Jag skrev men en annan tjej och ångrar det grovt…
Kortfattar så skrev jag med en annan tjej än min flickvä.
Jag och min flickvän går igenom en otroligt jobbig period och jag har mått riktigt dåligt. Funderar på att göra slut flera gånger men ångrar mig för jag verkligen älskar henne.
Men den senaste tiden har det varit bråk och chafs hela tiden, och detta resulterade i att jag började tappa intresset och känslor. Detta ledde till att jag började tro att gräset är grönare på andra sidan.
Jag såg en tjej på gymmet som såg bra ut och var fin. Hon kollade mycket på mig. Efter ett bråk jag och min flickvän hade så var jag så trött på allt så jag la till den tjejen och frågade om läget osv. vi pratade lite om vad hon körde mm men sen insåg jag att detta är inte jag. Jag kan inte ljuga eller gömma något sånt för henne. Jag tog därför bort tjejen utan att skriva något mer, inte en enda komplimang gav jag henne.
Men nu är jag otroligt ångerfull och vet inte hur jag ska hantera detta. Om jag borde säga till henne eller bara glömma och som inget hände?!??!
Jag älskar verkligen henne och vill försöka, men om det inte funkar får det så ta slut innan jag skriver med andra?.