Har kvinnor slutat gilla oralsex?
Har levt med en kvinna i snart femton år. Likt många har vår sexlust och behov av närhet alltid varit rymdår ifrån varandra.
För mig har alltid förspelet, att vara spontan, lekfull och allt de där varit minst lika viktigt för mig om inte mer. Jag njuter nästan mer av att få ge än att ta. Jag skulle utan problem kunna gå ner på henne var dag och ge henne en skön orgasm men inget som uppskattas. Förstår att livet gör att alla dagar har man inte suget. Men leva och veta utifrån mitt perspektiv att någon kravlöst vill ge mig den typen av njutning.. Något av de mest intima och skönaste som finns hade gjort mig lycklig i alla fall. Innan någon börjar skrika om de.. ja jag är väldigt duktigt på att slicka.. älskar man något blir man bra på de. Har försökt ha dialogen med henne att jag saknar närheten, spontanitet. Osv.. men effekten blir alltid noll effekt. Är de så att tjejer inte gillar att ha sin egen "slick och njut slav?" Eller är det bara jag som hamnat i fel relation? Mycket av närheten saknar jag.. längtar efter.. men just den biten längtar jag enormt mycket efter. Finns få saker som är lika fantastiskt. Så kom gärna med era tankar? Är de så här ni kvinnor där ute?