• ghettoyou

Hur ofta onanerar ni kvinnor? och vad tänder ni på?

Är nyfiken ^^

Vad föredrar ni: sexchatt, kolla på porr eller fantiserar ni mest?

Eller har ni andra sätt när det inte finns någon som kan hjälpa er?

• Svar på tråden Hur ofta onanerar ni kvinnor? och vad tänder ni på?
  • Anonym (71)
    Anonym (Margit) skrev 2025-12-18 13:02:54 följande:
    Har sett sån porr. Tycker den ofta är rätt fånig och efter vad jag sett följer liknande tema. Dam i 60-års åldern som spelar att hon är äldre+ man på c:a 25 som spelar att han är yngre. Han hjälper henne att gå över gatan eller kliva av bussen. Sedan kysser de varandra och har sex på en parkbänk eller i gräset. Kvinnan rör sig under sexet mycket vigare än åldern hon spelar trots att hon har rollator innan, så det blir väldigt orealistiskt.
    Den har jag inte sett Margit. Men jag är inte så mycket förväntningar på handlingen. Positivt överraskad dock när den har en handling som funkar. En yngre man som arbetar på de äldre parets trädgård, yngre man som gått vilse i området och knackar på dörren eller en yngre man som väntar på sin kompis som är väldigt försenad hemma hos kompisens farmor - sådana handlingar gillar jag. Men jag hoppas du har ett bra sexliv i det riktiga livet med yngre män, det är vi värda vi mogna kvinnor :)
  • Anonym (Margit)
    Anonym (71) skrev 2025-12-18 17:28:26 följande:
    Den har jag inte sett Margit. Men jag är inte så mycket förväntningar på handlingen. Positivt överraskad dock när den har en handling som funkar. En yngre man som arbetar på de äldre parets trädgård, yngre man som gått vilse i området och knackar på dörren eller en yngre man som väntar på sin kompis som är väldigt försenad hemma hos kompisens farmor - sådana handlingar gillar jag. Men jag hoppas du har ett bra sexliv i det riktiga livet med yngre män, det är vi värda vi mogna kvinnor :)
    Jag är 33 :) Min man är 51.
  • Man 78
    Anonym (Margit) skrev 2025-12-18 19:47:08 följande:
    Jag är 33 :) Min man är 51.
    Intressant om du heter Margit på riktigt och är 33, måste vara ovanligt. 
  • Anonym (Cc)

Jag brukar oftast tänka på min gifta kollega och saker han sagt. 

• Anonym (?)

Är 58 och har inga problem med kvinnor som är äldre.
    Det finns så många 65-åriga kvinnor som är bara mmmmmmm
    Hahaha, det här kommer jag att få skit för .....

• Anonym (Margit)
    Man 78 skrev 2025-12-18 19:58:07 följande:
    Intressant om du heter Margit på riktigt och är 33, måste vara ovanligt. 
    Jag heter inte Margit. Margit är ett tantnamn jag använder för "random tant".
  • Man 78
    Anonym (Margit) skrev 2025-12-22 07:23:28 följande:
    Jag heter inte Margit. Margit är ett tantnamn jag använder för "random tant".
    Misstänkte det och ja det är än så länge ett tantigt namn, få se om det blir populärt bland nyfödda igen eller förblir ett tantnamn. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)

Har lagt ner att dra i struten.vet inte ens när jag hade stånd senast, tyvärr----

• Lång_blond
    Anonym (71) skrev 2025-12-18 10:28:04 följande:

Kvinna på 71 här. 5 ggr i veckan. Till porr med yngre man och mogen kvinna.

älskar att titta på de
  • Anonym (71)

Mmmm vad härligt att du gör det unge man! Tänk en 20-årig man vore väldigt fint att träffa igen, det var när jag var 68 det hände senast?mums

• Lång_blond
    Anonym (71) skrev 2026-02-04 17:56:36 följande:

Mmmm vad härligt att du gör det unge man! Tänk en 20-årig man vore väldigt fint att träffa igen, det var när jag var 68 det hände senast?mums

Tur att jag är här då
  • Anonym (Margit)
    Anonym (71) skrev 2026-02-04 17:56:36 följande:

Då jag misstänker att du är man som utger dig för att vara kvinna så kan du göra som den där snubben i Gävle för att träffa yngre män? Vet inte om det är legalt men det funkade för honom ett tag. 
Svar på tråden Hur ofta onanerar ni kvinnor? och vad tänder ni på?