• Anonym (Gym)

Bra gym i Lund?

Är det nån som har tips på bra gym i Lund - helst centralt och nåt som inte har stora fönster som alla kan titta in genom (det är illa nog att folk inne på gymmet ser mig, haha)?

• Svar på tråden Bra gym i Lund?
  • Anonym (Gym)

Ingen?

• Anonym (Gymrat)

Gerdahallen är bra men har fönster, vilket i princip alla har

• Jimmy75

Ligger det inte ett (kanske 24/7) bredvid Hemköp? Nu är det längesedan jag bodde i Lund och har glömt vad ställena heter men om du kommer uppifrån domkyrkan och åker ner mot stora södergatan så låg där ett gym på högersidan, typ mittemot Kjell & Company 

• Anonym (Gym)
    Anonym (Gymrat) skrev 2025-12-11 06:01:06 följande:

Gerdahallen är bra men har fönster, vilket i princip alla har

Just det ? Gerdahallen känner jag igen! Men det går alltså att titta in för den som går förbi? Så konstigt att alla gym ska vara så! Liksom, varför???
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 06:28:41 följande:

Ligger det inte ett (kanske 24/7) bredvid Hemköp? Nu är det längesedan jag bodde i Lund och har glömt vad ställena heter men om du kommer uppifrån domkyrkan och åker ner mot stora södergatan så låg där ett gym på högersidan, typ mittemot Kjell & Company 

Tack! Vet du om det är bra? Vet du hur det är med fönster?

• Jimmy75

Ingen aning om priser men om det finns kvar ligger det på andra våningen och alltså ingen insyn 

• Anonym (Hin Håle)

Åk till gymmen och ta en titt på deras fönster?
    Gerda skulle jag rekommendera. Inte jättecentralt men så är ju Lund ingen storstad direkt. 

• Anonym (Gym)
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 08:01:05 följande:

Ingen aning om priser men om det finns kvar ligger det på andra våningen och alltså ingen insyn 

Men gud vad bra! Ska definitivt kolla upp då! Tack!!!
  • Anonym (Gym)
    Anonym (Hin Håle) skrev 2025-12-11 08:11:27 följande:

Åk till gymmen och ta en titt på deras fönster?
    Gerda skulle jag rekommendera. Inte jättecentralt men så är ju Lund ingen storstad direkt. 

Haha ja det är bara jag som är lat o tänkte att det är enklare att fråga här först, och sen kolla irl utifrån de svar jag fått 😊
Svar på tråden Bra gym i Lund?