Besviken och bedragen
Har under ett par månader tillbaka haft väldigt lite sex med min tjej. Förut var det ofta och gärna med leksaker inblandade vilket vi båda gillat.
Har känts konstigt på slutet och igår kväll skriver en kille till mig att han hade sex med min tjej under en julfest på ett hotel under slutet på 2023. Hon hade flörtat med han och sen hade dom knullat i duschen och gått vidare till sängen på hans hotelrum. Dagen efter hade han kört henne till tåget för att dagen efter åkt dit och knullat igen.
Jag frågade henne vad fan det är för sätt?! Hon erkände till slut men kunde ej svara varför det hade hänt mer än att hon var full och sökte bekräftelse..Men andra gången då..Ja jag var väl knappast nykter då heller men det var hon garanterat.
Hon säger hon sökte bekräftelse. Sen hade vi ett uppehåll under någon månad där. Jag anser endå att det är otrohet vad tycker ni? Förlät henne som sagt. Hur hade ni resonerat? Ska tilläggas att vi varit ett par ca 5år förutom det korta uppehållet. Tänkte nästan säga kan inte han komma och knulla dig igen medans jag tittar på så får jag se vad han gör rätt eftersom det skedde 2 gånger.