• Anonym (Ångest eller)

One night stand

Kom hem igår min man e borta o jobba. Kåt som bara den. Ringer en kille jag ej haft kontakt med på 4år. Han knulla mig som en gud. Vad ska jag göra? Har lite ångest men samtidigt vilket sex. Kommer kännas konstigt att ha sex med killen efter det här. Någon som gjort något liknande? Hur har ni gjort?

• Svar på tråden One night stand
  • Dude889
    Anonym (Ångest eller) skrev 2025-11-27 02:10:10 följande:
    One night stand

Kom hem igår min man e borta o jobba. Kåt som bara den. Ringer en kille jag ej haft kontakt med på 4år. Han knulla mig som en gud. Vad ska jag göra? Har lite ångest men samtidigt vilket sex. Kommer kännas konstigt att ha sex med killen efter det här. Någon som gjort något liknande? Hur har ni gjort?

skicka pm kan vi funderaOskyldig
  • Anonym (Ångest eller)
    Dude889 skrev 2025-11-27 02:15:35 följande:
    skicka pm kan vi funderaOskyldig
    Hahaha
  • Anonym (QX)

Många gånger.  Låtsas vara tjej på någon otrohetssite.  Lurar någon gift snubb och åker hem till honom.  Tar honom hårt i oskuldsröven. Bildern gör att han håller käft.  Brukar ändå skicka till frun efter en vecka eller två.

• Anonym (Ungefär samma)
    Anonym (Ångest eller) skrev 2025-11-27 02:10:10 följande:
    One night stand

Var med om ungefär samma sak. Kom hem, öppnade familjeliv och såg den här tråden. Jag kom ihåg löftet vi avgett inför Moloch. "När TS skriver en provokativ snusktråd på familjeliv, så måste det ske inom tre dagar annars dör 1001 kattungar" så jag ringde din far och han satte sig i bilen och är nu på väg till Malax för att ligga med mig.
  • Emelliee

Ja många gånger o kan säga att de är underbart i stunden men kanske skäms lite efter men värt de för lite mer kinky 

Svar på tråden One night stand