• Anonym (Jack)

Dessa eviga lektrådar

Jag förstår att de tre-fyra personer som deltar i dem tycker att det är roligt men själv är jag rätt trött på att det är närmast ett spammande i de här trådarna.

Skulle det inte gå att låta dem finnas kvar men slippa att de dyker upp bland de trådar som det senast gjorts inlägg i? Det är rätt störigtt när hela första sidan upptas av lektrådar eftersom en signatur svarat i 15 stycken på raken.

• Svar på tråden Dessa eviga lektrådar
  • Anonym (XY)

Håller med dig, borde gå att göra nåt åt. Störigt. 

• Anonym (Anna)

Ja med tanke på att det är så få som ser det som någon stimulans överhuvudtaget...

• Anonym (Bra förslag)
    Anonym (Jack) skrev 2025-12-09 14:35:23 följande:
    Dessa eviga lektrådar

Skulle det inte gå att låta dem finnas kvar men slippa att de dyker upp bland de trådar som det senast gjorts inlägg i? 

Åh, det hade varit underbart!
  • RaYzLeR

Jag deltar i Lektrådarna. Jag tycker att det är en bra ide att dom inte hamnar i flödet. Man hittar ju ändå trådarna under "Mina favoriter".

• Anonym (g)

Frågan är om det ens skulle vara möjligt i deras forumformat. Tvek på det.

• Anonym (Jack)

Hur kan det INTE räknas som spam med tanke på med vilken frekvens som enskilda användare svarar i flera trådar på väldigt kort tid? Hade det accepterats att göra så i andra trådar med diskussion? 

• Nandez
    Anonym (Jack) skrev 2025-12-18 22:35:57 följande:

Hur kan det INTE räknas som spam med tanke på med vilken frekvens som enskilda användare svarar i flera trådar på väldigt kort tid? Hade det accepterats att göra så i andra trådar med diskussion? 

Lektrådarna har funnits i många år och det är inte spam. Man kan svara i diskussionstrådar om man diskuterar ämnet. Trafiken på FL är låg i dag mot tidigare, då blir flödet som det är idag.

Varför anonym?
  • Anonym (Meh)

Har inget emot lektrådarna. Bra mycket trevligare än många andra som spammas på riktigt, typ reklam och porrtrådarna. De om några borde försvinna från forumet eftersom de förstör stämningen här.

• Hugge47

Jag stör mig enormt på att det är 20-30% av de senaste inläggen som rör någon tramsig tråd med rubriker som "börja nästa ord med sista bokstaven i förra" och liknande.
    Dessa trådar kan gott stanna under sin egen rubrik, och behöver inte vara med under senaste inläggen. 
    Dom som är intresserade hittar dom ändå. 

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (m)

Det stör inte mig, noterar det knappt.

• Mayjel

Lektrådarna är harmlösa och gör ingen förnär. Till skillnad från vissa andra trådar där man får creeps efter sig i PM om man deltar, även om man endast bidragit med seriösa inlägg. 

Svar på tråden Dessa eviga lektrådar