• Anonym (Anonym)

Varför vill han att jag ligger med andra ?

Hej! Min kille har sagt en gång att det hade varit sexigt att se mig ha sex med nån annan om jag vill han har dock bara sagt det en gång men han fantiserar om det.

Jag vet inte vad jag tycker kanske kan tänka mig att testa nån gång. 

Är det något par som har testat det ?

Han har sagt att han vill titta om jag vill det men ska han bara titta på eller är det som en trekant ?

• Svar på tråden Varför vill han att jag ligger med andra ?
  • Anonym (MA)
    Ztiff2 skrev 2025-12-03 06:40:08 följande:

Har lånat ut min sambo i 11 år och inte haft några problem, hon träffar oftast killen själv och skickar mig bilder (min del av njutningen) ingen förnedring unnar Bara henne skönt sex :) 

Unnar du henne det eller får du även ut något av det så att säga? Går du igång på att hon ligger med andra eller gör det inget för dig så? 
  • Easilyledlady79
    Anonym (MA) skrev 2025-12-03 20:12:56 följande:
    Låter väl fantastiskt! Ni har provat det och klarat av känslorna och vet vad ni ger er in på. Kör bara kör! Antar att din man fortfarande supportar dig! 😉
    Visst gör han det! Tyvärr har han haft problem att få upp den de senaste åren och det har tyvärr satt sig på hans självkänsla. Så uppdrag nummer ett är att få ordning på den först men sen så! Cool
  • Kirenaj68
    Anonym (M.) skrev 2025-12-03 06:30:16 följande:
    Ja, det tänker jag också. I verkligheten kan det bli hur pinsamt som helst, och till och med farligt. Och sedan finns den här mannen som vet om det här, och som kan skada TS och hennes sambo genom att sprida ut uppgiften (går fort och lätt nu på sociala media) eller utpressa dem för att han inte ska göra det. Kan bli insteget till Helvetet, att gå med på något sådant här. 

Jag skulle ha gjort slut om en man jag var tillsammans med ens hade föreslagit något sådant. Det visar ju att han inte respekterar mig. 
    Ja exakt. Det som var en lockande och spännande fantasi kan mycket väl förvandlas till en mardröm och dödsstöten för förhållandet av olika skäl. Extrakillen är kanske mer välutrustad och en bättre älskare och då kan svartsjuka komma in i bilden. Risken du nämnde är också påtaglig. Ett oförsiktigt ord kan starta en lavin av elände. Är extrakillen frisk? Flera könisar är luriga med tanke på att de inte alltid uppvisar symptom. Sex är något väldigt intimt och att släppa in någon annan i den intimiteten kan utlösa oväntade känslor och reaktioner. 
    Många med risker med andra ord, så man bör vara helt säker på vad man ger sig in på och det är heller ingen garanti att det blir som tänkt.

Nu tror jag att sannolikheten för att det skulle komma på tal är väldigt liten, men skulle frugan komma med sådana tankar kommer hon dagen därpå att märka att hennes nyckel inte längre passar i ytterdörrslåset......
  • Anonym (Anonym)
    Ztiff2 skrev 2025-12-03 06:40:08 följande:

Har lånat ut min sambo i 11 år och inte haft några problem, hon träffar oftast killen själv och skickar mig bilder (min del av njutningen) ingen förnedring unnar Bara henne skönt sex :) 

Ok
  • Anonym (Anonym)
    Kirenaj68 skrev 2025-12-03 20:18:27 följande:
    Ja exakt. Det som var en lockande och spännande fantasi kan mycket väl förvandlas till en mardröm och dödsstöten för förhållandet av olika skäl. Extrakillen är kanske mer välutrustad och en bättre älskare och då kan svartsjuka komma in i bilden. Risken du nämnde är också påtaglig. Ett oförsiktigt ord kan starta en lavin av elände. Är extrakillen frisk? Flera könisar är luriga med tanke på att de inte alltid uppvisar symptom. Sex är något väldigt intimt och att släppa in någon annan i den intimiteten kan utlösa oväntade känslor och reaktioner. 
    Många med risker med andra ord, så man bör vara helt säker på vad man ger sig in på och det är heller ingen garanti att det blir som tänkt.

Nu tror jag att sannolikheten för att det skulle komma på tal är väldigt liten, men skulle frugan komma med sådana tankar kommer hon dagen därpå att märka att hennes nyckel inte längre passar i ytterdörrslåset......
    Jag tror inte jag kommer träffa en man med större penis än min partner för han har 20+ cm och vi har väldigt bra sex.

Jag är inte säker på att ha trekant jag kan tänka mig han och leksaker samtidigt annars.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Kirenaj68
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-03 22:27:18 följande:
    Jag tror inte jag kommer träffa en man med större penis än min partner för han har 20+ cm och vi har väldigt bra sex.

