• Anonym (ErikDenStore)

Kollegans fru retar med mig när jag och hennes man jobbar !?

Jag och jocke jobbar som byggarbetare tillsammans med min bästa vän Li
    Så vi va hos Jocke och Moa dom fyller år samma dag lite lustigt men praktiskt. Jag och Li hade ingen aning om de för vi skulle bara dit för att grilla. Så ropa Li ut att DU ERIK!! Du får ge dom den showen jag fick av dej när jag fyllde år.
    Jag blev jätte generad..då dom fråga vadå för show?
    Li som inte har nåt filter först så strippa han och sen så smekte han sig själv och tills han spruta ner mig totalt Solig 

HAHAHAHA skratta Jocke högt att tänk skulle de på pubenfå reda på vad jag har för mig närjag inte är där som alla andra.
    haha skratta tungt tillbacka och skämdes lite lätt trodde jag men syntes tydligen. Då Moa tyckte de skulle hon mer än gärna vara med om. Har du inte sett vilket paket Erik har där ser ju Fan ut som en Falu korv med världens största smile.

Så nu har hon addat mig på Snap. Snapar varandra lite obetydliga snapar och fundera va man gör och hur de går. Så svara att de går fint om de inte skulle vara så jävla kallt ute då vi spika fast den sista väggpanelen. Så får jag av moa inte bara en film utan flera långa när hon har hitta åt mitt ds konto och hade fram en bild på mig med stånd som hon titta på och fick flera sprut orgasmer med sin nova.

• Svar på tråden Kollegans fru retar med mig när jag och hennes man jobbar !?
  • Anonym (ErikDenStore)

Vad ska jag ta mig till??
    Jag ska till Moa som kund hon jobbar som naprapat.
    Och de är i 14.30 idag Oskyldig

• Anonym (DS)

Om du nu har ett DS-konto så kan du ju posta dina noveller där.... 🥱

• Anonym (Just de)
    Anonym (ErikDenStore) skrev 2025-11-27 06:34:01 följande:

Vad ska jag ta mig till??
    Jag ska till Moa som kund hon jobbar som naprapat.
    Och de är i 14.30 idag Oskyldig

Dra fram kuken och runka framför henne 
Svar på tråden Kollegans fru retar med mig när jag och hennes man jobbar !?