• Skölden89

Vad använder du för Schampoo och Balsam?

Vad köper du för hudvårdsprodukter? Som Schampoo, Balsam och Duschtvål. Vad använder du?

Byter du hudvårdsprodukter eller kör du samma varje gång?

• Svar på tråden Vad använder du för Schampoo och Balsam?
  • Fjäril kär

Oftast Gliss schampo och balsam,  hårinpackning från olika märken beroende på vad jag behöver

Tvål/duschtvål från Rituals och det märket byter jag sällan 

• Skölden89
    Fjäril kär skrev 2025-11-23 10:20:26 följande:

Oftast Gliss schampo och balsam,  hårinpackning från olika märken beroende på vad jag behöver

Tvål/duschtvål från Rituals och det märket byter jag sällan 

Jag använde också Gliss förr i tiden, den är lite dyrare schampoo. 
  • Anonym (Em)

Använder elvital hyaluron plump schampo och balsam samt färgbomb/inpackning från maria nila. Brukar försöka hitta en kombo som känns rimlig i pris men ändå ger bra resultat. 

Har inga hudproblem så duschcreme köper jag bara någon billig som luktar gott. Använder cerave hydrating cleanser i ansiktet. 

• Anonym (Malin)

Jag använder Aussie schampo och balsam. De är bra och dryga, och brukar vara på erbjudande på Willys för 49:- ganska ofta.
    Duschtvål blir lite olika.

• Anonym (H&S)

Head & Shoulder schampo. Olika balsam, just nu Neutral eller Aussie.

• Anonym (H&S)
    Anonym (H&S) skrev 2025-11-23 12:35:32 följande:

Head & Shoulder schampo. Olika balsam, just nu Neutral eller Aussie.

Duschtvål är i synnerhet Dove Showermousse.
  • Anonym (Kerastase)

Bra och snygg guldfärgad 1000ml duschtvål från rusta Body wash with almond 95% naturliga ingridienser.
    Shampo Kerastase symbiose bain purete anti-pelliculari för fett hår och seboriskt eksem. Det enda seborre shampot som gjort mitt hår rent.Sedan lite olika balsam och inpackning från Kerastase.

Svar på tråden Vad använder du för Schampoo och Balsam?