• Anonym (Bulder)

Folk som säljer vattenmaskin från Japan

Har fastnat på en kille, Paul, som gör usla videos på Instagram där han säljer "en dröm". Han avslöjar aldrig vad han säljer men tycker att man själv ska börja sälja. Via andra så har jag fattat att de försöker sälja en maskin som gör kranvattnet till någon slags flumheligt vatten istället. 

Hur mkt har Paul fått betala för att få bli distributör? Gissar att det är sexsiffrigt 

Hur mkt får han betalt om han lurar in någon annan i pyramidspelet? 

Han säger att han ännu inte lyckats med sin dröm. De flesta inlägg har typ 3-4 tummen upp men mer kommentarer från oroliga gamla kollegor. Visst är det så att han inte sålt en enda vattenmackapär? 

• Svar på tråden Folk som säljer vattenmaskin från Japan
  • Anonym (f)

lägg din tid på mer vettigt skräp

nej denna person kommer inte sälja en vattenmaskin

• Anonym (Bulder)
    Anonym (f) skrev 2025-11-28 23:34:02 följande:

lägg din tid på mer vettigt skräp

nej denna person kommer inte sälja en vattenmaskin

Ett bra tips 😅
    Men jag är ändå nyfiken på hur mkt de behöver punga upp och så. Ser ju att en hel del försöker intensivt 1-2 månader och sen ger de upp. Har de blåst 150 000 lånade pengar och sagt upp sig då?
  • Tänk logiskt

Ingen aning, men kan det vara detsamma som så kallat "virvlat vatten" som man försökte få folk att åstadkomma med "vattenvirvlare" för ett antal år sen? T.o.m. riksdagsledamöter gick på och låt sig utnyttjas i marknadsföringen för detta. 

• Anonym

Hur i helvete ska jag veta om Paul har sålt en vattenmaskin, menar du?

• Anonym (Bulder)

Nej det kan du ju inte veta men någon kanske vet saker om de här företagen så som jag frågade och hur de jobbar. 

Svar på tråden Folk som säljer vattenmaskin från Japan