• Anonym (Anonym)

Jag undviker Svenska tjejer

Tja

Jag undviker Svenska brudar för att man inte kan ha något långvarigt förhållande med dem.

Jag tycker dessutom att Svenska tjejer är dryga och spydiga

Det är 50% chans att man skiljer sig i Sverige. 

Jag raggar aldrig längre på Svenska tjejer, finns bättre alternativ. 

Hur tänker ni andra? Har ni också bojkottat svenska tjejer?

• Svar på tråden Jag undviker Svenska tjejer
  • Anonym (Fjanterier på hög nivå)

Åtminstone två alias till har TS bemödat sig med att skapa. Frågan är vad "Samantha" och "Lisa" är tänkta att tillföra tråden. Inte ger det då TS mer trovärdighet iallafall, hahaha! 

• molly50
    Anonym (lisa) skrev 2026-01-11 16:26:03 följande:
    Men din äckel kärring gå häng ut din mus på balkongen. Jag är en annan person än trådskaparen men jag håller med honom. Svenska tjejer tror dom är primadonnor men ända dom kan är att pluta med läpparna på Instagram. Så tror dom att dom får drömprinsen.. Men dom kan ingen så paret skiljer sig...

Faktiskt män som gör det mesta i en relation. Kvinnor bara pratar sönder relationen. Män har annan energi nivå än kvinnor när ni har sex sänker ni manens energi och han blir passiv och lat det fattar inte kvinnor dom tror han ska vara prins hela tiden...Därför grälar alla par och slutar som singel mammor.
    Eller så är tjejen otrogen.
    Skrattande

Vilka ni? Tala för dig själv.
    Jag har varit tillsammans med min man i 24 år. Och i sommar har vi varit gifta i 20. Och fortfarande lika förälskade.  Och fortfarande underbart sex efter alla år.
    Och vi kan samarbeta kring våra barn och allt. Och vi bidrar lika mycket båda två och både ger och tar.
    Det är så man får det att hålla. Inte genom att gnälla och ställa en massa krav utan att lyfta ett finger själv. Det är som att be om att det ska ta slut.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Deacon
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-11 15:59:54 följande:
    Det är bara skräpfolk som snackar om alfa-beta. 

Det är svenska tjejer som borde försörja killen och inte tvärtom. 

Svenska tjejer kan inte laga mat och städa så de kan försörja killen istället. 
    Nja... är väl snarare så att beta-männen inte tycker om när det pratas om alfa-beta. Jag är definitivt ingen "alfa" själv men är i alla fall karl nog att kunna ta hand om och försörja mig själv. Brukar gå min egen väg och är inte så bekymrad över vad andra tycker och tänker. Deras tankar, deras problem.

Jag hade haft 0 respekt för en s.k. "man" som blir försörjd av sin flickvän utan att bidra med något värdefullt tillbaka. Snacka om loser. När du hittar en flickvän som vill försörja dig, vad tycker du mer att hon ska göra för dig och varför ska hon välja dig dvs vad gör du för henne som hon värdesätter?

Kan även tillägga att jag inte själv hade varit intresserad av en flickvän som knappt klarar av att ta hand om sitt yttre/inre och vars största intressen är mobilen. Den typen av partners är fullständigt ointressanta men men det är en annan historia och min högst subjektiva syn på det.
  • Anonym (halvsvensk.)
    Anonym (lisa) skrev 2026-01-11 17:46:27 följande:
    Ska du skita i
    Lisa om du är kvinna föraktar TS dig och du är precis sådan som TS beskriver och då föraktar du dig själv.
    Men troligtvis är du ju inte kvinna och kanske är du TS.

Spelar inte någon roll för du skriver att du heter Lisa och då föraktar du det du utgör dig att vara. Verkar inte särskilt smart faktiskt! Faktiskt idiotiskt!
    Varför vill du framstå ointelligent? 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (halvsvensk.) skrev 2026-01-11 18:00:30 följande:
    Lisa om du är kvinna föraktar TS dig och du är precis sådan som TS beskriver och då föraktar du dig själv.
    Men troligtvis är du ju inte kvinna och kanske är du TS.

Spelar inte någon roll för du skriver att du heter Lisa och då föraktar du det du utgör dig att vara. Verkar inte särskilt smart faktiskt! Faktiskt idiotiskt!
    Varför vill du framstå ointelligent? 
    Jag föraktar inte lisa. Jag tycker tvärtom att hon är klockren. 
  • Anonym (halvsvensk.)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-11 18:10:06 följande:
    Jag föraktar inte lisa. Jag tycker tvärtom att hon är klockren. 
    Nej du föraktar ju svenska tjejer vad gör Lisa annorlunda menar du?
    Om du undantar Lisa faller ju hela ditt resonemang att alla svenska tjejer är odugliga om du kan undanta Lisa visar ju det att du kan gilla en del svenska tjejer, hur ska du ha det?
    Nu gör du ju bort dig själv! 
  • Anonym (Anonym)
    Deacon skrev 2026-01-11 17:58:03 följande:
    Nja... är väl snarare så att beta-männen inte tycker om när det pratas om alfa-beta. Jag är definitivt ingen "alfa" själv men är i alla fall karl nog att kunna ta hand om och försörja mig själv. Brukar gå min egen väg och är inte så bekymrad över vad andra tycker och tänker. Deras tankar, deras problem.

