• Anonym (Svar)

Är det ovanligt för kvinnor som är 30-50 att ha sex med yngre män?

Är det ovanligt nu menar jag unga män mellan 19-26  skulle det aldrig komma på fråga?

• Svar på tråden Är det ovanligt för kvinnor som är 30-50 att ha sex med yngre män?
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 11:48:28 följande:

Inget som intresserar mig. Män som bara vill fetischera kvinnor och tro att alla är "mogna och erfarna", "vet vad de vill" och övriga trötta klyschor. De enda män jag respekterar är riktiga män som ser kvinnor som människor, inte som vandrande stereotyper. Och aldrig att jag skulle utnyttja en man för sex. Sociopatiskt beteende.

Tagga ner.
  • Anonym (Den)
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 11:53:46 följande:
    Tagga ner.
    Ungefär lika genomtänkt svar som du gav ovanför. YOLO är ett irrelevant icke argument. Tagga ner själv och sluta se äldre kvinnor som en enhetlig massa. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 11:58:33 följande:
    Ungefär lika genomtänkt svar som du gav ovanför. YOLO är ett irrelevant icke argument. Tagga ner själv och sluta se äldre kvinnor som en enhetlig massa. 
    Hahaha det gör jag heller inte! Jag tycker typ 5 % av 65+ som är attraktiva. Men dom som är det, wow!
  • Anonym (Den)
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 12:01:30 följande:
    Hahaha det gör jag heller inte! Jag tycker typ 5 % av 65+ som är attraktiva. Men dom som är det, wow!
    HÖHÖHÖH! Jag pratade inte om utseende utan om personlighet. Folk är olika och det är inte automatiskt så att kvinnor efter en viss ålder plötsligt blir "frigjorda" och vill hålla på och ligga runt med allt och alla. Kvinnor är inte som ni. Acceptera det istället för att leva i nån sorts porrfantasi.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 11:48:28 följande:

Inget som intresserar mig. Män som bara vill fetischera kvinnor och tro att alla är "mogna och erfarna", "vet vad de vill" och övriga trötta klyschor. De enda män jag respekterar är riktiga män som ser kvinnor som människor, inte som vandrande stereotyper. Och aldrig att jag skulle utnyttja en man för sex. Sociopatiskt beteende.

På tal om klyscha. Du. Jag kan för din skull börja dejta kvinnor i min egen ålder så blir du nöjd och en aning tacksammare innan du hittar nya fel på mig. Jag känner mig inte hemma i manligheten kan jag tala om för dig. Jag hatar jargong och grupptryck. Men jag råkar föredra äldre kvinnor för dom är erfarna. De jag finner attraktiva. Men där föll jag hur din ram. Jag måste vara som alla andra tänkande och medvetande män. Enligt dig. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 12:05:59 följande:
    HÖHÖHÖH! Jag pratade inte om utseende utan om personlighet. Folk är olika och det är inte automatiskt så att kvinnor efter en viss ålder plötsligt blir "frigjorda" och vill hålla på och ligga runt med allt och alla. Kvinnor är inte som ni. Acceptera det istället för att leva i nån sorts porrfantasi.
    Nej gud bevars. Den informationen har nåt mig när jag varit ute på ?marknaden?. Det är en del av spelets regler.  De som inte är ?frigjorda? kommer jag inte närma mig. Var inte orolig. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 12:05:59 följande:
    nämen se där, jag var visst inte så endimensionell i mitt tänkande som du utgick ifrån. sätt aldrig nånsin in mig i ett fack.
  • Anonym (Calle)
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 07:11:08 följande:
    Finemang! Hur gammal är du och hur gamla brukar du få hem som äldst?
    Är 26 och äldsta har väll varit runt 50+..
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Calle) skrev 2026-03-04 13:04:03 följande:
    Är 26 och äldsta har väll varit runt 50+..
    nice
  • Anonym (Den)
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 12:11:07 följande:
    På tal om klyscha. Du. Jag kan för din skull börja dejta kvinnor i min egen ålder så blir du nöjd och en aning tacksammare innan du hittar nya fel på mig. Jag känner mig inte hemma i manligheten kan jag tala om för dig. Jag hatar jargong och grupptryck. Men jag råkar föredra äldre kvinnor för dom är erfarna. De jag finner attraktiva. Men där föll jag hur din ram. Jag måste vara som alla andra tänkande och medvetande män. Enligt dig. 
    Du föredrar dem för att yngre kvinnor troligtvis ratar dig. Såsom det ofta brukar se ut. Men äldre kvinnor är liksom inte desperata och de nöjer sig inte med vadsomhelst de heller.
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 12:15:46 följande:
    Nej gud bevars. Den informationen har nåt mig när jag varit ute på ?marknaden?. Det är en del av spelets regler.  De som inte är ?frigjorda? kommer jag inte närma mig. Var inte orolig. 
    Bra. Då har du förhoppningsvis lärt dig din läxa. 
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 12:20:47 följande:
    nämen se där, jag var visst inte så endimensionell i mitt tänkande som du utgick ifrån. sätt aldrig nånsin in mig i ett fack.
    Alla som startar såna här fjantiga trådar har oftast ett endimensionellt sätt att se på både världen och kvinnor så, jo, det gör jag så mycket jag vill.

