• playaware

Ny sida för att förstå barns spelande – feedback önskas!

Hej! 👋
    Jag håller på att bygga en sida som ska hjälpa oss föräldrar att förstå våra barns spelande bättre ? både risker och fördelar.
    Sidan heter PlayAware och är precis i startfasen.

💬 Jag skulle jättegärna vilja få feedback från andra föräldrar!
    Vad funkar? Vad saknas? Vad borde förbättras?

Om du vill kika så finns sidan här:
    👉 https://playaware.se

Och om du vill ge feedback (allt från stavfel till funktioner eller innehåll) kan du skicka ett meddelande direkt via kontaktformuläret på sidan.
    All hjälp uppskattas verkligen. ❤️

Målet är att skapa något som faktiskt hjälper föräldrar att förstå sina barn och få lugnare vardag kring spel och skärmtid.

Tack på förhand! 🙏
    / Playaware

• Svar på tråden Ny sida för att förstå barns spelande – feedback önskas!
  • Anonym (Varför)

Som förälder bestämmer jag över skärmen och kan spela med barnen eller i alla fall lyssna när de spelar.
    Ska jag  behöva en Hemsida för detta.

• playaware

Tack för din kommentar! 
    Absolut ? många föräldrar har full koll själva, pratar med barnen och är delaktiga i spelandet. Då behövs såklart ingen hemsida.

PlayAware är mer tänkt för de föräldrar som upplever att skärmtid ofta leder till bråk, oro eller stress, eller som känner att de inte riktigt förstår vad barnen gör online.
    Målet är inte att ta över föräldraansvaret, utan att ge stöd där det behövs ? ungefär som en extra liten guide i bakgrunden.

Men det är toppen att du redan är delaktig och lyssnar på dina barn. Det är ju precis det som är målet för många andra också. 🙌

Svar på tråden Ny sida för att förstå barns spelande – feedback önskas!