Anonym (Seriöst) skrev 2025-12-11 07:29:28 följande:
Reagerar på samma sätt som du. Man blir besviken över att det inte är äkta. Alla vi som är seriösa måste gå in mer i diskussionerna och styra upp dem, och igga de oseriösa, om sexforat ska bli normalt igen.
Seriös blir man aldrig om man bara anklagar folk för saker som inte stämmer.
Varför lägger jag ens tid på den här idiotin och att försvara mig mot någon väderkvarn?
Jag håller däremot med om att vi som är seriösa och för det första ens vill diskutera sex&sånt ibland, bör styra upp och ignorera såna som bara klagar och anklagar och som inte ens vill diskutera utan bara vräker okvädningsord över dom som skriver något positivt om sex i olika former.
Har inte själv visat min seriösa sida i tråden för jag har tillåtit mig att bli provocerad istället. Det är provocerande att i inlägg efter inlägg bli anklagad för att vara något som är tvärtom.
Ber om ursäkt till resten av läsarna och de som skriver för jag låtit mig provoceras så. Det ger ett pissigt diskussionsklimat med både provokatörer och de som måste försvara sig till varje pris.
Jag vet att jag är kvinna, moderatorerna vet det och skulle jag visa mitt nick så finns det några som varit här länge som skulle tänka aha, det är ju hon! Den vetskapen räcker egentligen.