Stockholm! Nattliv för 40+
Har hipp som happ hamnat i Stockholm en vecka och skulle vilja gå ut och roa mig lite.
Vart går man som 40+ om man vill ta en drink, träffa trevliga människor och kanske rentav dansa lite?
Har hipp som happ hamnat i Stockholm en vecka och skulle vilja gå ut och roa mig lite.
Vart går man som 40+ om man vill ta en drink, träffa trevliga människor och kanske rentav dansa lite?
Ängelen det va länge sen man va där ca 35 år sen. Då va man ung utan barn. Men kul va det.
Mycket julbord och sånt nu innan jul så det är många på lyset även på vardagar.. Vi avslutade på Spy bar då dom hade öppet längst för några veckor sedan.
Riche är väl annars en klassiker för 40+, ingen dans. Men mogen publik 
Mycket julbord och sånt nu innan jul så det är många på lyset även på vardagar.. Vi avslutade på Spy bar då dom hade öppet längst för några veckor sedan.
Riche är väl annars en klassiker för 40+, ingen dans. Men mogen publik 
Som 40+ ska man inte hålla på med sådant. Festa och dansa hör ungdomen till. Vi som passerat det strecket ska bara sitta och vänta på förfallet, typ.

Golden hits eller biblioteket på fredagar.
hsr personligen roligaste på golden hits, är 43
Soul train, Engelen, Golden hits. Vi gick en del på Soul train ett tag med tjejgänget (50+), verkligen kul om man vill dansa!
Dans och musik är en fantastisk kick om man nu gillar det, inget man växer ifrån. För mig har det aldrig handlat om festande i bemärkelsen dricka sig full, alkohol är inte min grej. Utan det är musik, dans, rörelseglädje.
Ska man köpa biljetter om man går på Golden hits? Och i så fall vad kostar det?
Vet inte, men har för mig att man måste boka ganska långt i förväg. Det ät lite olika om man vill se showen och äta också.