Jag är inte säker på att ha trekant jag kan tänka mig han och leksaker samtidigt annars.
    Har man bra sex med sin partner finns det ju ingen anledning att ha en vingman. 
  • Anonym (MA)
    Easilyledlady79 skrev 2025-12-03 20:16:52 följande:
    Visst gör han det! Tyvärr har han haft problem att få upp den de senaste åren och det har tyvärr satt sig på hans självkänsla. Så uppdrag nummer ett är att få ordning på den först men sen så! Cool
    kanske just därför som ni ska bjuda in en tredje så slipper han känna press över att vara den som ger dig kuk på så sätt. Man kan ha sex på andra sätt även om mannen inte kan bli hård eller behålla ståndet nog länge för penetration. 
  • Anonym (Vixen)
    Anonym (M.) skrev 2025-12-03 06:30:16 följande:
    Ja, det tänker jag också. I verkligheten kan det bli hur pinsamt som helst, och till och med farligt. Och sedan finns den här mannen som vet om det här, och som kan skada TS och hennes sambo genom att sprida ut uppgiften (går fort och lätt nu på sociala media) eller utpressa dem för att han inte ska göra det. Kan bli insteget till Helvetet, att gå med på något sådant här. 

Jag skulle ha gjort slut om en man jag var tillsammans med ens hade föreslagit något sådant. Det visar ju att han inte respekterar mig. 
    Det är därför det är att föredra att träffa en gift man för då vet man att han har mest att förlora på att det kommer ut. 
    Sen å andra sidan, är ju inte så att jorden går under om det skulle komma ut så hur mycket finns det att utpressa egentligen? 
  • Anonym (Q45+)

Min man gillade den här ideen. Först tror jag att han drömde om att få testa swinger-livet och att träffa par, för ömsesidigt utbyte.
    Jag hade nog inte tänkt tanken.
    Det tog honom flera år att stegvis uppmuntra mig, vidga mina vyer och få oss att med små små steg, två steg fram och ibland ett steg tillbaka, och med massor av tålamod, närma oss det här.
    Under flera års tid hade vi olika små upplevelser som min man ofta ordnade så att möjligheter och tillfällen skulle kunna uppstå som så småningom gjorde att jag fick testa att doppa tån lite och att vi båda började förstå vilken typ av man det skulle krävas för att få mig tillräcklig nyfiken, och hur allt skulle gå tillväga och hur vi båda ville att det i så fall skulle fungera.

Under resans gång kund vi konstatera att swingers och partnerbyte var inget för oss. Jag kunde inte klara att se min man med en annan kvinna.

Så småningom lyckades min man hitta en man som han trodde kunde vara rätt. Det blev ett väldigt lyckat äventyr, som fortfarande pågår, och numera har jag en återkommande älskare.
    Jag är inte intresserad av att träffa flera olika män. Det måste vara rätt man för mig och det finnas både känslor och attraktion med i spelet om det ska bli bra för mig.
    Både jag själv och min man är införstådda med att det finns ett mått av förälskelse mellan mig och min älskare, vi har lärt oss att hantera det tillsammans.
    Förälskelsen handlar inte alls om något som liknar den djupa och ömsesidiga kärlek som jag och min man  har för varandra.

En återkommande älskare är mest rätt för mig och för oss. Det är ofta min man som håller i initiativet och ordnar möten med min älskare. Oftast deltar min man på ett eller annat sätt, ibland aktivt när vi har trekant men ibland mera att han tittar på. Ibland ordnar han också att jag får tillfällen vara själv med min älskare. Ibland filmar min man diskret genom att ha en fast kamera på avstånd, jag gilalr inte handhållen kamera som kommer nära, och vi har också testat att han bara tittat eller lyssnat från annan plats via dator och telefon.
    Min man gillar också det här upplägget, han gillar att jag är med en annan man,  och han har helt och hållet accepterat att jag inte klarar att dela honom med en annan kvinna.

För oss har det gått fantastiskt bra och vår egen kärlek har blivit både djupare och starkare.
    Det har inte varit helt och hållet problemfritt men vi har lyckats lösa allt under vägen på ett bra sätt. Massor med bra kommunikation och stor respekt för bådas våra känslor.
    Jag tycker att alla som vill testa något sådant här måste vara förberedda på att det inte kan gå helt och hållet friktionsfritt.

Jag är mycket lycklig.
    Både för möjligheten få alla dessa fantastiska upplevelser med min älskare men ännu mera för att relationen med min man och vår ömsesidiga kärlek är bättre än någonsin och jag känner djup kärlek och stor tacksamhet till min älskade man.

...
    Ovan kopierat från en gammal tråd (55 sidor.)
    Jag har skrivit mycket och svarat på många frågor i den gamla tråden.

www.familjeliv.se/forum/thread/80966857-hjalp-min-man-tander-pa-att-jag-ar-med-andra-man

• Easilyledlady79
    Anonym (MA) skrev 2025-12-04 05:34:25 följande:
    kanske just därför som ni ska bjuda in en tredje så slipper han känna press över att vara den som ger dig kuk på så sätt. Man kan ha sex på andra sätt även om mannen inte kan bli hård eller behålla ståndet nog länge för penetration. 
    Du har en poäng. Så har jag inte tänkt faktiskt. det Får jag se till att prata med honom om 😊 Och visst finns det så mycket mer sex än penetration men jag har också märkt under den här tiden hur viktigt det ändå är för mig. Drömmer absolut om en man till men det viktigaste är att det är något både jag och min man vill och mår bra utav annars får det lov att vara.
Svar på tråden Varför vill han att jag ligger med andra ?