• KilleAnonym5

Kände mig otillräcklig med Dildon

När vi jag och min nya tjej hade Sex efter en stund motade hon bort mig och hon började köra med den. Tills hon kom. 
    kände mig väldigt otillräcklig och min manlighet försvann på direkten. känns väldig jobbigt just nu. 

• Svar på tråden Kände mig otillräcklig med Dildon
  • Anonym (d)

En dildo eller en vibrator?

• Anonym (d)

att hon motade bort dig är inte ok, hon skulle sagt innan att hon behöver vibration för att avsluta

Det finns killar som behöver runka för att komma även när de har sex

Inget av dessa saker är fel men kommunikation är viktigt

• Anonym (Fråga)
    KilleAnonym5 skrev 2025-12-03 09:27:36 följande:

En dildo med vibrator till klitoris ovanför

Hon kanske inte får tillräckligt med stimulans av penetrerande sex. Har du provat att använda händerna eller munnen utanpå? det är där man är som känsligast. Annars kanske du kan ägna dig åt hennes njutning innan eller efter du har kommit
  • KilleAnonym5

Börjar undra varför jag ens ska vara i henne? Till vems nytta? Kanske bara för min skull? Då känns det meningslöst. då är det samma sak att jag tar fram. min leksak och ligger bredvid och har skönt för mig själv För att hon ska förstå hur jag känner.

• Anonym (Mmm)
    KilleAnonym5 skrev 2025-12-03 10:06:02 följande:

Börjar undra varför jag ens ska vara i henne? Till vems nytta? Kanske bara för min skull? Då känns det meningslöst. då är det samma sak att jag tar fram. min leksak och ligger bredvid och har skönt för mig själv För att hon ska förstå hur jag känner.

Varför inte prata med henne istället för att ge igen?

Går ni i högstadiet?
  • KilleAnonym5

Såklart har vi pratat om det. att det kändes fel och hur vi ska försöka fortsätta i framtiden. 

men vad tycker ni tjejer om om en man skulle stanna mitt allt ihop och lägga sig bredvid med en leksak göra resten själv. och sen säga att det är skönare själv istället för i henne.  ? 

• Anonym (d)
    KilleAnonym5 skrev 2025-12-03 11:24:30 följande:

Såklart har vi pratat om det. att det kändes fel och hur vi ska försöka fortsätta i framtiden. 

men vad tycker ni tjejer om om en man skulle stanna mitt allt ihop och lägga sig bredvid med en leksak göra resten själv. och sen säga att det är skönare själv istället för i henne.  ? 

verkar inte vara självklart med tanke på hur du pratar om situationen då du inte säger ett ord om hur hennes resonemang fortgick

Kvinnors anatomi är mer komplex men en man som behöver runka själv för att avsluta är inte helt ovanligt, varför skulle jag ta illa vid mig av det 
  • Anonym (Lia)
    KilleAnonym5 skrev 2025-12-03 13:19:39 följande:

Att killen inte tycker du är skön nog. Det kan man nog ta illa upp för

Du måste väl ändå förstå att människor fungerar olika och behöver olika saker för att kunna komma. Så länge man kommunicerar och vet t.ex att killen behöver onanera med handen för att komma så är det ju lugnt, då ska han få göra det, eller om tjejen behöver avsluta med en vibrator mot klitoris för att komma, då ska hon kunna göra det. Som sagt, så länge det finns kommunikation. En del tjejer känner inte mycket alls vid penetrering, då är det så, det är ingens fel, då kanske man kör penetrering för hans skull och så får hon leka med sin leksak samtidigt eller som avslutning efter att han kommit. 
  • max32
    Anonym (Lia) skrev 2025-12-03 16:43:38 följande:
    Du måste väl ändå förstå att människor fungerar olika och behöver olika saker för att kunna komma. Så länge man kommunicerar och vet t.ex att killen behöver onanera med handen för att komma så är det ju lugnt, då ska han få göra det, eller om tjejen behöver avsluta med en vibrator mot klitoris för att komma, då ska hon kunna göra det. Som sagt, så länge det finns kommunikation. En del tjejer känner inte mycket alls vid penetrering, då är det så, det är ingens fel, då kanske man kör penetrering för hans skull och så får hon leka med sin leksak samtidigt eller som avslutning efter att han kommit. 
    Klokt!
Svar på tråden Kände mig otillräcklig med Dildon