Jag hade haft 0 respekt för en s.k. "man" som blir försörjd av sin flickvän utan att bidra med något värdefullt tillbaka. Snacka om loser. När du hittar en flickvän som vill försörja dig, vad tycker du mer att hon ska göra för dig och varför ska hon välja dig dvs vad gör du för henne som hon värdesätter?

Kan även tillägga att jag inte själv hade varit intresserad av en flickvän som knappt klarar av att ta hand om sitt yttre/inre och vars största intressen är mobilen. Den typen av partners är fullständigt ointressanta men men det är en annan historia och min högst subjektiva syn på det.
    Jag struntar i vad du har noll respekt för.

Det är såna som du som gjort att kvinnor har noll egenskaper och som ska kräva hela tiden. Om du och såna som du kunde skippa fördommar om kvinnor som försörjer en man så hade samhället sett mycket bättre ut.

Varför ska mannen försörja en kvinna? En kvinna kan försörja mannen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ha ha)
    Anonym (lisa) skrev 2026-01-11 18:38:37 följande:
    Är du dum eller? Bara ett nick
    Ok, du är en svensk looser kille. Då vet vi. 
  • Anonym (halvsvensk.)
    Anonym (lisa) skrev 2026-01-11 18:38:37 följande:
    Är du dum eller? Bara ett nick
    Nej jag skrev du troligtvis är man och även kan vara ts men kallade dig Lisa.
    Varför vill du kalla dig Lisa när du är man och också skriver att du föraktar svenska kvinnor? lite konstigt då att ta ett nick som symboliserar det man föraktar? Det är väl idiotiskt men alla förstod ju att du var en man som låtsades vara kvinna och kalla dig Lisa.
    Troligtvis är du TS
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (halvsvensk.)
    Anonym (lisa) skrev 2026-01-11 18:52:43 följande:
    Har jag sagt jag är? du tar åt dig så du måste vara en tonårs tjej gå tillbaka till instagram är du r eller?
    Tar åt mig?
    Du har nog inte förstått mina inlägg om du skriver det!
  • Deacon
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-11 18:35:12 följande:
    Jag struntar i vad du har noll respekt för.

Det är såna som du som gjort att kvinnor har noll egenskaper och som ska kräva hela tiden. Om du och såna som du kunde skippa fördommar om kvinnor som försörjer en man så hade samhället sett mycket bättre ut.

Varför ska mannen försörja en kvinna? En kvinna kan försörja mannen.
    Det är givetvis något som du kan välja att göra. Att strunta i vad andra tycker och tänker och vara oemottaglig för andras perspektiv brukar leda till briljanta tankar och framstående slutsatser, något som du har visat prov på flera gånger här i tråden. Fortsätt att strunta i vad andra säger så ska du se att kvinnorna kommer stå i kö för att få chansen att försörja dig.

Mig veterligen är många kvinnor villiga att försörja sin man om han blir arbetslös, utbildar sig, startar företag och liknande iaf under en ganska lång tid och så länge hon ser att han kämpar för att nå det mål de har enats om. Situationen kan dock förändras om han bara sitter och spelar Playstation, hänger med kompisarna hela tiden eller kanske tappar fokus från det de har kommit överrens om.

Däremot är arbetande kvinnor extremt kritiska mot och försiktiga med att inleda en relation med en man som är arbetslös från början. Vet inte om de är egoistiska, snåla eller om det är något annat.... Arbetande män är inte alls lika rädda för att inleda något med en arbetslös kvinna. Mannens värde i detta läge komma genom hans prestationer och arbete medan kvinnan har ett inneboende värde som finns där oavsett vad hon gör. Det är ett typiskt exempel på ett av många double standards som finns där kvinnor får positiv särbehandling.

Förstår fortfarande inte heller vad du erbjuder partnern som ska försörja dig? Detta är förvisso en fråga som även kvinnor som anser att de ska försörjas av sin partner brukar ha svårt att svara på.... De finns nämligen också. Skulle iaf vars intressant att veta vad hon får ut av att försörja dig.
  • Anonym (No)

Att dra alla över en kam..

Mitt motto är istället att undvika en narcissist till kvinna igen! Aldrig mer! 

Svar på tråden Jag undviker Svenska tjejer