• Anonym (Rajtan)

Sex som kategori på FL?

Vad är egentligen syftet med denna kategori när de flesta trådar som startas ändå klassas som oseriösa eller där TS blir anklagad för att vara ett troll, incel eller runktomte? Gäller ju även sånt som handlar om sex och samlevnad och frågor som ändå kan finnas ett värde i att bolla mellan varandra. 

• Svar på tråden Sex som kategori på FL?
  • Anonym (Rajtan)
    Anonym (Nice try) skrev 2025-12-11 05:45:24 följande:
    Tråden handlar inte om dig så, nej. Inte intresserad av några fejkade bilder heller.

Nu börjar inläggen landa i det tråden delvis handlar om, nämligen anklagelser och misstro istället för att sansat diskutera. 
    Dessutom verkar det vara otroligt viktigt att få sista ordet. 

• Anonym (Nice try)
    Anonym (Rajtan) skrev 2025-12-11 06:41:50 följande:

Nu börjar inläggen landa i det tråden delvis handlar om, nämligen anklagelser och misstro istället för att sansat diskutera. 

Nej du, jag svarar på frågor som medlemmar ställer direkt till mig. Och jag vet redan efter många år här inne hur en catfish fungerar. Särskilt när det rör sig om en manlig sådan som utger sig för att vara något annat.
  • Jimmy75
    Anonym (Rajtan) skrev 2025-12-11 06:41:50 följande:

Precis som i ack så många trådar....eller rättare sagt, i tjafs som uppstår i många trådar.

Sista ordet och att ha rätt. är det som räknas för en del här, vilket inte gynnar varken diskussion eller klimat.

• Anonym (Rajtan)
    Anonym (Nice try) skrev 2025-12-11 06:44:06 följande:
    Nej du, jag svarar på frågor som medlemmar ställer direkt till mig. Och jag vet redan efter många år här inne hur en catfish fungerar. Särskilt när det rör sig om en manlig sådan som utger sig för att vara något annat.
    Berätta gärna hur det funkar. 
  • Anonym (Nice try)
    Anonym (Rajtan) skrev 2025-12-11 07:04:54 följande:
    Berätta gärna hur det funkar. 
    Ett exempel är att de skriver vulgära saker i sextrådar (sexnoveller, grova beskrivningar av sex, ber kvinnliga medlemmar att beskriva sexuella akter i detalj) och de tror att de ska komma undan reglerna och locka till sig kvinnliga svar om de själva låtsas vara kvinnor.

Sen så försöker de vara övertydliga med sin fejkade könsidentitet genom att ge sig själva urtöntiga anonyma namn som typ "kåtanettan22) och liknande. Så förbannat genomskinligt att det är en ren förolämpning. mot det kvinnliga intellektet, att de tror sig kunna lura riktiga kvinnor med sitt båg. 
  • Anonym (Rajtan)
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 06:55:26 följande:

Precis som i ack så många trådar....eller rättare sagt, i tjafs som uppstår i många trådar.

Sista ordet och att ha rätt. är det som räknas för en del här, vilket inte gynnar varken diskussion eller klimat.

Instämmer helt!
  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (Nice try) skrev 2025-12-11 07:09:44 följande:
    Ett exempel är att de skriver vulgära saker i sextrådar (sexnoveller, grova beskrivningar av sex, ber kvinnliga medlemmar att beskriva sexuella akter i detalj) och de tror att de ska komma undan reglerna och locka till sig kvinnliga svar om de själva låtsas vara kvinnor.

Sen så försöker de vara övertydliga med sin fejkade könsidentitet genom att ge sig själva urtöntiga anonyma namn som typ "kåtanettan22) och liknande. Så förbannat genomskinligt att det är en ren förolämpning. mot det kvinnliga intellektet, att de tror sig kunna lura riktiga kvinnor med sitt båg. 
    Reagerar på samma sätt som du. Man blir besviken över att det inte är äkta. Alla vi som är seriösa måste gå in mer i diskussionerna och styra upp dem, och igga de oseriösa, om sexforat ska bli normalt igen.
  • Anonym (Rajtan)
    Anonym (Nice try) skrev 2025-12-11 07:09:44 följande:

Frustrerade såklart men om det blir för uppenbart så kan man ju samtidigt låta tråden vara och ev anmäla till admin om de öht kan avgöra kön. 
  • Anonym (Nice try)
    Anonym (Seriöst) skrev 2025-12-11 07:29:28 följande:
    Reagerar på samma sätt som du. Man blir besviken över att det inte är äkta. Alla vi som är seriösa måste gå in mer i diskussionerna och styra upp dem, och igga de oseriösa, om sexforat ska bli normalt igen.
    Ja, eller hur. Det hade varit avsevärt mer intressant att delta i sexforumet om det inte vore för det smärre antal kåtbockar som jämt ska dregla och ha sig därinne. 
  • Jimmy75
    Så fort en sådan tråd startas, gå då in några stycken under olika anonyma nick och starta en massa nonsenstrådar inom samma kategori, alltså bara påhittade men ändå trovärdiga ämnen. Efter ett gång såna har ni tryckt ner tråden ni vill ha bort till typ sida 3 och så långt ner är det inte många som går.....eller bara gör ni random inlägg i redan befintliga trådar och trycker därmed ner den i listan och utom synhåll. 
    Människor är generellt bekväma och kollar efter de senaste.
  • Anonym (Nice try)
    Anonym (Rajtan) skrev 2025-12-11 07:31:39 följande:
    Frustrerade såklart men om det blir för uppenbart så kan man ju samtidigt låta tråden vara och ev anmäla till admin om de öht kan avgöra kön. 
    Jag gör redan detta med jämna mellanrum, anmäler.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Kvinna med öppet sinne) skrev 2025-12-11 02:01:26 följande:
    Ska jag lägga upp mitt pass där det står female?

