• Anonym (Besviken)

Besviken och bedragen

Har under ett par månader tillbaka haft väldigt lite sex med min tjej. Förut var det ofta och gärna med leksaker inblandade vilket vi båda gillat.

Har känts konstigt på slutet och igår kväll skriver en kille till mig att han hade sex med min tjej under en julfest på ett hotel under slutet på 2023. Hon hade flörtat med han och sen hade dom knullat i duschen och gått vidare till sängen på hans hotelrum. Dagen efter hade han kört henne till tåget för att dagen efter åkt dit och knullat igen.

Jag frågade henne vad fan det är för sätt?! Hon erkände till slut men kunde ej svara varför det hade hänt mer än att hon var full och sökte bekräftelse..Men andra gången då..Ja jag var väl knappast nykter då heller men det var hon garanterat. 

Hon säger hon sökte bekräftelse. Sen hade vi ett uppehåll under någon månad där. Jag anser endå att det är otrohet vad tycker ni? Förlät henne som sagt. Hur hade ni resonerat? Ska tilläggas att vi varit ett par ca 5år förutom det korta uppehållet. Tänkte nästan säga kan inte han komma och knulla dig igen medans jag tittar på så får jag se vad han gör rätt eftersom det skedde 2 gånger. 

• Svar på tråden Besviken och bedragen
  • Anonym (Dahlia)

Hade ni uppehåll i relationen har du givetvis inte blivit bedragen för då är ni inte ett par och då gör var och en precis som den vill. Det får man bara hacka i sig att det kan hända saker då.

Vem begärde uppehållet den gången eller var det ömsesidigt?

Sen är det sjukt konstigt att en kille skulle skriva till dig om nåt som hände för flera år sen, då borde han väl finnas kvar i bilden på något vis? Du kan nog utgå från att han inte har ditt bästa i tankarna när han skriver.

Kanske har din tjej just brutit finalt med honom och detta är hans sätt att hämnas, eller så vill han avslöja henne för att få loss henne från dig.

• Anonym (A)
    Anonym (Dahlia) skrev 2025-11-22 20:17:00 följande:

Hade ni uppehåll i relationen har du givetvis inte blivit bedragen för då är ni inte ett par och då gör var och en precis som den vill. Det får man bara hacka i sig att det kan hända saker då.

Sen är det sjukt konstigt att en kille skulle skriva till dig om nåt som hände för flera år sen, då borde han väl finnas kvar i bilden på något vis? Du kan nog utgå från att han inte har ditt bästa i tankarna när han skriver.

Kanske har din tjej just brutit finalt med honom och detta är hans sätt att hämnas, eller så vill han avslöja henne för att få loss henne från dig.

Håller med.
  • Core
    Anonym (Dahlia) skrev 2025-11-22 20:17:00 följande:

Håller med. Hela poängen med ett uppehåll är väl att vara ifrån varandra och känna på annat?

Ang att han hör av sig är det vanligare än man tror. Nån inventerar sig själv och vet med sig att man har burit på något, och vill göra sig av med det.

Otroheter har en konstig tendens att flyta upp som svullna lik till ytan efter lång tid, även om det i detta fall inte ens är otrohet rent tekniskt 
Svar på tråden Besviken och bedragen