Är det ovanligt för kvinnor som är 30-50 att ha sex med yngre män?
Är det ovanligt nu menar jag unga män mellan 19-26 skulle det aldrig komma på fråga?
Är det ovanligt nu menar jag unga män mellan 19-26 skulle det aldrig komma på fråga?
Inget som intresserar mig. Män som bara vill fetischera kvinnor och tro att alla är "mogna och erfarna", "vet vad de vill" och övriga trötta klyschor. De enda män jag respekterar är riktiga män som ser kvinnor som människor, inte som vandrande stereotyper. Och aldrig att jag skulle utnyttja en man för sex. Sociopatiskt beteende.
Inget som intresserar mig. Män som bara vill fetischera kvinnor och tro att alla är "mogna och erfarna", "vet vad de vill" och övriga trötta klyschor. De enda män jag respekterar är riktiga män som ser kvinnor som människor, inte som vandrande stereotyper. Och aldrig att jag skulle utnyttja en man för sex. Sociopatiskt beteende.
54 år och gillar bara män mellan 25-35.
54 år och gillar bara män mellan 25-35.
Den här tråden igen? Jag vill hävda att "pantertanter" är ovanliga i antal räknat mot hur få de är i relation till antalet normala tanter men de kan pga sin iver och krog/nattklubbs-beteende verka som att de är representativa för kvinnor mellan 50-65.
För en ung man/pojke i sena tonår så blir de tanter man träffar på nattklubb/krog de tanter man träffar och då är det enkelt att få intryck av att tanter på 50-65 är a)alkoholiserade b) nymfomaner c) i gränslandet mot pedofili d) att kvinnor aldrig växer upp.
Ingen har påstått att alla äldre kvinnor gillar yngre män. För den saken ska det vara högt i tak på detta forum och män kan absolut skriva att äldre kvinnor är underbara utan att bli påhoppade för det.
Som 20-25 åring träffades jag och en 43-48 årig kvinna då och då. Vill på stå att av de väninnor hon berättade det för, mötes det nästan enbart av uppskattning.
För en ung man/pojke i sena tonår så blir de tanter man träffar på nattklubb/krog de tanter man träffar och då är det enkelt att få intryck av att tanter på 50-65 är a)alkoholiserade b) nymfomaner c) i gränslandet mot pedofili d) att kvinnor aldrig växer upp.