• Anonym (10-15)

Finns det Mellanöstern tjejer som är tillsammans med Svenska killar?

Finns dessa relationer?

• Svar på tråden Finns det Mellanöstern tjejer som är tillsammans med Svenska killar?
  • Anonym (L)
    Anonym (Nej) skrev 2025-11-27 16:40:26 följande:

Nej, finns inte

Jo jag känner till 2 fall så Ja det finns. Därmed har TS fått svar.
  • Anonym (?)

Ja, vet fler och var själv tillsammans med en tjej från Iran ett tag.

• Anonym (10-15)
    Anonym (?) skrev 2025-11-27 16:41:19 följande:

Ja, vet fler och var själv tillsammans med en tjej från Iran ett tag.

Gissar på att det var genom hennes kompisar du lärde känna till fler par
  • Anonym (Malin)

Vet ingen av mina manliga bekanta eller barnens killkompisar som varit tillsammans med en tjej från Mellanöstern. Så det är nog ganska ovanligt.

• Anonym (AV)

Nooshi Dadgostar
    Hon är förvisso född i Sverige men har Iranska föräldrar. Gift med en svenne kille.

• Anonym (Ja)

Känner en tjej från Palestina som är gift med 100 procent svensk man o har tre barn ihop. 

sen finns det ju en influencer Claudia Behnan Nilsson, osäker vilket land men säkert Mellanöstern?! 

• Anonym (?)
    Anonym (10-15) skrev 2025-11-27 17:39:50 följande:
    Gissar på att det var genom hennes kompisar du lärde känna till fler par
    Inte enbart. 
  • Anonym (G)
    Anonym (?) skrev 2025-11-28 10:11:50 följande:
    Inte enbart. 
    Så det är inte alls ovanligt att Iranska tjejer gillar svenska killar.  Har du hängt med en del? 
  • Anonym (10-15)
    Anonym (Malin) skrev 2025-11-27 17:46:32 följande:

Vet ingen av mina manliga bekanta eller barnens killkompisar som varit tillsammans med en tjej från Mellanöstern. Så det är nog ganska ovanligt.

Ja det verkar så vi får se om det finns  andra som har en helt annan erfarenhet 
  • Anonym (10-15)
    Anonym (?) skrev 2025-11-28 10:11:50 följande:
    Inte enbart. 
    Var det genom andra tillfällen 
  • Anonym (J)

En bra vän till min pappa (svensk) är gift och har barn med en kurdisk kvinna. Innan det var han också tillsammans med en kurdisk tjej i flera år. 

Och en tjej som jag brukade gå till och bleka håret förut  är iranier med svensk pojkvän. Känner en annan iransk tjej som har varit tillsammans med svenska killar också, tror hon är tillsammans med en amerikan nu. 

Kommer på två exempel när det gäller kändisar också, Nooshi Dagostar och Noor El Refai.. Finns säkert fler som jag inte kommer på nu. Inte supervanligt kanske men det händer absolut. 

• Anonym (?)
    Anonym (10-15) skrev 2025-11-30 18:25:23 följande:
    Var det genom andra tillfällen 
    Ja
  • Anonym (10-15)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-28 07:51:11 följande:

Känner en tjej från Palestina som är gift med 100 procent svensk man o har tre barn ihop. 

sen finns det ju en influencer Claudia Behnan Nilsson, osäker vilket land men säkert Mellanöstern?! 

Aldrig hört talas om henne. Det verkar iallafall finnas några stycken
  • Anonym (G)
    Anonym (L) skrev 2025-11-27 16:41:16 följande:
    Jo jag känner till 2 fall så Ja det finns. Därmed har TS fått svar.
    Vänner till dig?
  • Anonym (G)
    Anonym (J) skrev 2025-12-01 00:30:25 följande:

En bra vän till min pappa (svensk) är gift och har barn med en kurdisk kvinna. Innan det var han också tillsammans med en kurdisk tjej i flera år. 

Och en tjej som jag brukade gå till och bleka håret förut  är iranier med svensk pojkvän. Känner en annan iransk tjej som har varit tillsammans med svenska killar också, tror hon är tillsammans med en amerikan nu. 

Verkar hända lite iallafall 
  • Anonym (10-15)
    Anonym (G) skrev 2025-12-01 16:09:40 följande:
    Verkar hända lite iallafall 
    Trevligt! 
Svar på tråden Finns det Mellanöstern tjejer som är tillsammans med Svenska killar?