• Anonym (Lin Ella)

54 år och gillar bara män mellan 25-35.

• Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 13:07:28 följande:
    Du föredrar dem för att yngre kvinnor troligtvis ratar dig. Såsom det ofta brukar se ut. Men äldre kvinnor är liksom inte desperata och de nöjer sig inte med vadsomhelst de heller.
    Bra. Då har du förhoppningsvis lärt dig din läxa. Alla som startar såna här fjantiga trådar har oftast ett endimensionellt sätt att se på både världen och kvinnor så, jo, det gör jag så mycket jag vill.

Tack för info om mitt utseende. Men där har du fel. Jag har varit med 60+ kvinnor som är 10/10. Stort tack för att du finns i mitt hjärta. Puss
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-04 13:07:28 följande:
    Bra. Då har du förhoppningsvis lärt dig din läxa. Alla som startar såna här fjantiga trådar har oftast ett endimensionellt sätt att se på både världen och kvinnor så, jo, det gör jag så mycket jag vill.

Du är den som är den. Du har knappast sett glesbygden OCH storstaden som jag. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Lin Ella) skrev 2026-03-04 13:39:57 följande:

54 år och gillar bara män mellan 25-35.

nice
  • Anonym (Mm)
    Miss Sunny skrev 2026-03-04 11:51:52 följande:
    Exact !

Det gör jag med, bara att jag (och männen) är lite äldre.   Man lever bara enn gång.
    queen på detta forum
  • Anonym (Den)
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 15:55:23 följande:
    Tack för info om mitt utseende. Men där har du fel. Jag har varit med 60+ kvinnor som är 10/10. Stort tack för att du finns i mitt hjärta. Puss
    I din egen drömvärld endast.
    Anonym (Mm) skrev 2026-03-04 15:57:15 följande:
    Du är den som är den. Du har knappast sett glesbygden OCH storstaden som jag. 
    Jag har sett detta forum i många år och vet hur typer med dessa trådstarter fungerar i pallet och det är knappast optimalt precis.
  • Anonym (Äldre än 50)

Den här tråden igen? Jag vill hävda att "pantertanter" är ovanliga i antal räknat mot hur få de är i relation till antalet normala tanter men de kan pga sin iver och krog/nattklubbs-beteende verka som att de är representativa för kvinnor mellan 50-65. 

För en ung man/pojke i sena tonår så blir de tanter man träffar på nattklubb/krog de tanter man träffar och då är det enkelt att få intryck av att tanter på 50-65 är a)alkoholiserade b) nymfomaner c) i gränslandet mot pedofili d) att kvinnor aldrig växer upp.

• Anonym (Mm)

Ingen har påstått att alla äldre kvinnor gillar yngre män. För den saken ska det vara högt i tak på detta forum och män kan absolut skriva att äldre kvinnor är underbara utan att bli påhoppade för det. 

• Anonym (S&K)

Som 20-25 åring träffades jag och en 43-48 årig kvinna då och då. Vill på stå att av de väninnor hon berättade det för, mötes det nästan enbart av uppskattning.  

• Anonym (Tommy)
    Anonym (Äldre än 50) skrev 2026-03-05 13:54:40 följande:

För en ung man/pojke i sena tonår så blir de tanter man träffar på nattklubb/krog de tanter man träffar och då är det enkelt att få intryck av att tanter på 50-65 är a)alkoholiserade b) nymfomaner c) i gränslandet mot pedofili d) att kvinnor aldrig växer upp.

Problemet är ju att dom inte fattar att man inte är intreserad.
    Jag har noll intresse av damer i min mammas ålder. Enbart äckligt att tänka
    att jag skulle ha sex med någon av morsans vänner.

Man måste nästan bli otrevlig innan dom ger sej.
    Snacka om att ha en skev självbild.  Dom tror sej vara så sexiga och
    frigjorda. Blir bara så fel. 
    Varför skulle en ung studerande kille bjuda en tant på en drink ?
    Ett nej är ett nej. 
Svar på tråden Är det ovanligt för kvinnor som är 30-50 att ha sex med yngre män?