Du kan inte anklaga någon som inte får försvara sig fattar du väl? Jag har rätt att bevisa att du har fel om jag kan göra det, vilket jag kan.

Är SÅ trött på människor som ska ifrågasätta vilket kön man tillhör och anklaga en för att ha det kön man inte har, bara för att någon inte gillar det man skriver!

Tänk själv om du blir anklagad många gånger för att vara trans, barn, gammal som gatan, peddo, tvåkönad, man utan kuk eller liknande du inte är bara för att den som anklagar dig inte gillar vad du skriver. Vad skulle du tycka om det?
    Självklar ska du inte lägga upp ditt pass. Eller bilder på dig själv. Vad är det för trams.Peddo? Tvåkönad? Utan kuk? Det är bara trams. Jag uppfattade dig som en man baserat på hur du skriver. Att du drar in peddo är galet.
  • Anonym (Kvinna med öppet sinne)
    Seriös blir man aldrig om man bara anklagar folk för saker som inte stämmer.

Varför lägger jag ens tid på den här idiotin och att försvara mig mot någon väderkvarn?

Jag håller däremot med om att vi som är seriösa och för det första ens vill diskutera sex&sånt ibland, bör styra upp och ignorera såna som bara klagar och anklagar och som inte ens vill diskutera utan bara vräker okvädningsord över dom som skriver något positivt om sex i olika former.
    Har inte själv visat min seriösa sida i tråden för jag har tillåtit mig att bli provocerad istället. Det är provocerande att i inlägg efter inlägg bli anklagad för att vara något som är tvärtom.

Ber om ursäkt till resten av läsarna och de som skriver för jag låtit mig provoceras så. Det ger ett pissigt diskussionsklimat med både provokatörer och de som måste försvara sig till varje pris.
    Jag vet att jag är kvinna, moderatorerna vet det och skulle jag visa mitt nick så finns det några som varit här länge som skulle tänka aha, det är ju hon! Den vetskapen räcker egentligen.
    Anonym (Nja) skrev 2025-12-11 08:51:20 följande:
    Självklar ska du inte lägga upp ditt pass. Eller bilder på dig själv. Vad är det för trams.Peddo? Tvåkönad? Utan kuk? Det är bara trams. Jag uppfattade dig som en man baserat på hur du skriver. Att du drar in peddo är galet.
    Självklart hade jag tänkt att sudda ut allt runtom just female, men ja igår hade jag seriösa planer på att lägga upp passet för att få tyst på anklagelserna. 
    Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och skiter i provokatörer som bara drar något ur röven och gissar.
    Anonym (Nja) skrev 2025-12-11 08:51:20 följande:
    Det handlar om anklagelser man drar ur röven och trycker på någon annan i inlägg efter inlägg. Oavsett typ av anklagelser.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Kvinna med öppet sinne) skrev 2025-12-11 14:17:05 följande:
    Självklart hade jag tänkt att sudda ut allt runtom just female, men ja igår hade jag seriösa planer på att lägga upp passet för att få tyst på anklagelserna. 
    Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och skiter i provokatörer som bara drar något ur röven och gissar.
    Anonym (Kvinna med öppet sinne) skrev 2025-12-11 14:18:30 följande:
    Det handlar om anklagelser man drar ur röven och trycker på någon annan i inlägg efter inlägg. Oavsett typ av anklagelser.

Det är väl ingen anklagelse, om vi ska vara ärliga. Att uttrycka sig som en man är inget fel. Bara att släppa.
    Anonym (Nja) skrev 2025-12-11 15:03:14 följande:
    Anonym (Kvinna med öppet sinne) skrev 2025-12-11 14:18:30 följande:

Det är väl ingen anklagelse, om vi ska vara ärliga. Att uttrycka sig som en man är inget fel. Bara att släppa.
    Nej, det finns de som hävdar att män generellt blir bättre lyssnade på. Så det är kanske inte fel att uttrycka sig som en man? Så får väl ta det som en komplimang då.
    Blev ändå lite ställd och förvånad för har aldrig tidigare fått höra att jag uttrycker mig manligt. 
    Det kan vara svårt att utläsa kön med hjälp av skrift.
  • Anonym (Trafik till sajten)
    Anonym (Seriöst) skrev 2025-12-10 05:10:18 följande:
    En anledning så god som någon för att reagera mot de perversa männen. Den tråden med prutt- och bajssex-videon (hur kunde Yoiutube acceptera det?) var verkligen droppen och botten hade nåtts. Bra att FL åtgärdade honom.
    Pruttporr är oerhört svårt att komma åt om det är det minsta påklätt (string och bh tex) och bara inkluderar en person. Man får filma sig själv dansa i bikini utan att det räknas som porr, lägg till pruttande och du hamnar i ett ingemansland mellan underhållning och porr. En del stänger av, en del stänger av ljudet för att de vill se dig dansa lättklätt, en del ser det som humor och en del har det som kink.
Svar på tråden Sex som kategori på FL?