• Franco80

Älskar mogna kvinnor

Jag älskar verkligen mogna kvinnor. Men vart hittar jag dem?

• Svar på tråden Älskar mogna kvinnor
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Definitivt) skrev 2025-12-10 20:19:15 följande:
    Det var tråkigt att höra. Tur det snart är jul. Du får önska av tomten om du varit snäll :)
    Ja det ska jag verkligen göra :)
  • Olsdotter

Jag tycker ni är orättvisa mot gubbarna. Finns många fina gubbar med fungerande svanar i fickan. Låt inte tråden spåra ur i ett nedsättande av dessa fantastiska silverryggar, bara därför att det vimlar av fina ungtuppar att välja bland!

Hur som helst:
    Ni damer som föredrar de yngre förmågorna, nappar ni lättare IRL eller på nätet?

• Anonym (Kanske)

Jag är lite nyfiken på att höra vilka snygga milfar ni tycker är vackra/sexiga?

• Cia78n
    Olsdotter skrev 2025-12-10 20:34:17 följande:

Jag tycker ni är orättvisa mot gubbarna. Finns många fina gubbar med fungerande svanar i fickan. Låt inte tråden spåra ur i ett nedsättande av dessa fantastiska silverryggar, bara därför att det vimlar av fina ungtuppar att välja bland!

Hur som helst:
    Ni damer som föredrar de yngre förmågorna, nappar ni lättare IRL eller på nätet?

IRL tycker jag är lättast att träffa yngre. 
  • Anonym (Hj)

Jag som är en 7-8 i utseende kan få 9-10:or som är 60 plus men jag kan inte få toppskiktet bland 30-åringar. Klart jag väljer 60+ så att jag får toppskiktet :) helst blonda mogna kvinnor 

• Anonym (Hj)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-12-10 20:36:45 följande:

Nämner inga namn. Men åker du till Vasastan/Östermalm och spanar in 60+ blonda kvinnor så har du mina snyggaste gilfar :)
  • Anonym (Definitivt)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-12-10 20:32:48 följande:
    Ja det ska jag verkligen göra :)
    Då hoppas jag att du varit snäll :)
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Definitivt) skrev 2025-12-10 21:03:45 följande:
    Då hoppas jag att du varit snäll :)
    "Definitivt" :)
  • Anonym (Definitivt)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-12-10 21:28:04 följande:
    "Definitivt" :)
    Haha humor har du i alla fall. Sånt kommer man en bra bit på. Åtminstone hos mig. Hos tomten vet jag däremot inte.
  • Miss Sunny
    Cia78n skrev 2025-12-10 20:39:31 följande:
    IRL tycker jag är lättast att träffa yngre. 
    Håller med .
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-12-10 20:36:45 följande:

Svårt att säga, men kanske som typ mix utav porrskådisena Magdalene St. Michaels och Nina Hartley om man absolut ska nämna namn.   Det är den totala sexappealen/utstrålingen som avgör, sexighet framför snygghet. 

Så måste dom va kvinliga, kurviga och feminina. Mörk, lus el. ginger spelar liten roll. Men måste ha lite längd och "tjocklek" på håret, gärna uppsatt som kan slås ner. Stör mig inte på valkar och rynkor, men tål inte spår utav grovhet el. maskulinitet.
  • Anonym (Hj)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-12-10 21:59:18 följande:
    Svårt att säga, men kanske som typ mix utav porrskådisena Magdalene St. Michaels och Nina Hartley om man absolut ska nämna namn.   Det är den totala sexappealen/utstrålingen som avgör, sexighet framför snygghet. 

Så måste dom va kvinliga, kurviga och feminina. Mörk, lus el. ginger spelar liten roll. Men måste ha lite längd och "tjocklek" på håret, gärna uppsatt som kan slås ner. Stör mig inte på valkar och rynkor, men tål inte spår utav grovhet el. maskulinitet.
    Jag gillar Rheina Shine, Desiree Eden och Charli Adams
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-12-10 21:59:18 följande:

Fick googla vem det var, men upptäckte att jag liknar  Magdalene St. Inte så lite heller haha.
  • Anonym (Dr No)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-12-11 09:58:51 följande:
    Fick googla vem det var, men upptäckte att jag liknar  Magdalene St. Inte så lite heller haha.
    Underbart isåfall, grattis! ;)
  • Anonym (norrmannen)
    Grattis !    Då är du nog en härlig skön och sexig kvinna.
  • Anonym (Definitivt)
    Fick också Googla haha.
    Spännande om du är så lik :)
  • Anonym (Hj)

Rheina Shine är nr 1 av blonda storbystade gilfs 60+ 

• Sharpshooter
    Nu blev man ju skapligt nyfiken!!!:;
Svar på tråden Älskar mogna kvinnor