11-22 22:10:46 följande:
    P.S

Ditt nickval är ju helt patetisk...
    Inte ens det riktiga SCB fjantar runt med totalitära svartvita alternativ så som du gör, när de skall fixa med något statistiskt.
    När någon försöker flytta fokus från huvudfrågan vet man att argumenten är svaga.
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-22 21:44:25 följande:

Intressant, får du orgasm med en ny m, tillfällig partner men inte med en stadig? Jag trodde det var tvärtom. 

Jag är nyfiken, har du reflekterat över varför? 

Det kallas förälskelse. Men även spänning i att inte veta vad den andre kommer att göra.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-22 21:44:25 följande:

Intressant, får du orgasm med en ny m, tillfällig partner men inte med en stadig? Jag trodde det var tvärtom. 

Jag är nyfiken, har du reflekterat över varför? 

Haha ja verkligen. funderade också på det. Första gångerna man har sex med någon ny är det alltid sjukt dåligt. även om de inte tycker det
  • Anonym (Nej)
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-22 21:43:10 följande:
    Precis, jag vill att man ska ta ställning och inte dra kortet om mellanmjölk. OM du måste välja, gör du det för dig själv eller för din partner - innerst inne? Du måste väl kunna ta ställning om det bara finns två alternativ?
    Ok, så ett ONS då? Eller första gången.

nej det är en inkörningsfas. Jag bryr mig verkligen inte om killen njuter av det. om jag inte gillar hans takt och känsla. som de två senaste t ex, så har t.o.m. sagt efteråt att jag inte alls tyckte samma som dem.

Men har man hittat någon att ha bra sex med så gör jag det mest för min egna skull. Det ska ske på mina villkor också. Mannen kommer ju alltid ändå, tänker jag.
  • Anonym (A)
    EnAnonumius skrev 2025-11-22 22:14:30 följande:
    Man får väl hoppas att TS inser detta så småningom om när han blir lite äldre och mognare. 🤔
    Det får man verkligen hoppas.
  • Anonym (Oj. En myriad orsaker)

Jag har haft penetrerande sex av massa olika orsaker både positiva och negativa.

Jag får inte orgasm av bara det utan smeker mig själv eller blir smekt av min man samtidigt. Vill jag komma så fort som möjligt så får han ligga ner på rygg och jag häller babyolja på honom och så gnider jag mig mot honom som en slags massage fast med hela kroppen.

Men en gång hade jag inte rakat mig ordentligt utan hade vass stubb och hans hud rispades röd på några ställen och det gav en slags mental spärr för nig att göra så.

• Anonym (O)

Jag har penetrerande sex för hans skull. Mig ger det inget, men det är ju härligt att se hans njutning.

Sen sällar jag mig till dem som tycker att sex definitivt är bäst i början med en ny partner. Just ovissheten, att allt är nytt...

• Anonym (f)
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-23 10:26:59 följande:
    När någon försöker flytta fokus från huvudfrågan vet man att argumenten är svaga.

Eller så var trådstarten så himla dålig att ditt agerande är det enda som håller den vid liv.

Jag tror ibland att FL är ett forum för vuxna men så ställs denna typ av frågor... Vuxna har sex med samtycke och med mål att båda ska njuta. Orgasm eller inte. 

• EnAnonumius
    Anonym (SCB) skrev 2025-11-23 10:26:59 följande:
    Ja du, det är du som påstår att jag flyttade fokus, du valde ju bara att svar på P.S:et i det inlägget..

Märkligt att du inte svarade på mina två frågor i det inlägget. Så skall man utgå då ifrån att du är ett rövhål i sängen och bara tänker på din egna njutning och struntar i den du knullar med dennes njutning?

Är det därför du inte svarade på dem? För att du är en egoist när det kommer till sex?
  • ResanTillMelonia
    Anonym (f) skrev 2025-11-23 13:43:38 följande:

Eller så var trådstarten så himla dålig att ditt agerande är det enda som håller den vid liv.

Jag tror ibland att FL är ett forum för vuxna men så ställs denna typ av frågor... Vuxna har sex med samtycke och med mål att båda ska njuta. Orgasm eller inte. 

Nej det är ett forum för troll. Där de ör minst två i varje tråd för att dra diskussionen inne viss riktniing:

flashback är ännu värre. Det ställs dagligen massa korkade frågor. Och det är precis samma användare (en trollfabrik med andra ord) som håller igång diskusskonerna. Och försslker ändra riktining på svaren i diskussionen. då tackar trådstarten för sig, han eftersom det är svaren som vägs mest.

är det möjligtvis blagylta, missajdihidii, link04, stycket, och en hel drös med nya användare, sonn alltid ersätter ettt avstängt. Sablarkonstapler, matadhamster, avmedtofflorna. noll.con.trolll Och nollpunktnoll.

de bara spridrer massa manshatande dynga. Alla män är dåliga mot kvinnor. Vill bara ha sex mot sem. Och alla kvinnor har blivit lurade och utnyttjade. det är jättetråkigt  att de vill tro att alla män är dåliga, för så är det inte. de gör inget bra reklam för sitt egna kön

ja vi andra vuxna normala männniskor har sex med samtycke. 
Svar på tråden Fråga till kvinnor